Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

«Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Αναζητώντας την καινοτομία, την τέχνη, τη δημιουργικότητα».


          ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Οι πιο πολλές γνώσεις στη Βιολογία αναφέρονται στο μικροσκοπικό και μοριακό επίπεδο. Το αναλυτικό πρόγραμμα ορίζει ως πρώτο σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές τις βαθμίδες δομής και οργάνωσης των έμβιων όντων. Επιβάλλεται έτσι η χρήση κατάλληλου εποπτικού υλικού για την κατανόηση δυσνόητων εννοιών και για να μάθουν οι μαθητές τα μυστικά που κρύβει η ζωή των οργανισμών.
       Στο τρίγωνο Μαθητής-Διδασκαλία- Δάσκαλος , απαιτούνται:
Ο σωστός σχεδιασμός του διδακτικού υλικού, ο σαφής καθορισμός στόχων, και απαντήσεις σε ερωτήματα όπως ποιες έννοιες και με ποια σειρά θα διδαχθούν και τέλος η αισθητοποίηση της πληροφορίας να κάνει πιο κατανοητή, διασκεδαστική, πεπτική και αφομοιωτική τη γνώση και μάθηση.