Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Αυτοπροσδιορισμοί


Περί πνευματικών δικαιωμάτων και άλλων προσδιορισμών


Με αφορμή το πασίγνωστο άρθρο των ΕΛΖΙΝ, “το άλμα της πεταλούδας”, που όχι μόνο εκφώνησε στην Βουλή των Ελλήνων, η βουλευτής Β΄Θεσσαλονίκης κ. Σταυρούλα Ξουλίδου, αλλά και το δημοσίευσε στο περιοδικό της Βουλής και της Ευρωβουλής με το όνομά της , έχω να πς τα εξής τινά:

Η γνώση είναι για να μοιράζεται. Όμορφα, απλά, δεοντολογικά, φιλικά. Γι΄ αυτό τον λόγο θεωρώ υπερβολικό, τσικουνιά και μιζέρια, το copy write. Σε όλο το έργο μου, υπάρχει η δυνατότητα αναμετάδοσης με αναφορά στην πηγή και είναι creatives commons .Και έτσι ήταν από την αρχή.
Φυσικά δεν μου αρέσει να βλέπω άρθρα μου, ανάμεσα σε διαφημίσεις, τον κίτρινο τύπο, τον ροζ τύπο, ανάμεσα από θρησκευτικα – εκκλησιαστικά θέματα, ποδοσφαιρικά και άλλα τινά που δεν άπτονται των ενδιαφερόντων μου και των ενασχολήσεων μου.
Για να είμαι δίκαιη, κατανοώ την ανάγκη κάποιων μπλόγγερ να
έχουν ένα πενιχρό εισόδημα από τις διαφημίσεις τους σε δύσκολους οικονομικούς καιρούς που διανύουμε , αλλά για είναι και αυτοί σωστοί ,μπορούν να βάζουν μέρους του άρθρου με πλήρη αναφορά στην πηγή και ενεργό τον σύνδεσμο φυσικά.
Βεβαίως γίνονται και λάθη και παραλείψεις , όταν όμως δεν υπάρχει σκοπιμότητα και κακοήθεια , έχουν διορθωθεί και από την πλευρά μου και από την πλευρά τους, όταν κάτι έχει δικαίως επισημανθεί.
Άλλωστε είναι απλό, με μια μικρή έρευνα, αναζήτηση στο διαδίκτυο να δεις και βρεις ποιος έχει γράψει κάτι, πότε και πως και ποια ειναι η πηγή. Ουδέποτε υπήρξα κακοπροαίρετη και πάντα πρέπει να δίδεται μια ευκαιρία να αποδέιξει κάποιος τον καλύτερο εαυτό του.
Από την αρχή που θέλησα να παρουσιάσω τα Ομηρικά Έπη, με την βοήθεια  και την υποστήριξη καλών μου φίλων,  με αυτό τον πρωτότυπο τρόπο στο διαδίκτυο και έχοντας μελετήσει καλά την ανθρώπινη φύση, γνώριζα πολύ καλά τι θα συναντούσα και πόσο διαχρονικός είναι ο Όμηρος Ποιητής σε μια πορεία ζωής.
Δεν μου αρέσουν τα κόμματα για συγκεκριμένους λόγους, ούτε οι άνθρωποι των κομμάτων. Δεν μου αρέσουν τα δόγματα, ούτε τα θρησκευτικά. Δεν υπήρξα ποτέ θρησκόληπτη και δεν μπορώ να γίνω υπέρμαχος  θρησκείας . Ούτε οι ιερείς μου αρέσουν και οι ιέρειες, των διαφόρων θρησκειών μονοθειστικών πολυθειστικών 12 θειστών κλπ. Ας πιστεύει κανείς  όπου θέλει  και αν  αυτό τον κάνει καλύτερο άνθρωπο.
Μου αρέσουν οι ποιητές, οι καλλιτέχνες , οι μουσικοί, οι φιλόσοφοι, οι όμορφοι, οι ελεύθεροι και οι ωραίοι άνθρωποι. Και,…. τα έργα τους.
Είμαι Ελληνίδα, ηπειρώτισσα στην καταγωγή, αισθάνομαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ, αγαπώ αυτή την χώρα, την ιστορία της, τους ήρωες της, τους μύθους της. Είναι η ΠΑΤΡΙΔΑ μου, την αγαπώ και την υπερασπίζω και την διαχωρίζω από ένα ανάλγητο διεφθαρμένο γραφειοκρατικό ΛΗΣΤΗ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣ ΚΡΑΤΟΣ.
Αυτό δεν σημαίνει πως «μισώ» τους άλλους λαούς περιχαρακωμένη στην  δόξα των προγόνων μου.
Κάθε λαός έχει τα δικά του λάθη και σωστά και με ενοχλεί η υπερβολή από οποιοδήποτε πλευρά και αν προέρχεται.
Δεν είμαι πλούσια, δεν είμαι και φτωχή. Έχω τα χρειώδη για την βασική αξιοπρέπεια.Δεν είμαι πολυέξοδη , απεχθάνομαι τις επιδείξεις νεοπλουτισμού, αυταρέσκειας και ναρκισσισμού.
Δεν έχω χρέη, δεν έχω πάρει δάνεια, δεν έχω κάρτες, δεν έχω ζητήσει χάρες από κανένα. Απεχθάνομαι την δωροδοκία και την εξαγορά των συνειδήσεων.
Η προσωπική μου ζωή, είναι ιδιωτική, αφορά εμένα και μόνο και τους ανθρώπους που αγαπώ. Δεν είναι για δημόσα χρήση και αηδιάζω με τους ανθρώπους που την εξευτελίζουν για λίγα λεπτά ανούσιας δημοσιότητας σε φωτογραφίες life style,
Δεν έχω τίποτα να κρύψω και τίποτα να φοβηθώ. Όλη μου η ζωή με όλα τα λάθη μου και τα σωστά μου έχει λογοτεχνικά παρουσιαστεί στους « Σταθμούς του Οδυσσέα» και είναι διάφανη ξάστερη. Είναι αυτοβιογραφία και σύγχρονη ερμηνεία, σε ανακεφαλαιωτική συνδετική ομηρική γραμμή.
Αγαπώ τον Οδυσσέα, γιατί ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ στοχάζεται,ερευνά. Για τον ίδιο λόγο που τον αγαπά και η Αθηνά.
Μα πάνω απ όλα τον αγαπώ γιατί είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ, θνητός μεν, αλλά αθάνατος δε με τον τρόπο του.
Ξέρει να γράφει να μιλά να τραγουδά να πολεμά να δακρύζει
να πολεμά, να επιβιώνει σε δύσκολες καταστάσεις να βρίσκει λύσεις, εκεί που όι άλλοι βλέπουν μόνο το πρόβλημα, ξέρει να αγαπά και κυρίως να αντιστέκεται σθεναρά. Δεν παραδίδεται ποτέ.
Και φυσικά είμαι ερωτευμένη με τον Όμηρο Ποιητή.
Γιατί;’
Γιατί κοντά του μαθαίνω να βλέπω, να σκέπτομαι, να ακούω, να εξελίσσομαι,να προχωρώ.
Η ενασχόληση μου με τον Όμηρο άρχισε μετά το πανεπιστήμιο και με βοήθησε να κατανοήσω τον κόσμο γύρω μου καλύτερα,τον εαυτό μου, αλλά και τα μαθήματα Βιολογίας, Γεωλογίας, Φυσικής και Χημείας, θετικής κατεύθυνσης  που θα δίδασκα στο σχολείο.
Η ερμηνεία μου βασίζεται σε κάποιες βασικές αξιωματικές προτάσεις με τις οποίες προσπαθώ να είμαι συνεπής και παρουσιάζονται όλοι οι άνθρωποι και οι σκέψεις τους, που με έχουν επηρεάσει.
Μπορεί κανείς να διαφωνήσει μαζί μου ή να συμφωνήσει όσο θέλει, αλλά δεν μπορεί να διαφωνήσει σε ένα  μοναδικό σημείο:
Ότι είναι πρωτότυπη καινούργια ΕΡΜΗΝΕΙΑ και για πρώτη φορά παρουσιάζεται στην παγκόσμια βιβλιογραφία και παρουσιάστηκε στην διαδικτυακή σκηνή με αυτό τον μοναδικό ευφάνταστο οδυσσειακό τρόπο με ήθος, αρετή και άψογη αισθητική.
Σας ασπάζομαι
Αστραία
Μπαλούμη Ευαγγελινή του Λεωνίδα
07 06 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: