ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΒΙΟΛΟΓΟΥ
Έχουμε
καθυστερήσει τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην Ελλάδα ,σε όλες τις βαθμίδες
της εκπαίδευσης. Θα παρουσιάσουμε τη χρήση του Η\Υ με τις άπειρες δυνατότητες
που διαθέτει και θα αποδείξουμε ότι αφενός αποτελεί βασικό εργαλείο
μάθησης και λύνει πολλά προβλήματα στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία,
αφετέρου πως γίνεται η παθητική μάθηση βιωματική συμμετοχική και
διαμορφώνεται ισότιμα η σχέση εκπαιδευτικού – εκπαιδευομένου.
Η ανάρτηση με τίτλο: «τρεις διδακτικές
προσεγγίσεις», περιγράφει τη δομή και χημική σύσταση του DNA.
Η πρώτη διδακτική προσέγγιση είναι με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή, η δεύτερη με τη χαρτοδιπλωτική μέθοδο (μέθοδος origami) και η τρίτη με το θεατρικό δρώμενο.