Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2015

ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ,1 ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ. ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ,ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

 ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Σκοπός των αναρτήσεων αυτών είναι να ενημερωθούν οι διδάσκοντες εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, για να διευκολυνθεί η εκπαιδευτική μαθησιακή διαδικασία και να χαίρονται με τους διδασκόμενους. Από το διδάσκω πηγαίνω στο μαθαίνω και στη συνέχεια το γνωρίζω. Η γνώση πρέπει να διαδίδεται και όχι να κλείνεται στα συρτάρια.
 Οι παρακάτω διδακτικές προσεγγίσεις διδάσκονται για την αισθητοποίηση και πληρέστερη κατανόηση δύσκολων όρων-εννοιών-λειτουργιών, στη Βιολογία. 
1. Με τη χρήση του ηλεκτρονικόυ υπολογιστή.
2.Με τη μέθοδο origami (χαρτοδιπλωτική).
3.Με μοντέλα, προσομοιώσεις, εικονική πραγματικότητα.
4.Με μαθηματικούς τύπους και βιοεπιμεριστικούς τελεστές.
5.Με θεατρικά δρώμενα
ΝΕΕΣ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Έκπαίδευση και ψυχαγωγία{Edutainment}
 ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ
Παίζοντας-Τραγουδώντας-Χορεύοντας

Και Περνάμε Ευχάριστα-Δημιουργικά τις ώρες μας.

ΜΑΘΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟ Ανακαλυπτικό Εκπαιδευτικό Μοντέλλο.
ΚΑΤΕΥΘΥΝΩ, ΔΙΑΓΝΩΝΩ, ΔΙΝΩ ΛΥΣΕΙΣ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ, ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
     ΑΞΙΕΣ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ, ΠΙΕΣΗ, ΑΝΤΟΧΗ, ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΑΓΝΟΙΑ, ΑΠΕΙΡΙΑ,     ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΑΝΑΓΚΕΣ, ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ, ΠΡΟΤΥΠΑ, ΣΤΟΧΟΙ , ΣΚΟΠΟΙ,ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ , ΑΥΤΟΕΙΚΟΝΑ , ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ , ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ,  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ.



ΣΕΝΑΡΙΟ
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
ΠΡΑΞΗ ΠΡΩΤΗ. ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ-ΟΜΟΛΟΓΑ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΑ.
Ένα σπερματοζωάριο το οποίο περιέχει 4 αγόρια με διαφορετική στολή το καθένα, ή χρώματα ή σχήματα τυλιγμένα με ένα ελαιόπανο , που συμβολίζει την πυρηνική μεμβράνη, και πίσω ένα σχοινί που συμβολίζει την ουρά του σπερματοζωαρίου και κατευθύνεται στο ωάριο, το οποίο περιέχει 4 κορίτσια, το καθένα με την αντίστοιχη στολή των αγοριών, σχήμα ή χρώμα, τυλιγμένα και αυτά με ένα ελαιόπανο,  που συμβολίζει την πυρηνική μεμβράνη. Με αργές κινήσεις τα 4 αγόρια κατευθύνονται στα 4 κορίτσια και προβάλλεται στην οθόνη η γονιμοποίηση του ωαρίου από το σπερματοζωάριο και τα κορίτσια τους προσκαλούν με τα χέρια τους και ακούγεται ταυτόχρονα η φωνή που περιγράφει τι είναι γονιμοποίηση. Όταν γίνει η ένωση του σπερματοζωαρίου και ωαρίου, πετάνε τα αγόρια- κορίτσια το ελαιόπανο (πυρηνική μεμβράνη) και το καθένα αγόρι-κορίτσι ψάχνει αυτό που έχει την ίδια στολή, χρώμα ή σχήμα. Το  κάθε ζευγάρι ,από τα 4 που σχηματίστηκαν ,κάνει διάφορες αναγνωριστικές κινήσεις, δείχνοντας τη χαρά τους που βρήκαν το ταίρι τους. Προβάλλεται στην οθόνη το σπερματοζωάριο, ωάριο, με τα 4 διαφορετικά χρώματα, σχήματα, και τα αγόρια, κορίτσια. Ταυτόχρονα ακούγεται η φωνή να περιγράφει τι είναι ομόλογα χρωμοσώματα, ζυγωτό κύτταρο, γονιμοποίηση.
ΠΡΑΞΗ ΔΕΥΤΕΡΗ.ΚΥΤΤΑΡΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (ΜΕΣΟΦΑΣΗ-ΜΙΤΩΣΗ), ΟΝΤΟΓΕΝΕΣΗ
Προβάλλεται στην οθόνη ο κυτταρικός κύκλος , οντογένεση και να ακούγεται ταυτόχρονα η φωνή να περιγράφει την ορολογία. Στη μεσόφαση γίνεται ο διπλασιασμός του γενετικού υλικού. Ανοίγει η αυλαία και βλέπουμε αντί, για 8 άτομα, χρώματα, σχήματα που ήταν στη προηγούμενη σκηνή 16 άτομα, σχήματα, χρώματα ανά ζευγάρια.
ΠΡΑΞΗ ΤΡΙΤΗ.ΜΙΤΩΣΗ (ΠΡΟΦΑΣΗ, ΜΕΤΑΦΑΣΗ, ΑΝΑΦΑΣΗ, ΤΕΛΟΦΑΣΗ)
ΠΡΟΦΑΣΗ. Υπάρχουν 2 κρίκοι δεξιά και αριστερά της σκηνής που είναι δεμένα σε κάθε κρίκο, από 8 σχοινιά. Τα 8 ζευγάρια είναι αγκαλιασμένα μεταξύ τους και μετακινούνται άτακτα στη σκηνή. Στη μέση τους φορούν  μια ζώνη με κρίκο και το κάθε ζευγάρι παίρνει το σχοινί και το περνά στον κρίκο της ζώνης τους. Έτσι ολοκληρώνεται η πρόφαση. Προβάλλεται στην οθόνη η πρόφαση και ταυτόχρονα ακούγεται η φωνή να περιγράφει τι είναι η πρόφαση.
ΜΕΤΑΦΑΣΗ. Στη συνέχεια τα 8 ζευγάρια έρχονται στο μέσον της σκηνής σχηματίζοντας μια ευθεία. Όταν ολοκληρωθεί αυτός ο σχηματισμός, ασπάζονται αποχαιρετίζονται, κάνουν διάφορες κινήσεις, και στο κάθε ζευγάρι αποχαιρετά το ένα το άλλο. Προβάλλεται στην οθόνη η μετάφαση  και ταυτόχρονα ακούγεται η φωνή να περιγράφει τι είναι η μετάφαση.
ΑΝΑΦΑΣΗ. Στο  κάθε ζευγάρι το ένα πρόσωπο αποχωρίζεται το άλλο με κατεύθυνση στα 2 άκρα της σκηνής. Παρατηρούμε στα 2 άκρα της σκηνής να είναι από 8 άτομα (4 αγόρια+4 κορίτσια), χρώματα ή σχήματα. Προβάλλεται στην οθόνη η ανάφαση  και ταυτόχρονα ακούγεται η φωνή να περιγράφει τι είναι η ανάφαση.
ΤΕΛΟΦΑΣΗ. Τα 8 άτομα που είναι μαζί στα 2 άκρα της σκηνής παίρνουν το ελαιόπανο και σχηματίζουν την πυρηνική μεμβράνη.  Προβάλλεται στην οθόνη η τελόφαση  και ταυτόχρονα ακούγεται η φωνή να περιγράφει τι είναι η τελόφαση.
Οι 2 νέοι πυρήνες σχηματίζουν 2 νέα κύτταρα. Προβάλλεται στην οθόνη  η μίτωση σε κυτταρικό, αριθμητικό, φυλετικό, χρωμοσωμικό, και  μοριακό επίπεδο, και  ταυτόχρονα ακούγεται η φωνή να περιγράφει τη σημασία της μίτωσης, οντογένεσης καρκίνου (καλοήθης-κακοήθης) λευχαιμίας (μυελογενής, λεμφογενής).
Ο όρος «καρκίνος» δεν αποδίδεται σε μία και μόνη ασθένεια, αλλά σε μια ομάδα ασθενειών που χαρακτηρίζονται από τον ανεξέλεγκτο πολλαπλασιασμό των κυττάρων. Σε αντίθεση με τα φυσιολογικά κύτταρα στο σώμα μας, τα οποία αυξάνονται, διαιρούνται και πεθαίνουν με έναν αυστηρά ελεγχόμενο τρόπο, τα καρκινικά κύτταρα διαφέρουν διότι συνεχίζουν να διαιρούνται ανεξέλεγκτα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη μιας μάζας κυττάρων, που ονομάζεται όγκος. Οι όγκοι μπορεί να είναι καλοήθεις ή κακοήθεις.
Γενικά, τα χαρακτηριστικά των καρκινικών κυττάρων είναι ότι:
  • ανθίστανται στην απόπτωση
  • πολλαπλασιάζονται παρουσία ή μη αυξητικών παραγόντων
  • ανθίστανται σε σήματα που σταματούν τον κυτταρικό πολλαπλασιασμό
  • ανθίστανται στο μηχανισμό γήρανσης
  • κάνουν μεταστάσεις
  • δημιουργούν αγγεία για την αιμάτωσή τους
Η Λευχαιμία (από τις Ελληνικές λέξεις λευκός και αίμα) είναι ένας τύπος καρκίνου του αίματος ή του μυελού των οστών που χαρακτηρίζεται από τη μη φυσιολογική αύξηση ανώριμων και πρόδρομων μορφών των λευκών αιμοσφαιρίων, που ονομάζονται «βλάστες». Η λευχαιμία είναι ένας γενικός όρος που αναφέρεται σε ένα φάσμα ασθενειών. Εναλλακτικά, είναι το σύνολο των ασθενειών που επηρεάζουν το αίμα, το μυελό των οστών και το λεμφικό σύστημα, οι οποίες είναι γνωστές ως νεοπλασίες του αίματος.

ΜΕΙΩΣΗ.
ΠΡΑΞΗ ΠΡΩΤΗ
Στη μεσόφαση γίνεται ο διπλασιασμός του γενετικού υλικού. Ανοίγει η αυλαία και βλέπουμε αντί, για 8 άτομα, χρώματα, σχήματα που ήταν στη προηγούμενη σκηνή 16 άτομα, σχήματα, χρώματα ανά ζευγάρια, όπως και στη μίτωση.
Προβάλλεται στην οθόνη  η μείωση σε κυτταρικό, αριθμητικό, φυλετικό, χρωμοσωμικό, και  μοριακό επίπεδο, και  ταυτόχρονα ακούγεται η φωνή να περιγράφει τη σημασία της μείωσης, η οποία διακρίνεται στη μείωση 1 και μείωση 2. Στη μείωση1 γίνεται η σύναψη (η οποία γίνεται κατά πολλούς και ποικίλους τρόπους, ανάλογα με τος αριθμό των χρωμοσωμάτων)  των ομολόγων χρωμοσωμάτων και ο αποχωρισμός τους, ενώ στη μείωση 2 γίνεται ο αποχωρισμός των αδελφών χρωματίδων, με συνέπεια ο αριθμός των χρωμοσωμάτων να ελαττώνεται στο μισό. Στη μείωση1,2 ισχύουν οι 4  φάσεις της μίτωσης. Στη μετάφαση της μείωσης 1 στη σύναψη ομολόγων  σχηματίζονται τετράδες, ενώ στη μίτωση σχηματίζονται δυάδες (διπλασιασμένο χρωμόσωμα). Στο μέσο της σκηνής κάθε διπλασιασμένο ομόλογο ζευγάρι είναι απέναντι στο άλλο. Ο αριθμός των χρωμοσωμικών συνδυασμών από τα διάφορα ενδεχόμενα της σύναψης, δίνεται από τον τύπο  2 εις την ν, όπου ν ο αριθμός των ομολόγων χρωμοσωμάτων. Στην προκειμένη περίπτωση αφού τα ζεύγη των ομολόγων χρωμοσωμάτων είναι ν=4, οι χρωμοσωμικοί συνδυασμοί είναι 16. Στην ανάφαση της μείωσης 1 αποχωρίζονται τα διπλασιασμένα ομόλογα χρωμοσώματα, ενώ στη μείωση 2 οι αδελφές χρωματίδες. . Έτσι κατευθύνονται στα άκρα της σκηνής τα μισά ομόλογα στο ένα άκρο και τα άλλα μισά στο άλλο άκρο.

ΠΡΑΞΗ ΔΕΥΤΕΡΗ. Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ  ΧΡΩΜΟΣΩΜΙΚΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ.
Σχηματίζεται η μία τετράδα σύναψης των ομολόγων. Άρα έχουμε 2 σχηματισμούς γαμετών. Στη συνέχεια κάθε φορά, γίνεται αλλαγή με τη σειρά κάθε ζευγαριού ομολόγων. Σχηματίζονται άλλοι 8 συνδυασμοί γαμετών. Στη συνέχεια γίνεται αλλαγή μεταξύ των ομολόγων 1-2, 1-3, 1-4, οπότε σχηματίζονται άλλοι 6 συνδυασμοί γαμετών. Το άθροισμα 2+8+6=16 μας συνδέει τους χρωμοσωμικούς και τους επί μέρους χρωμοσωμικούς συνδυασμούς.
Στη μείωση 2 ακολουθούν τα γνωστά φαινόμενα της μίτωσης.
Στη μείωση1,2 μπορεί να μην συμβεί η ακριβοδίκαιη διαίρεση από διάφορα αίτια, με συνέπεια να δημιουργηθούν γαμέτες με περισσότερα ή λιγότερα χρωμοσώματα ,από το φυσιολογικό (μονοσωμίες ν-1, τρισωμίες ν+1, πολυσωμίες ν+2, ν+3 κ.λ.π.). Παράδειγμα μονοσωμίας  στον άνθρωπο  είναι το σύνδρομο turner που έχει συνολικά 45 χρωμοσώματα, αντί για 46 (λείπει το χ χρωμόσωμα) και με τρισωμία τα άτομα με πάσχουν από το σύνδρομο down, (αγόρι ή κορίτσι) που το 21 χρωμόσωμα αντί για ένα ζευγάρι είναι  τριπλό, και έχει συνολικά 47 χρωμοσώματα αντί για 46  .
Τέλος στην οθόνη προβάλλεται η μίτωση-μείωση και ακούγεται η φωνή να περιγράφει τις ομοιότητες-διαφορές μεταξύ τους.
Έχουν δοκιμαστεί και παρουσιαστεί από το Τρίτο Γυμνάσιο Πατρών με μαθητές πολλά διαφορετικά θεατρικά δρώμενα, σε διαφορετικές τάξεις και διαφορετικές χρονιές ,από  διάφορες θεματικές ενότητες της βιολογίας με ευχάριστες κριτικές, από μαθητές,  γονείς, εκπαιδευτικούς, και από ανώτερα στελέχη της εκπαίδευσης του εξωτερικού, στο  χώρο του σχολείου, σε παιδαγωγικά συνέδρια και σε 2 τοπικά κανάλια της Πάτρας .  Ειδικά οι μαθητές  που συμμετείχαν σε θεατρικά δρώμενα ένιωθαν μεγάλη χαρά, γιατί μάθαιναν  βιωματικά δύσκολες έννοιες, όρους, λειτουργίες της βιολογίας.  Με τη βιωματική αυτή μάθηση, η κατάκτηση της γνώσης γίνεται αρκετά εύκολη. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα και από τις αξιολογήσεις πού γίνονταν κάθε φορά, από τους ίδιους τους μαθητές, σε διαφορετικές χρονιές από διαφορετικούς μαθητές και με διαφορετικές θεματικές ενότητες της βιολογίας. Το 1998 παρουσιάσαμε στο θέατρο  ΑΠΟΛΛΩΝ της Πάτρας, στην πλατεία Γεωργίου, στο πατραϊκό κοινό και μοιράστηκε το έντυπο με τίτλο:
SOS.ΕΝΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟ, του οποίου η χρηματοδότηση έγινε από το δήμο Πατρέων, επί δημαρχίας Ανδρέα Καράβολα και αντιδημάρχου πολιτιστικών, Νίκου Τζανάκου.


ΑΓΓΛΙΚΑ
BY JOHN D. LYRA EDUCATIONAL
  The purpose of these posts is to inform teachers Teachers at all levels of education, to facilitate the educational learning process and to rejoice with learners. From teaching I go to learn and then know. The knowledge must be disseminated and not closed in the drawers.
 For sensitization and better understanding of difficult concepts-terms-functions in Biology.
 1. By using a computer. 
2.With the origami method (chartodiplotiki).
 3.Without models, simulations, virtual reality.
 4.With formulas and vioepimeristikous operators.
5.With theatrical events NEW TECHNOLOGIESAND EDUCATIONAL PROCESSES Education and entertainment {Edutainment}
 
LEARNPlaying-Singing-DancingAnd Pass Pleasantly-Creatively our hoursDiscovers learner-centered educational modelDirected, diagnose, GIVE SOLUTIONSPARTICIPATION IN DECISIONSINFORMATION, SKILLS, SKILLSFREE TIME, MAKING DECISION
     
VALUES, INTERESTS, PRESSURE RESISTANCE, RESISTANCE, ignorance, inexperience, ANEPARKEIA DYNAMEON, NEEDS, PRIORITIES, STANDARDS, OBJECTIVES, GOALS, self-concept, self-image, self-esteem, self-awareness PERSONALITY.
 

 cenario
MYSTERY AND THE MIRACLE OF LIFE
ACT FIRST. FERTILIZATION-homologous chromosomes.
A sperm cell containing four boys with different outfit each, or colors or shapes wrapped with a nets, symbolizing nuclear membrane, and behind a rope symbolizing the tail of the sperm and is directed to the egg, which contains four girls, each with the same outfit of boys, shape or color, and wrapped them in a nets, symbolizing nuclear membrane. Slowly the four boys are directed to four girls and displayed on the screen fertilization of the ovum by the sperm and girls invite with their hands and simultaneously sounds the voice that describes what fertilization. Once the union of sperm and egg, throw the Boys Girls nets (nuclear membrane) and each boy-girl looking what is the same outfit, color or shape. In each pair, the four formed, made several exploratory movements, showing their joy they found their partners. Displays on the screen the sperm, ovum, with 4 different colors, shapes, and for boys, girls. At the same time heard the voice describe what is homologous chromosomes, zygote, fertilization.
ACT DEFTERI.KYTTARIKOS CYCLE (Interphase-mitosis), ontogeny
Displays on the screen the cell cycle, ontogeny and sound simultaneously voice describing terminology. The interface is the doubling of genetic material. Opens the curtain and we see instead, for 8 people, colors, shapes that were in the previous scene 16 people, shapes, colors pairs.
ACT TRITI.MITOSI (prophase, metaphase, anaphase, telophase)
Pretexts. There are two links in the left and right of the scene that are tied to each link, 8 ropes. The 8 pairs are joined together and moved irregularly in the scene. In the middle of them wear a belt with eyelet and each couple gets the rope and passed to the link of the zone. So excuse completed. Displayed on the display pretext and simultaneously hear the voice describe what the pretext.
Metaphase. Then the 8 pairs come in the middle of the scene forming a straight line. When completed this formation, they espouse apochairetizontai make various movements, and each couple salutes each other. Displayed on the display metaphase and simultaneously hear the voice describe what the metaphase.
Anaphase. In each pair face one another separated towards the two ends of the tent. We observe the two ends of the stage is from 8 persons (4 boys + 4 girls), colors or shapes. Displays on the screen the anaphase and simultaneously hear the voice describe what the anaphase.
Telophase. The 8 people who are with the two ends of the stage get the nets and form the nuclear membrane. Displayed on the screen simultaneously and telophase's voice describing what the telophase.
The two new nuclei form two new cells. Displayed on the screen at the cellular mitosis, numeric, racial, chromosomal and molecular level, and simultaneously hear the voice describes the importance of mitosis, ontogeny cancer (benign-malignant) leukemia (myeloid, lymphatic).
The term "cancer" is not attributable to a single disease but a group of diseases characterized by uncontrolled cell proliferation. Unlike normal cells in our body, which grow, divide, and die in a strictly controlled manner, tumor cells differ because they continue to divide uncontrollably. This results in the growth of a cell mass called a tumor. Tumors may be benign or malignant.
Generally, the characteristics of cancer cells is that:
• resistant to apoptosis
• multiplying presence or absence of growth factors
• withstand signals that stop cell proliferation
• resist aging mechanism
• metastasize
• vascularization for their blood supply
The Leukemia (from the Greek words white and blood) is a type of blood cancer or bone marrow characterized by an abnormal increase of immature and precursors of white blood cells, called "blasts". Leukemia is a general term that refers to a range of diseases. Alternatively, all of the diseases that affect blood, bone marrow and lymphatic system, which is known as a blood malignancies.

REDUCTION.
FIRST ACT
The interface is the doubling of genetic material. Opens the curtain and seeing instead, for 8, colors, shapes that were in the previous scene 16 carbon, shapes, colors in pairs, as in mitosis.
Displays on the screen the reduction in cellular, numeric, racial, chromosomal and molecular level, and simultaneously hear the voice describes the importance of reducing, distinct decrease in 1 and 2. The reduction meiosi1 is the conclusion (which is due many and various ways, depending on Tosh number of chromosomes) of chromosomes bonds and their separation while reducing 2 becomes the separation of sister chromatid, resulting in the number of chromosomes is reduced to half. In meiosi1,2 apply the four phases of mitosis. In metaphase reducing one to the conclusion bond formed fours and pairs formed in mitosis (chromosome doubled). In the middle of the scene each doubled pair bond are facing each other. The number of chromosome combinations of the various possibilities of the award, given by the formula 2 wherein n, where n is the number of chromosomes bonds. In this case, since the pairs of homologous chromosomes is n = 4, the chromosome combinations is 16. In anaphase reducing one separated the duplicated homologous chromosomes, while reducing the two sister chromatids. . Thus directed at the edges of the scene half bonds at one end and the other half at the other end.

ACT SECOND. The FORMATION OF DIFFERENT COMBINATIONS CHROMOSOMAL.
One four award of bonds formed. So we have 2 gamete formations. Then each time a change is made in the order of each bond couple. Formed 8 other combinations of gametes. Then switching between bonds 1-2, 1-3 1-4, thus forming other six combinations of gametes. The sum of 2 + 8 + 6 = 16 connects us chromosomal and individual chromosomal combinations.
The drop followed two known phenomena of mitosis.
In meiosi1,2 may not occur fairly divide by various causes, thereby creating gametes with more or fewer chromosomes than normal (monosomies n-1, n + 1 trisomies, polysome n + 2 n + 3 n. LP). Example monosomy in humans is the turner syndrome has a total of 45 chromosomes instead of 46 (a missing X chromosome) and trisomy individuals to suffer from down syndrome (boy or girl) that the 21 chromosome instead of a pair is threefold and has a total of 47 chromosomes instead of 46.
Finally the screen displayed mitosis-reducing and heard the voice describe the similarities-differences.
Tested and presented by the Third High School of Patras with students many different theatrical events in different classes and different years, from different subject areas of biology with pleasant reviews from students, parents, teachers, and senior executives of foreign education in place of school in educational conferences and two local channels of Patras. Especially students who participated in theatrical performances felt great joy, because they learned experientially difficult concepts, terms, features of biology. With this experiential learning, acquisition of knowledge becomes quite easy. This is evident from the evaluations made each time by the students themselves, in different years by different students with different topics of biology. In 1998 we launched the Apollo theater Patras, in George Square in Patras common and shared form entitled:
SOS.ENA ENVIRONMENTALLY FRIENDLY GAME WITH Polycarp, whose funding was made by the municipality of Patras, under Mayor and Deputy Mayor Andrew Karavolas cultural, Tzanaki Nikos.

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Von John D. LYRA BILDUNGS.
 Der Zweck dieser Beiträge ist es, Lehrer auf allen Ebenen des Bildungssystems zu informieren Lehrer, um die pädagogische Lernprozess zu erleichtern und mit den Lernenden zu freuen. Von Lehre gehe ich zu lernen und dann wissen. Das Wissen muß verbreitet werden und nicht in den Schubladen geschlossen.
Für die Sensibilisierung und besseres Verständnis für schwierige Konzepte-Begriffe-Funktionen in der Biologie. 
1. Durch die Verwendung eines Computers. 
2.With der Origami-Methode (chartodiplotiki). 
3.Without Modelle, Simulationen, virtuelle Realität.
 4.Mit Formeln und vioepimeristikous Betreiber.
 5.With Theaterveranstaltungen NEW TECHNOLOGIES UND Bildung sprozessen Bildung und Unterhaltung {Edutainment}
 
LERNEN Playing-Gesang-Tanzen Und führen Angenehm-Kreativ unsere StundenEntdeckt lernerzentrierte BildungsmodellGerichtet ist, zu diagnostizieren, GEBEN SOLUTIONSTEILNAHME AN ENTSCHEIDUNGENINFORMATIONEN, Fähigkeiten, SKILLSFreizeit, machen Entscheidung
     
Werte, Interessen, Druckfestigkeit, Widerstand, Unwissenheit, Unerfahrenheit, ANEPARKEIADYNAMEON, Bedarf, ihre Prioritäten, Normen, Ziele, Selbstkonzept, Selbstbild, Selbstwertgefühl, Selbstbewusstsein Persönlichkeit.

 
SZENARIO
Geheimnis und das Wunder des Lebens
ACT FIRST. BEFRUCHTUNG-homologen Chromosomen.
Eine Samenzelle, die vier Jungs mit jeder verschiedenen Outfit, oder Farben oder Formen mit Netzen eingehüllt, als Symbol für Kernmembran, und hinter einem Seil als Symbol für den Schwanz der Spermien und ist mit dem Ei, das vier Mädchen enthält gerichtet ist, jeweils mit dem gleichen Outfit von Jungen, Form oder Farbe, und wickelte sie in ein Netz, als Symbol für Kernmembran. Langsam die vier Jungs sind an vier Mädchen gerichtet und auf dem Bildschirm Befruchtung der Eizelle angezeigt durch das Spermium und Mädchen einladen, mit ihren Händen, und gleichzeitig ertönt die Stimme, die, was die Befruchtung beschreibt. Nach der Vereinigung von Spermium und Eizelle, werfen die Jungen Mädchen Netze (Kernmembran) und jeder Junge-Mädchen, was dasselbe Outfit, Farbe oder Form. In jedem Paar der vier gebildet, machte mehrere Sondierungs Bewegungen, zeigen ihre Freude, die sie ihren Partnern gefunden. Erscheint auf dem Bildschirm das Sperma, Eizellen, mit 4 verschiedenen Farben, Formen und für Jungen, Mädchen. Zur gleichen Zeit hörte die Stimme beschreiben, was homologen Chromosomen, Zygote, Düngung.
ACT DEFTERI.KYTTARIKOS CYCLE (Interphase-Mitose), Ontogenese
Erscheint auf dem Bildschirm der Zellzyklus, der Ontogenese und Ton gleichzeitig zu äußern beschreibt Terminologie. Die Schnittstelle ist die Verdoppelung des genetischen Materials. Öffnet den Vorhang und wir sehen, statt, für 8 Personen, Farben, Formen, die in der vorherigen Szene 16 Personen, Formen, Farben Paare waren.
ACT TRITI.MITOSI (Prophase, Metaphase, Anaphase, Telophase)
Vorwände. Es gibt zwei Verbindungen in der links und rechts von der Szene, die auf jeder Verbindung, 8 Seile verbunden sind. Die 8 Paaren miteinander verbunden und bewegt unregelmäßig in der Szene. In der Mitte von ihnen tragen einen Gürtel mit Öse und jedes Paar bekommt das Seil und geleitet, um den Link der Zone. So vollendet zu entschuldigen. Angezeigt auf dem Display Vorwand und gleichzeitig hören die Stimme beschreiben, was den Vorwand.
Metaphase. Dann werden die 8 Paare kommen in der Mitte der Szene eine gerade Linie bilden. Wenn Sie fertig sind diese Formation, bekennen sie apochairetizontai verschiedenen Bewegungen zu machen, und jedes Paar einander begrüßt. Angezeigt auf dem Display der Metaphase und gleichzeitig hören die Stimme beschreiben, was die Metaphase.
Anaphase. Bei jedem Paar einander zugewandt gegenüber den beiden Enden des Zelt getrennt. Wir beobachten die beiden Enden der Bühne ist ab 8 Personen (4 + 4 Jungen Mädchen), Farben oder Formen. Erscheint auf dem Bildschirm der Anaphase und gleichzeitig die Stimme zu hören, was die Anaphase beschreiben.
Telophase. Die 8 Menschen, die mit den beiden Enden der Bühne sind erhalten die Netze und bilden die Kernmembran. Gleichzeitig auf dem Bildschirm angezeigt und Telophase Stimme beschreiben, was die Telophase.
Die beiden neuen Kerne bilden zwei neue Zellen. Angezeigt auf dem Bildschirm auf der zellulären Mitose, numerisch, rassischen, chromosomale und molekulare Ebene und gleichzeitig die Stimme beschreibt die Bedeutung der Mitose, Ontogenese Krebs (benigne maligne) Leukämie (myeloischen, lymphatischen).
Der Begriff "Krebs" ist nicht auf eine einzelne Krankheit, sondern eine Gruppe von Krankheiten, die durch unkontrollierte Zellproliferation. Im Gegensatz zu normalen Zellen in unserem Körper, die wachsen, sich teilen, und sterben in einem streng kontrollierten Weise unterscheiden sich Tumorzellen, weil sie weiterhin unkontrolliert zu teilen. Dies führt zu dem Wachstum einer Zellmasse genannt Tumor. Tumoren können gutartig oder bösartig sein.
Im Allgemeinen sind die Eigenschaften von Krebszellen, dass:
• resistent gegen Apoptose
• Multiplizieren Anwesenheit oder Abwesenheit von Wachstumsfaktoren
• standhalten Signale, die Zellproliferation zu stoppen
• widerstehen Alterungsmechanismus
• metastasieren
• Gefäßbildung für ihre Blutversorgung
Die Leukämie (aus den griechischen Wörtern weißen und Blut) ist eine Art von Blutkrebs oder Knochenmark gekennzeichnet ist durch eine abnorme Zunahme von unreifen und Vorstufen der weißen Blutkörperchen, die so genannte "Blasten". Leukämie ist eine allgemeine Bezeichnung, die mit einer Reihe von Erkrankungen bezeichnet. Alternativ können alle der Krankheiten, Blut, Knochenmark und des lymphatischen Systems, die als Blut Malignitäten bekannt beeinflussen.

REDUZIERUNG.
ERSTER AKT
Die Schnittstelle ist die Verdoppelung des genetischen Materials. Öffnet den Vorhang und zu sehen, statt, für 8, Farben, Formen, die in der vorherigen Szene 16 C waren, Formen, Farben paarweise, wie in der Mitose.
Zeigt auf dem Bildschirm die Reduktion der zellulären, numerisch, rassischen, chromosomale und molekulare Ebene und gleichzeitig die Stimme beschreibt die Bedeutung der Reduzierung, deutliche Abnahme in 1 und 2. Die Reduktion meiosi1 ist das Ergebnis (die fällig ist vielfältige Weise in Abhängigkeit von Tosh Chromosomenzahl) von Chromosomen Bindungen und ihre Trennung bei gleichzeitiger Reduzierung 2 wird die Trennung von Schwesterchromatiden, wodurch die Anzahl der Chromosomen auf die Hälfte reduziert. In meiosi1,2 gelten die vier Phasen der Mitose. In der Metaphase Reduzierung einer zu dem Schluss, Bindung gebildet Vieren und Paare in der Mitose gebildet (Chromosom verdoppelt). In der Mitte der Szene jeweils verdoppelt Paarbindung einander zugewandt sind. Die Zahl der Chromosomen-Kombinationen der verschiedenen Möglichkeiten der Auszeichnung, die von der Formel 2, worin n, wobei n die Anzahl der Chromosomen Bindungen. In diesem Fall, da die Paare von homologen Chromosomen ist n = 4, ist die Chromosomenkombinationen 16 in der Anaphase Reduktions ein getrenntes die duplizierten homologen Chromosomen und reduziert die beiden Schwesterchromatiden. . Wodurch die Ausrichtung auf die Ränder der Szene Halbbindungen an einem Ende und die andere Hälfte an dem anderen Ende.

ACT Sekunde. Die Bildung von verschiedenen Kombinationen CHROMOSOMEN.
Eine vier Vergabe von Anleihen gebildet. So haben wir 2 Gameten Formationen. Jedes Mal, wenn eine Änderung in der Reihenfolge der jeweiligen Anleihe Paar gemacht. 8 gebildet andere Kombinationen von Gameten. Dann Umschalten zwischen Bindungen 1-2, 1-3 1-4, somit anderen sechs Kombinationen von Geschlechtszellen bilden. Die Summe der 2 + 8 + 6 = 16 verbindet uns chromosomale und individuelle Chromosomenkombinationen.
Der Rückgang folgte zwei bekannten Phänomene der Mitose.
In meiosi1,2 kann nicht angemessen auftreten, teilen sich durch verschiedene Ursachen, wodurch Gameten mit mehr oder weniger als die normale Chromosomen (Monosomien n-1, n + 1 Trisomien Polysomen n + 2 n + 3 n. LP). Beispiel Monosomie beim Menschen ist das Turner-Syndrom hat insgesamt 45 Chromosomen statt 46 (a fehlende X-Chromosom) und Trisomie Individuen, von Down-Syndrom (Junge oder Mädchen) leiden, dass die 21 Chromosomen statt eines Paares ist dreifach und verfügt über insgesamt 47 Chromosomen statt 46.
Schließlich wird der Bildschirm angezeigt Mitose-reduzierenden und hörte die Stimme beschreiben, die Ähnlichkeiten-Unterschiede.
Geprüft und von Dritten High School of Patras mit den Schülern präsentiert viele verschiedene Theaterveranstaltungen in verschiedenen Klassen und verschiedenen Jahren aus verschiedenen Themenbereichen der Biologie mit angenehmen Bewertungen von Schülern, Eltern, Lehrer und Führungskräfte der ausländischen Ausbildung in Ort der Schule in Bildungskonferenzen und zwei lokale Kanäle von Patras. Vor allem Studenten, die in Theateraufführungen teilgenommen fühlte große Freude, weil sie gelernt experimentell schwierige Konzepte, Begriffe, Funktionen der Biologie. Mit dieser Erlebnispädagogik wird Erwerb von Wissen ganz einfach. Dies ergibt sich aus der Evaluierungen jedes Mal von den Studierenden selbst, in verschiedenen Jahren von verschiedenen Schülern mit verschiedenen Themen der Biologie. Im Jahr 1998 haben wir das Apollo Theater Patras, in George Square in Patras gemeinsame und geteilte Form mit dem Titel:
SOS.ENA UMWELTFREUNDLICH Spiel mit Polykarp, deren Finanzierung wurde von der Gemeinde Patras unter Bürgermeister und stellvertretender Bürgermeister Andrew KARAVOLAS kulturellen, Tzanaki Nikos gemacht.

Δεν υπάρχουν σχόλια: