Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

ΑΠΟΡΟΙΑ ΑΥΤΩΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΕΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ … !!!


 Εισαγωγή:
 Τι περιέχει το σημερινό ΔΙΠΛΟ πρώτο «πακέτο» (Θα ακολουθήσουν και πολλά άλλα, διότι πλέον με αυτό το πολιτικό προσωπικό  θα υπάρχουν χιλιάδες – κέφια να έχουμε …):

1) Την μέθοδο και την σχετική νομολογία (ειδικά μετά το τρίτο μνημόνιο) για να γίνουμε απολύτως νόμιμα πολιτικά ανυπάκουοι και να κάνουμε στάση πληρωμών προς το κράτος και προς όλους τους φορείς του, τα οποία όπως γνωρίζετε και σίγουρα πλέον έχετε καταλάβει, ΔΕΝ είναι πλέον το κράτος των Ελλήνων και δεν δρα υπέρ των Πολιτών, μια και η κρατική εξουσία είναι ένα ολοκληρωτικό καθεστώς, με σκοπό να διαλύσει την Χώρα και να εξοντώσει τους Έλληνες … !!!


(Και αυστηρά προειδοποιώ, με την ποινή του δημοσίου εξευτελισμού βάση αδιαμφισβητήσιμων τεκμήριων, να μην σπεύσουν οι γνωστές «Κασσάνδρες» να κινδυνολογήσουν επ’ αυτού, διότι η πολιτική ανυπακοή είναι από τις ύψιστες εκφράσεις Δημοκρατίας και Ωριμότητας ενός Λαού. Συνεπώς, καμιά καταστροφή δεν πρόκειται να έρθει και όταν ξεκουμπιστεί αυτή η «περίφημη» μεταπολίτευση από αυτή την Χώρα, θα υπάρχει ήδη έτοιμο και ανακοινωμένο ένα ολοκληρωμένο και πραγματικά σωτήριο για την Χώρα πρόγραμμα, που θα αναρτηθεί στο παρόν Blog, προς γνώση και συμμόρφωση των μισθοφόρων-κινδυνολόγων, όπου σε αυτό, μαζί με τους κάθε είδους προδότες και λαμόγια δεν θα υπάρχει κανένας ζωτικός χώρος και θα βασίζεται ΜΟΝΟΝ στην Σοφία, με την οποία λειτούργει η φύση … !!! Και ο λόγος που θα αναρτηθεί δημοσίως θα είναι για να ξέρετε ΟΛΟΙ, ότι λύσεις πάντα υπάρχουν, ειδικά όταν κανείς πλέον αποφασίσει ότι δεν θα ζει σε μια παρά φύση «φούσκα» και πλάνη, σαν την σημερινή … Δεν χρειάζονται όπως θα δείτε, ούτε οι ανθρωποθυσίες {γιατί οι σημερινές δεν είναι επ’ ουδενί «θυσίες»}, ούτε καμία άλλη «ειδική» και γενοκτονική μεταρρύθμιση, παρά μόνον η αποκατάσταση της Σοβαρότητας, της Υπευθυνότητας, της Διαφάνειας και της Αλήθειας σε όλα τα επίπεδα … )

2) Την μέθοδο και την σχετική νομολογία για να χώσουμε στην «μπουζού» τον τραπεζίτη που δεν μας δίνει τα κατατεθειμένα χρήματα μας, τάχα λόγο των capital controls, αλλά και να τα πολλαπλασιάσουμε νομίμως, εις βάρος όλων όσων επέβαλλαν αυτό το αντισυνταγματικό και παράνομο μέτρο … !!!

Ανάλυση :

1) Η νομιμοποίηση της Εθνικής Αντίστασης, ειδικά μετά  το τρίτο μνημόνιο …

Όλοι οι Πατριώτες αυτής της Χώρας, αντιδράσαμε σε όλα τα επίπεδα, ειδικά μετά την ψήφιση του πρώτου μνημονίου, διότι δυστυχώς αντιληφτήκαμε πλέον, αυτό για το οποίο πολύ πιο πριν υποψιαζόμασταν, την Εθνική προδοσία δηλαδή …

Στα χρόνια που ακλούθησαν, οι σφετεριστές της εξουσίας σε συνεργασία με «σκοτεινά» συμφέροντα εκ του εσωτερικού, αλλά και εκ του εξωτερικού, έχοντας στον έλεγχο τους το σύστημα, προχώρησαν σε μια άνευ προηγουμένου καταστροφή της Χώρας και στη γενοκτονία των Ελλήνων, ενώ μέχρι τώρα κατάφερναν να φιμώνουν τις φωνές της Αλήθειας των Πατριωτών …

Όμως, σε αυτά τα «μαύρα» χρόνια και προς πείσμα των προδοτών και δοσιλόγων, δημιουργήθηκαν οι ικανοί και οι αναγκαίοι θύλακες της Εθνικής Αντίστασης (βάση κυρίως του άρθρου 120 του Συντάγματος), ενώ ο Λαός έμαθε πολλά και χρησιμότατα κομμάτια της Αλήθειας, άσχετα εάν λόγο του κλίματος φόβου και τρόμου που οι κυβερνώντες καλλιεργούσαν δεν αντιδρούσε …  Αυτό που δεν κατάλαβαν οι κυβερνώντες ήταν ότι ο Λαός έδειξε μια απίστευτη ωριμότητα και υπομονή, όλα αυτά τα χρόνια και ΔΕΝ παρασύρθηκε από τον διχασμό και την βία που οι ίδιοι οι κυβερνώντες έσπερναν, με σκοπό να παρασυρθεί ο Λαός στο «τερέν» που αυτοί ήθελαν, δηλαδή του διχασμού και της βίας …

Σε αυτά τα χρόνια λοιπόν, ο Λαός έμαθε πολλά πράγματα, τα κυριότερα εκ’ των οποίων αναφέρονται στην λίστα που ακολουθεί και σύντομα θα αναλυθούν απολύτως τεκμηριωμένα μέσω ενός διαδικτυακού καναλιού παγκοσμίου εμβέλειας, που μας παραχωρήθηκε από ένα συμπατριώτη μας για αυτόν τον σκοπό (περαιτέρω ανακοινώσεις θα γίνουν σχετικά σύντομα, μόλις είμαστε έτοιμοι για να εκπέμψουμε …):

Α) Η Γερμανία ΔΕΝ είναι κράτος, αλλά εταιρεία ΕΠΕ και συνεπώς ποτέ ΔΕΝ θα έπρεπε να ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση βάση του καταστατικού της, πόσο μάλλον να κάνει και «κουμάντο» και να υπογράφει και συμβάσεις … Συνεπώς, νομικώς ούτε η Ευρωπαϊκή Ένωση υφίσταται, ούτε και οι κατάπτυστες μνημονικές συμβάσεις … Η Γερμανία σήμερα είναι ένα πιόνι των διαχειριστών της και ειδικά του Σιωνιστικά ελεγχόμενου Αμερικανικού κράτους … Επιπροσθέτως, προκειμένου να αναζητηθούν σωστά οι περιβόητες Γερμανικές αποζημιώσεις και το κατοχικό δάνειο, νομικά οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να απευθυνθούν στους διαχειριστές του Ναζιστικού διαλυμένου από τον πόλεμο Γερμανικού κράτους (που ποτέ δεν υπέγραψε καμία συνθήκη ειρήνης, μόνον κατάπαυσης του πυρός) και όχι από την εταιρεία «Γερμανία» που υφίσταται σήμερα και δεν είναι καν κράτος … Ευρωπαϊκή Ένωση, ευρωζώνη, μνημόνια … είναι όλα πλασματικά, άκυρα και παντελώς παράνομα, διότι ουσιαστικά και νομικά, απλά δεν υφίστανται … !!! Απλώς, είναι «προϊόντα» απάτης της διεθνούς «ελίτ», με σκοπό να συνεχίσουν την επικυριαρχία τους στον Πλανήτη …

Β) Η συνθήκη Bretton Woods, βάση της οποίας δημιουργήθηκε το ΔΝΤ και στο οποίο η Χώρα μας συνεχώς συνδράμει οικονομικά, με το τραγελαφικό αποτέλεσμα να δανειζόμαστε σήμερα, τα χρήματα που έχουμε καταβάλλει και μάλιστα εντόκως … !!!

Γ) Την απάτη εγκλωβισμού της Χώρας στο Ευρώ, με τα γνωστά Swaps του Σημίτη, που σαν αποτέλεσμα είχε την άλωση της Χώρας … Μάλιστα, από εκείνη την στιγμή και μέχρι τώρα τα σκάνδαλα βρίθουν χωρίς τελειωμό (Simens, Ολυμπιακοί Αγώνες, Χρηματιστήριο, Εξοπλιστικά , κτλ). Μάλιστα, τα γνωστά Swaps του Σημίτη, είχαν αποκρύβει τόσα χρόνια από τους επίσημους προϋπολογισμούς και ισολογισμούς του κράτους, ενώ πρόσφατα εμφανιστήκαν σε αυτούς υπερβολικά «φουσκωμένα», πράξη απόκρυψης που από μόνη της είναι κακουργηματική …

Δ) Την απάτη εγκλωβισμού της Χώρας στα μνημόνια, μέσω του «μαγειρέματος» του ελλείμματος από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. …

Ε) Την σωρεία των παρανόμων και αντισυνταγματικών πράξεων νομοθετικού περιεχομένου και άλλων νομοθετημάτων, με αποκορύφωση τον πρόσφατο και προδοτικό νόμο  περί ιθαγένειας …

Ζ) Την ουσιαστική απουσία της Δικαιοσύνης και την χειραγώγηση της από την εξουσία …

Η) Την μεγαλύτερη οικονομική και όχι μόνον απάτη που διαπράχτηκε ποτέ (από τις τράπεζες και την εφορία), που καταληστεύτηκε τόσο ο δημόσιος, αλλά και ο ιδιωτικός πλούτος και διαλύθηκε η ραχοκοκαλιά της Ελληνικής οικονομίας …

Θ) Την Εθνική προδοσία από τα «Εθνικά» κοινοβούλια που ακολούθησαν μετά το πρώτο μνημόνιο και την πολιτική εξαπάτηση για την υφαρπαγή ψήφου, με αποκορύφωμα τον πρόσφατο εξευτελισμό της ανώτατης Δημοκρατικής έκφρασης του Λαού, δηλαδή του Δημοψηφίσματος …

Ι) Και πολλά άλλα, που θα αναλυθούν εκτενώς στις εκπομπές μας …


Τον Ιανουάριο του 2015, ο Λαός αποφάσισε ότι «Έως εδώ και μη παρέκει» και γκρέμισε το πολιτικό καθεστώς, εξαπατημένος όμως από χειρότερους και πιο ύπουλους προδότες, από αυτούς που τον κυβερνούσαν μέχρι εκείνη την στιγμή … !!! ΜΟΝΟΝ που αυτοί οι προδότες, του έδωσαν άθελα τους μια σωρεία «Δώρων» που τελικά και νομοτελειακά θα οδηγήσουν στην Εθνική Απελευθέρωση και συντομότατα πιστεύουμε  … Πιο συγκεκριμένα διαπράξαν τα εξής κακουργηματικά «ατοπήματα»:

·        Ψήφισαν τον παράνομο και αντισυνταγματικό νόμο για την ιθαγένεια, που από μόνος του στοιχειοθετεί πράξη εσχάτης προδοσίας …

·        Δεν κατάργησαν τα προηγούμενα «προϊόντα» εγκλημάτων, αλλά τα αύξησαν και τα έκαναν απαιτητά κιόλας … Με τον νόμο των 100 δόσεων, προσπάθησαν να υφαρπάξουν ουσιαστικά από τον Λαό μια δήλωση συναίνεσης για τα δικά τους εγκλήματα (σήμερα σαν κυβερνώντες και πριν σαν αντιπολίτευση που συγκάλυπτε επιμελώς τα εγκλήματα αυτά), νομιμοποιώντας ουσιαστικά έσοδα από «προϊόντα» εγκλημάτων και μάλιστα απειλώντας τον Λαό, ότι οποίος δεν συμμορφώνεται θα ασκηθούν εις βάρος του, μέτρα αναγκαστικών εισπράξεων, όταν η Αληθινή Δημοκρατία και όπως εκφράζεται μέσω του άρθρου 120 του Συντάγματος, προστάζει τον Πολίτη να μην συμμορφώνεται σε τέτοιους εκβιασμούς …

·        Δεν συνέστησαν κανένα Ειδικό Δικαστήριο για τα εγκλήματα των προηγουμένων, παρά τις χιλιάδες προσφυγές των Πολιτών … Έφτιασαν δε για να «θαμπώσουν» τα μάτια του κόσμου να φτιάξουν κάποιες επιτροπές ελέγχου, που στερούνται όμως παντελώς την οποιαδήποτε νομική βάση …

·        Διέπραξαν εσχάτη προδοσία, μη σεβόμενοι την ρητή ετυμηγορία του Ελληνικού Λαού βάση του δημοψηφίσματος, ενώ συνεχίζουν και κυβερνούν με χαμένη την «δεδηλωμένη», με την συγκάλυψη ΟΛΩΝ των βουλευτών, του «Προέδρου της Δημοκρατίας» και ΟΛΩΝ των Δικαστικών …

·        Παραδέχτηκαν δημοσίως και από βήματος βουλής, με λόγια που τόλμησε να εκστομίσει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, ότι ΕΚΒΙΑΣΤΗΚΑΝ να υπογράψουν το τρίτο μνημόνιο …

·        Και αρκετά άλλα …


Το βασικότερο όμως όλων είναι ότι αυτή η συμπεριφορά τους, αποδήμησε και τα τελευταία ίχνη ελπίδας που είχε ο Λαός και πλέον συσπειρώθηκε στην Εθνική Αντίσταση, απαξιώνοντας όλους τους πολιτικούς που κυβέρνησαν και κυβερνούν, ίσως και πολλούς από τους «επιδόξους» που πίστευαν ότι κάποτε θα κυβερνήσουν  … Τώρα πια ο Λαός, έχει πλέον αποφασίσει να στείλει στον Καιάδα και στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, όλο το σημερινό πολιτικό σύστημα/προσωπικό και να προχωρήσει ΕΝΩΜΕΝΟΣ και ΩΡΙΜΟΣ, αποφεύγοντας κάθε έκφραση βίας (που θα είναι «τροφή» στο «πιάτο» τους), σε μια Εθνική Αντίσταση βασισμένη στην Πολιτική Ανυπακοή και την Στάση Πληρωμών προς ένα κράτος που δυστυχώς ΔΕΝ είναι πλέον το Ελληνικό, ακριβώς όπως προστάζει το ίδιο το Σύνταγμα, μέσω του άρθρου του 120. Διότι το κράτος οφείλει να προστατεύει τον Πολίτη του, βάση του  θεμελιώδους άρθρου 2 παρ. 1: «O σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.» και όχι να διοργανώνει την συστηματική γενοκτονία των Ελλήνων …

ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΟΤΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ «ΠΡΟΙΟΝ» ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 93 ΠΑΡ.4 ΠΟΥ ΡΗΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ : «Tα δικαστήρια υποχρεούνται να μην εφαρμόζουν νόμο που το περιεχόμενό του είναι αντίθετο προς το Σύνταγμα» ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ «ΠΡΟΙΟΝΤΑ» ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΑΡΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ Η ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΟΙΑ ΑΥΤΩΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΕΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ … !!!



  
2) Χώστε στην φυλακή τους ληστές σας και πάρτε με το παραπάνω πίσω τα κλεμμένα …

Αρχικά ας δούμε την νομοθεσία (Εθνική και Διεθνής) ....

1) Αρχίζουμε από τα δικαιώματα του Ανθρώπου και την σύμβαση της ΕΣΔΑ (http://web.archive.org/web/20050930225955/www.echr.coe.int/NR/rdonlyres/E4317264-DB27-42FE-873E-1ECCACABB045/0/GreekGrec.pdf), που έχει ΥΠΕΡΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ισχύ, βάση του Άρθρου 28 παρ. 1 του Συντάγματος ... και που κυρώθηκε από την Ελληνική Βουλή ...

Επειδή η Χώρα μας είναι μέλος του ΟΗΕ και της ΕΕ, έχει συνυπογράψει την «Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα του ΟΗΕ», μια διεθνή σύμβαση ορισμού των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, που ισχύει από τις 10/12/1948 (δείτε … http://www.ohchr.org/EN/UDHR/Documents/UDHR_Translations/grk.pdf), αλλά και την «Σύμβαση της Ρώμης για την Προστασία των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών (ΕΣΔΑ)», που ισχύει από τις 4/11/1950, με επικύρωση και ισχύ στην Ελλάδα βάση του Ελλ. Ν.Δ. 53/1974 (ΦΕΚ Α/256/1974). Την «Σύμβαση της Ρώμης για την Προστασία των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών (ΕΣΔΑ)», στα Ελληνικά μπορείτε να την δείτε ολοκληρωμένη, από εδώ: http://web.archive.org/web/20050930225955/www.echr.coe.int/NR/rdonlyres/E4317264-DB27-42FE-873E-1ECCACABB045/0/GreekGrec.pdf, ενώ τα συμπληρωματικά πρωτόκολλα, καθώς και οι αντίστοιχες επικυρώσεις και ενεργοποίηση αυτών στην Ελληνική επικράτεια, έχει γίνει ως εξής:

1ο Πρωτόκολλο στην ΕΣΔΑ (Παρίσι, 20/3/1952) Ν.Δ. 53/1974 (ΦΕΚ Α/256/1974).
2ο Πρωτόκολλο στην ΕΣΔΑ (Στρασβούργο, 6/5/1963) Ν.Δ. 215/1974 (ΦΕΚ Α/365/1974).
3ο Πρωτόκολλο στην ΕΣΔΑ (Στρασβούργο, 6/5/1963) Ν.Δ. 215/1974 (ΦΕΚ Α/365/1974).
4ο - STRASBOURG 16 September 1963.
5ο Πρωτόκολλο στην ΕΣΔΑ (Στρασβούργο, 20/1/1966) Ν.Δ. 215/1974 (ΦΕΚ Α/365/1974).
6ο Πρωτόκολλο στην ΕΣΔΑ σχετικά με την κατάργηση της ποινής του θανάτου (Στρασβούργο, 28/4/1983) ν. 2610/1998 (ΦΕΚ Α/110/1998).
7ο Πρωτόκολλο στην ΕΣΔΑ (Στρασβούργο, 22/11/1984) ν. 1705/1987 (ΦΕΚ Α/89/1987).
8ο Πρωτόκολλο στην ΕΣΔΑ (Βιέννη, 19/3/1985) ν. 1841/1989 (ΦΕΚ Α/94/1989).
11ο Πρωτόκολλο στην ΕΣΔΑ (Στρασβούργο, 11/5/1994) ν. 2400/1996 (ΦΕΚ Α/96/1996).

Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα, (Νέα Υόρκη, 16 Δεκεμβρίου 1966), «The International Covenant on Civil and Political Rights (ICCPR)» που η Ελλάδα το δέχτηκε χωρίς καμιά επιφύλαξη και το ενσωμάτωσε με το Νόμο 2462/1997 (ΦΕΚ Α/25/1997)

Και σύμφωνα με το Άρθρο 28 παρ.1 του Συντάγματος, συνάγεται ότι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (που είναι  Διεθνείς συμβάσεις επικυρωμένες με νόμο και ενεργοποιημένες) υπερισχύουν έναντι κάθε άλλου νόμου. Επί λέξη το Άρθρο 28 παρ.1 του Συντάγματος, αναφέρει:

 «Οι γενικά παραδεγμένοι κανόνες του διεθνούς δικαίου, καθώς και οι διεθνείς συμβάσεις, από την επικύρωσή τους με νόμο και τη θέση τους σε ισχύ σύμφωνα με τους όρους καθεμιάς, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του εσωτερικού ελληνικού δικαίου και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου. Η εφαρμογή των κανόνων του διεθνούς δικαίου και των διεθνών συμβάσεων στους αλλοδαπούς τελεί πάντοτε υπό τον όρο της αμοιβαιότητας.»

Σύμφωνα λοιπόν, με αυτή την σύμβαση και στο ....
… Πρόσθετον Πρωτόκολλον Εις τηv Σύµβασιv περί πρoασπίσεως τωv δικαιωµάτωv τoυ αvθρώπoυ και τωv θεµελιωδώv ελευθεριώv, που εκδόθηκε στο Παρίσι, στις 20 Μαρτίου 1952 και στο Άρθρο 1, διαβάζουμε :

"’Αρθρo 1 – Πρoστασία της ιδιoκτησίας

Παv φυσικόv ή voµικόv πρόσωπov δικαιoύται σεβασµoύ της περιoυσίας
τoυ. Ουδείς δύvαται vα στερηθή της ιδιoκτησίας αυτoύ ειµή δια λόγoυς
δηµoσίας ωnελείας και υπό τoυς πρoβλεπoµέvoυς, υπό τoυ vόµoυ και
τωv γεvικώv αρχώv τoυ διεθvoύς δικαίoυ όρoυς.

Αι πρoαvαφερόµεvαι διατάξεις δεv θίγoυσι τo δικαίωµα παvτός Κράτoυς
όπως θέση εv ισχύϊ Νόµoυς oύς ήθελε κρίvει αvαγκαίov πρoς ρύθµισιv
της χρήσεως αγαθώv συµφώvως πρoς τo δηµόσιov συµφέρov ή πρoς
εξασφάλισιv της καταβoλής φόρωv ή άλλωv εισφoρώv ή πρoστίµωv."


2) Τώρα περνάμε στο Ελληνικό Σύνταγμα και στο Άρθρο 17

"'Αρθρο 17: (Προστασία της ιδιοκτησίας, απαλλοτρίωση)

1. H ιδιοκτησία τελεί υπό την προστασία του Kράτους, τα δικαιώματα όμως που απορρέουν από αυτή δεν μπορούν να ασκούνται σε βάρος του γενικού συμφέροντος.

**2. Kανένας δεν στερείται την ιδιοκτησία του, παρά μόνο για δημόσια ωφέλεια που έχει αποδειχθεί με τον προσήκοντα τρόπο, όταν και όπως ο νόμος ορίζει, και πάντοτε αφού προηγηθεί πλήρης αποζημίωση, που να ανταποκρίνεται στην αξία την οποία είχε το απαλλοτριούμενο κατά το χρόνο της συζήτησης στο δικαστήριο για τον προσωρινό προσδιορισμό της αποζημίωσης. Aν ζητηθεί απευθείας ο οριστικός προσδιορισμός της αποζημίωσης, λαμβάνεται υπόψη η αξία κατά το χρόνο της σχετικής συζήτησης στο δικαστήριο.

Αν η συζήτηση για τον οριστικό προσδιορισμό της αποζημίωσης διεξαχθεί μετά την παρέλευση έτους από τη συζήτηση για τον προσωρινό προσδιορισμό, τότε για τον προσδιορισμό της αποζημίωσης λαμβάνεται υπόψη η αξία κατά το χρόνο της συζήτησης για τον οριστικό προσδιορισμό. Στην απόφαση κήρυξης πρέπει να δικαιολογείται ειδικά η δυνατότητα κάλυψης της δαπάνης αποζημίωσης. Η αποζημίωση, εφόσον συναινεί ο δικαιούχος, μπορεί να καταβάλλεται και σε είδος ιδίως με τη μορφή της παραχώρησης της κυριότητας άλλου ακινήτου ή της παραχώρησης δικαιωμάτων επί άλλου ακινήτου.

3. H ενδεχόμενη μεταβολή της αξίας του απαλλοτριουμένου μετά τη δημοσίευση της πράξης απαλλοτρίωσης, και μόνο εξαιτίας της, δεν λαμβάνεται υπόψη.

**4. Η αποζημίωση ορίζεται από τα αρμόδια δικαστήρια. Μπορεί να οριστεί και προσωρινά δικαστικώς, ύστερα από ακρόαση ή πρόσκληση του δικαιούχου, που μπορεί να υποχρεωθεί κατά την κρίση του δικαστηρίου να παράσχει για την είσπραξή της ανάλογη εγγύηση, σύμφωνα με τον τρόπο που ορίζει ο νόμος. Νόμος μπορεί να προβλέπει την εγκαθίδρυση ενιαίας δικαιοδοσίας, κατά παρέκκλιση από το άρθρο 94, για όλες τις διαφορές και υποθέσεις που σχετίζονται με απαλλοτρίωση, καθώς και την κατά προτεραιότητα διεξαγωγή των σχετικών δικών. Με τον ίδιο νόμο μπορεί να ρυθμίζεται ο τρόπος με τον οποίο συνεχίζονται εκκρεμείς δίκες.
Πριν καταβληθεί η οριστική ή προσωρινή αποζημίωση διατηρούνται ακέραια όλα τα δικαιώματα του ιδιοκτήτη και δεν επιτρέπεται η κατάληψη.

Προκειμένου να εκτελεστούν έργα γενικότερης σημασίας για την οικονομία της Χώρας είναι δυνατόν, με ειδική απόφαση του δικαστηρίου που είναι αρμόδιο για τον οριστικό ή προσωρινό προσδιορισμό της αποζημίωσης, να επιτρέπεται η πραγματοποίηση εργασιών και πριν από τον προσδιορισμό και την καταβολή της αποζημίωσης, υπό τον όρο της καταβολής εύλογου τμήματος της αποζημίωσης και της παροχής πλήρους εγγύησης υπέρ του δικαιούχου της αποζημίωσης, όπως νόμος ορίζει. Η δεύτερη πρόταση του πρώτου εδαφίου εφαρμόζεται αναλόγως και στις περιπτώσεις αυτές.

H αποζημίωση που ορίστηκε καταβάλλεται υποχρεωτικά το αργότερο μέσα σε ενάμισι έτος από τη δημοσίευση της απόφασης για τον προσωρινό προσδιορισμό της αποζημίωσης και, σε περίπτωση απευθείας αίτησης για οριστικό προσδιορισμό της αποζημίωσης, από τη δημοσίευση της σχετικής απόφασης του δικαστηρίου, διαφορετικά η απαλλοτρίωση αίρεται αυτοδικαίως.

H αποζημίωση δεν υπόκειται, ως αποζημίωση, σε κανένα φόρο, κράτηση ή τέλος.

5. Nόμος ορίζει τις περιπτώσεις υποχρεωτικής ικανοποίησης των δικαιούχων για την πρόσοδο, την οποία έχασαν από το ακίνητο που απαλλοτριώθηκε έως το χρόνο καταβολής της αποζημίωσης.

6. Όταν πρόκειται να εκτελεστούν έργα κοινής ωφέλειας ή γενικότερης σημασίας για την οικονομία της Xώρας, νόμος μπορεί να επιτρέψει την απαλλοτρίωση υπέρ του Δημοσίου ευρύτερων ζωνών, πέρα από τις εκτάσεις που είναι αναγκαίες για την κατασκευή των έργων. O ίδιος νόμος καθορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους μιας τέτοιας απαλλοτρίωσης, καθώς και τα σχετικά με τη διάθεση ή χρησιμοποίηση, για δημόσιους ή κοινωφελείς γενικά σκοπούς, των εκτάσεων που απαλλοτριώνονται επιπλέον όσων είναι αναγκαίες για το έργο που πρόκειται να εκτελεστεί.

7. Nόμος μπορεί να ορίσει ότι για την εκτέλεση έργων με προφανή κοινή ωφέλεια υπέρ του Δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, οργανισμών κοινής ωφέλειας και δημόσιων επιχειρήσεων, επιτρέπεται να διανοιχθούν υπόγειες σήραγγες στο επιβαλλόμενο βάθος, χωρίς αποζημίωση, υπό τον όρο ότι δεν θα παραβλάπτεται η συνήθης εκμετάλλευση του υπερκείμενου ακινήτου.

_______________________
** Με δύο αστερίσκους δηλώνονται τα σημεία της Αναθεώρησης που αναγράφονται στο Ψήφισμα της 6ης Απριλίου 2001 της Ζ'  Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων"


Συνεπώς κανείς δεν μπορεί να στερείται την περιουσία του και εάν την στερηθεί για κάποιο Εθνικό σκοπό, θα έπρεπε ΑΜΕΣΑ να αποζημιωθεί με ποσό ίδιας αξίας και μια που μιλάμε στην περίπτωση μας για χρήματα, η αποζημίωση είναι ίση με το απαλλοτριωθέν ποσό ... !!! Άρα η απαλλοτρίωση στα χρήματα δεν νοείται ... !!! Και τα capital controls δεν αποτελούν κανενός είδους απαλλοτρίωση, μια και δεν έχει ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία μέσω δικαστηρίων !!!


3) Πάλι από το Ελληνικό Σύνταγμα και στο Άρθρο 93 παρ. 4, διαβάζουμε :

"Tα δικαστήρια υποχρεούνται να μην εφαρμόζουν νόμο που το περιεχόμενό του είναι αντίθετο προς το Σύνταγμα."

Αφού τα capital controls παραβιάζουν κατάφωρα τόσο τα θεμελιώδη δικαιώματα του Ανθρώπου, όσο και το ίδιο το Σύνταγμα, είναι ΑΚΡΩΣ αντισυνταγματικά και οι Δικαστές οφείλουν να τα ακυρώσουν (είτε αυτεπαγγέλτως, είτε κατ' έγκληση Πολίτου, ότι συμβεί πρώτο), όπως και το αντίστοιχο νομοθέτημα αυτών (Πράξη νομοθετικού περιεχομένου αρ. φύλλου 65, 28-6-2015, επισυνάπτεται ακριβώς κατωτέρω)...



ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ....

ΤΡΙΤΕΝΕΡΓΕΙΑ

Η τρτενέργεια είναι όταν κάποιος τρίτος δρα για λογαριασμό κάποιου άλλου και συνεπώς έχει την ευθύνη να εξυπηρετεί τον Πολίτη, ΑΚΡΙΒΩΣ όπως θα όφειλε και αυτός  να τον εξυπηρετεί ... Εν προκειμένω, εδώ και χρόνια οι τράπεζες δρουν σαν τριτενεργητές του δημοσίου και ΟΦΕΙΛΟΥΝ να σέβονται τον Δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, όπως ορίζεται από τον νόμο  υπ.αριθμ.3528/9_2_2007 και τροποποιήθηκε από τον νόμο υπ.αριθμ.3839/29_3_2010 (Δες ... http://www.ypes.gr/el/Ministry/emploeecode/). Συνεπώς, ο κώδικας αυτός δεν ισχύει μόνο για τους δημοσίους υπαλλήλους, αλλά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΤΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ !!!!

Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, θα πρέπει να κατανοήσουμε απολύτως την σοβαρότητα της τριτενέργειας και της υποχρεώσεις των τραπεζών απέναντι στους Πολίτες, αλλά και τα δικαιώματα των τελευταίων ... !!!

Με απόλυτη προσοχή, παρακαλώ ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ αυτό .... http://diaforos.blogspot.gr/2015/05/blog-post_7.html  

Τώρα, μια και οι υπάλληλοι των τραπεζών οφείλουν να υπακούουν τον κώδικα αυτό και σύμφωνα με τα άρθρα 24 και 25, οφείλουν να μην πράττουν τίποτε που είναι προδήλως αντισυνταγματικό και παράνομο, όπως οι ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ και η ΣΤΕΡΗΣΗ της περιουσίας του οποιουδήποτε Πολίτη ...


ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ:

Ο αποφασισμένος Πολίτης όχι μόνο μπορεί να χώσει στην «μπουζού» τους τραπεζίτες και τις διοικήσεις/ιδιοκτήτες των τραπεζών, που με το πρόσχημα των capital controls δεν του δίνουν τα χρήματα του (δεν έχουν καμία ασυλία στις ποινικές διώξεις), αλλά μπορεί να μηνύσει και όσους υπέγραψαν την κατάπτυστη πράξη του νομοθετικού περιεχομένου, αλλά πολύ περισσότερο με ΑΓΩΓΗ μπορεί να ζητήσει και ένα σοβαρότατο ποσό από όλους αυτούς, σαν ηθική βλάβη, προσβολή της Τιμής και της Υπόληψης της προσωπικότητας του, κ.τ.λ και στις αστικές ευθύνες να γνωρίζετε ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει ασυλία ... !!!

Αυτά για την ώρα και προχωράμε .... Για καλύτερα αποτελέσματα ΔΡΑΣΤΕ ΟΜΑΔΙΚΑ …

Καλή Λευτεριά … !!!

Σας Ευχαριστώ Πολύ για μια ακόμη φορά για την προσοχή σας και την όποια συνδρομή σας …

Πάντα με πολύ Αγάπη για τους Έλληνες … Για μια Δυνατή Εθνική Αντίσταση

Μασσέλος Ν. Ιωάννης
Ελεύθερος, Ανεξάρτητος, Κυρίαρχος Έλλην Πολίτης
ΑΤ: ΑΙ 615555, κάτοικος Αθηνών.



Υ.Σ.: Οι κοινοποιήσεις ΔΕΝ απαγορεύονται, αλλά επιδιώκονται … !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: