Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Ο ΠΑΠΑΣ ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗΝ… ΝΕΑ «ΦΕΡΡΑΡΑ»!

 Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης,
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος.  www.nikosxeiladakis.gr

15 Απριλίου 2016

Οι Ιεράρχες της Ελληνικής Εκκλησίας, πλην ελάχιστων εξευρέσεων που χαρακτηρίστηκαν σαν γραφικές, κομπλεξικές και… γκρινιάρηκες, τηρούν με θρησκευτική ευλάβεια το «άλαλο» και «αόμματο» στην ιστορική επίσκεψη του Πάπα στην αγιωτόκο νήσο τους Λέσβου.


Όμως ένας τοπικός Ιερέας-θεολόγος στην επίσης αγιωτόκο Θεσσαλονίκη, τολμά και μιλά για αυτή την ιστορική επίσκεψη του Πάπα, την δεύτερη στην Ελλάδα που κατρακυλά στον γκρεμό του νέου 1453.

ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ Ο ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΘΕΟΙ.
ΟΛΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ, ΧΑΜΕΝΗ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Πρωτοπρεσβύτερου Θεόδωρου Ζήση μότιμου Καθηγητ Α.Π.Θ.

1.   Πνευματικς ξεσηκωμς ναντίον το πάπα τ 2001

Δν μς φταναν τ λλα πνευματικ φαρμάκια κα δηλητήρια, μ τ ποα μς πότισαν κα μς ποτίζουν ο πολιτικο κα κκλησιαστικοί μας γέτες• μς λειπε πάπας, γι ν νισχύσει τν δόση κα ν αξήσει τν στενοχώρια κα τν θλίψη μας.

θελαν ν βεβαιωθον ο δικοί μας θεοι, σοι περιλαμβάνονται μέσα στν ρο ατ κατ τν γιο Γρηγόριο Παλαμ, ν μετ π δεκαπέντε χρόνια πο πέρασαν π τν πρώτη πίσκεψη πάπα στν λλάδα, τν Μάϊο το 2001, ξακολουθον ο λληνες ν χουν σχυρ ντιπαπικ φρόνημα, πως φάνηκε τότε. ταν τέτοιος πνευματικς ξεσηκωμς γι τν λανθασμένη πόφαση το ρχιεπισκόπου Χριστοδούλου κα τς ερς Συνόδου, κ μέρους πολλν ρχιερέων, τς ερς Κοινότητος το γίου ρους, πλήθους μοναστηριν κτς το γίου ρους, νδρικν κα γυναικείων, πανεπιστημιακν, σωματείων κα χιλιάδων λαο πο πλαισίωσαν λες τς ντιπαπικς κδηλώσεις, μιλίες, γρυπνίες, συγκεντρώσεις, στε στν κυριολεξία, ταν δυστυχς λθε πάπας, τν κρυψαν στ συνοδικ κα ρχεπισκοπικ μέγαρα, φοβούμενοι τς ντιδράσεις τν ρθοδόξων πιστν.

μασταν μόνη ρθόδοξη χώρα π σες πισκέφθηκε πάπας, πο δν γινε δημόσια μφάνιση το ποντίφηκα, κα παντο που χρειάσθηκε ν κινηθε, ατ γινε μ τν συνοδεία σχυρς στυνομικς δύναμης. Γράψαμε τότε τι κκλησία πουσίαζε π τν ποδοχ το πάπα, γιατ σοι πισκοποι τν δέχθηκαν δν κπροσωποσαν τν κκλησία• δν σαν μ τ ρνίο τς ποκαλύψεως, λλ μ τ Θηρίο, δν σαν μ τν Χριστό, λλ μ τν ντίχριστο[1]. Τν κκλησία τν κπροσώπησε τ γις ποίμνιο, στ χνη τν μεγάλων ντιπαπικν γίων.

Πολλο διεπίστωσαν κα γραψαν τι πίσκεψη κείνη, στς ρχς τς τρίτης χιλιετίας, γι μν τος σχεδιαστς της σημειολογικ ποσκοποσε ν ποθαρρύνει τος ρθοδόξους, πο εχαν πιστεύσει τι εκοστς πρτος αώνας θ ταν αώνας τς ρθοδοξίας κατ τν κτίμηση το γγλου βυζαντινολόγου Στβεν Ράνσιμαν, στος δ παραδοσιακος ρθοδόξους στελνε τ μήνυμα τι Οκουμενισμς κα Συγκρητισμς εχαν ν πολλος λώσει τούς κκλησιαστικος γέτες, ο ποοι σ συνεργασία μ τος διαφόρους κα ξωνημένους σ ξένα κέντρα πολιτικος θ πιχειροσαν τώρα συστηματικώτερα τν ποχριστιάνιση τς λλάδος. Δν εναι περβολ ν λεχθε τι μετ τν παραδοσιακ κα σθεναρ ρθόδοξο ρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, πο ντέδρασε ποτελεσματικ στς κθεμελιωτικς μεταρρυθμίσεις το μερικανόδουλου ΠΑΣΟΚ, εκόνα τς λληνικς εραρχίας χει λλάξει πρς τν φιλοπαπισμ κα τν Οκουμενισμό. Εναι χαρακτηριστικ σα ποδίδονται στν γιο Πορφύριο σχετικ μ τν πάπα, τ ποα φαίνεται τι παληθεύονται πλήρως. Επε λοιπν σ κάποιους προσκυνητάς: «Ν εχεσθε ν δίνει χρόνια Θες στν Σεραφείμ, διότι διάδοχός του θ φέρει τν πάπα• κα πόμενος θ εναι χειρότερος»!!!

2.   πάπας λθε, λλ δν φυγε. γκαταστάθηκε στν λλάδα

ντως• σν ν φυγε ελογία το Θεο πάνω π τν λλάδα μετ π τν πρώτη κείνη πίσκεψη το πάπα στν θήνα στς 4 Μαΐου το 2001, κα τ κακ ρχονται τ να μετ τ λλο. Κα ατό συμβαίνει, διότι πάπας λθε, λλ δν φυγε π τν λλάδα• φησε δ τος φιλοπαπικος πιτρόπους του, τν κοσμική, φιλοχρήματη, φιλοεξουσιαστική, φιλόσαρκη, φιλοσιωνιστική, φιλομασονική, ντιμοναστική, ντιπατερική, ντισυνοδική, ντορθόδοξη νοοτροπία του.

τσι ξηγονται σα βριστικ κα βλάσφημα, ντίχριστα νομοσχέδια κα μέτρα υοθετονται κα ψηφίζονται π τ λληνικ Κοινοβούλιο, μ ποκορύφωμα «τ σύμφωνο συμβίωσης μοφυλοφίλων», χωρς ποτελεσματικ ντίδραση τς πίσημης κκλησίας, κα τν μεταβολ το ρθοδόξου μαθήματος τν Θρησκευτικν σ θρησκειολογικ δηλητήριο, μ πρωτοβουλία συνεργατν το ρχιεπισκόπου. τσι ξηγεται κα εκολία μ τν ποία ρχιεπίσκοπος κα Διαρκς ερ Σύνοδος ποφάσισαν ν καλέσουν τν αρεσιάρχη πάπα, μετ μάλιστα τ κακ προηγούμενο το 2001, ν πισκεφθε τ νησ τς Λέσβου, μ πρόσχημα τν συμπαράσταση κα πιστήριξη τν προσφύγων, ν εναι λοφάνερες ο κρύφιες πιδιώξεις κα τ οσιαστικ κέρδη πο ποκομίζουν ο περ τν θεο πάπα δικοί μας «θεοι» κα θεοι.

  3. θεοι κα «θεοι» στν Λέσβο

πειδ κάποιοι θ ξενισθον, διότι τν συντροφι το πάπα στν Λέσβο τν χαρακτηρίζουμε ς ποτελούμενη π θέους, χωρς εσαγωγικά, καί «θέους», μ εσαγωγικά, θ δώσουμε τν ρμηνεία πο δίδει γιος Γρηγόριος Παλαμς, νας π τος δεινος πολέμιους το Παπισμο κα μεγαλύτερος κα σπουδαιότερος Πατρ κα γιος τς κκλησίας μας κατ τν δεύτερη χιλιετία. ντιμετώπιζε κα κενος τότε τν 14ο αώνα τν κατηγορία τι εναι πολ αστηρς πέναντι στν δυτικ μοναχ Βαρλαάμ, πο πιχειροσε ν διαδώσει τν παπικ αρεση γι τν κτιστ Χάρη κα ν δυσφημήσει τν ρθόδοξο Μοναχισμ γι τν μέθοδο τς προσευχς κα τς πνευματικς τελείωσης, πο μέχρι σήμερα μαζ μ πλθος λλων αρέσεων ταλαιπωρον τν Παπισμό. Πολλο κληρικο κα μοναχοί, πως συμβαίνει κα σήμερα, δν ντιλαμβάνονταν τν βαρύτητα τς αρέσεως, λλοι δέ, ο περισσότεροι, σιωποσαν ποκριτικς κα δν νελάμβαναν μ βάση τν ρθόδοξη πατερικ παράδοση τν ναίρεση τν αρετικν πλανν. Γράφει λοιπν πιστολή «Πρς τν ελαβέστατον ν μοναχος κρ Διονύσιον» τι δν πάρχει μόνο να εδος θεΐας, στ ποο νήκουν ο κυριολεκτικ θεοι, ατο δηλαδ πο δν πιστεύουν στν παρξη το Θεο, λλ κα λλα δύο εδη θεΐαςτ δεύτερο εδος θεΐας εναι αρεση, γιατ διαστρέφει κα καταστρέφει τν ννοια το Θεο, πως πράττουν λες ο αρέσεις κα Παπισμός, κα τ τρίτο εδος θεΐας εναι σιωπ γι τς αρέσεις, διότι τσι διευκολύνεται ξάπλωση κα διάδοσή τους[2]. Ατ τ δύο εδη θεΐας, τς αρέσεως κα τς σιωπς πέναντι στος αρετικούς, τ θέσαμε μες ντς εσαγωγικν, μόνο κα μόνο γι ν διευκρινίσουμε τ πράγματα, ν γιος Γρηγόριος θεωρε λους ξ σου θέους.

Μ βάση λοιπν ατ τν τριπλ ννοια τς θεΐας, στν Λέσβο κπροσωπονται λα τ εδη.

Πρωτο εδος θεΐας:  Ὁ κυριολεκτικ θεος πρωθυπουργς τς λλάδος λ. Τσίπρας, ποος τόλμησε μέσα στ Κοινοβούλιο ν χαρακτηρίσει ς πισθοδρομικ τν γία Γραφ πο καταδικάζει τν μοφυλοφιλία, κα ν ψώσει τ σπιθαμιαο νάστημά του πέναντι το Μεγάλου Θεο, ταλαίπωρος, χωρς γι ατ ν λεγχθε π τος σιωπντες κπροσώπους το Θεο, μ τος ποίους θ συναντηθε στ Λέσβο, οτε π τν Πρόεδρο τς Δημοκρατίας, πο θ μποροσε ν μν πογράψει τν βλάσφημο νόμο• ντίθετα τν παινον, τν συναντον, κα τν προβάλλουν, ντας κα μόνο γι ατ κα ατο θεοι[3].
Δεύτερο εδος θεΐας: Στ δεύτερο εδος θεΐας πο διαστρέφει τν ννοια το Θεο μ τς πάμπολλες αρέσεις εναι πάπας, κύριος ν τος αἰῶνες πεύθυνος τς κακοποίησης κα παξίωσης το Εαγγελίου κα τς ποχριστιάνισης τς Ερώπης.
Τρίτο εδος θεΐας: Στ τρίτο εδος θεΐας, ατν δηλαδ πο σιωπον κα δν πολεμον τς αρέσεις το Παπισμο κα τς λλες, νήκει, χωρς μφιβολία, πατριάρχης Βαρθολομαος κυρίως, ποος χι μόνον δν θεωρε αρεση τν Παπισμό, λλά «δελφ κκλησία», κα τοιμάζεται πυρετωδς κα πισήμως ν τόν ναγνωρίσει ς κκλησία στν μέλλουσα ν συνέλθει «γία κα Μεγάλη Σύνοδο», πο γι ατ κα μόνο θ εναι ψευδοσύνοδος.
Απ τς πλευρς ατς μ τς αρετίζουσες κκλησιολογικς θέσεις πο κατ καιρος χει κφράσει, θ μποροσε ν νταχθε κα στ δεύτερο εδος θεΐας, τς τν αρετικν. ρχιεπίσκοπος ερώνυμος κρύβεται κα σιωπ, μολονότι πολλς φιλοαιρετικς θέσεις κα πράξεις δν πιτρέπουν ν τν ξαιρέσουμε τουλάχιστον π τ τρίτο εδος τς θεΐας. Ο κάποιες διαφορές του μ τν Οκουμενικ Πατριάρχη δν φείλονται σ θέματα πίστεως, λλ σ διεκδικήσεις θρόνων κα ξουσιν. τόση εκολία μ τν ποία δέχθηκε κα ργάνωσε μ πεσταλμένους τν πίσκεψη το πάπα στν Λέσβο, λλ κα πανθομολογούμενη κα λοφάνερη σύμπλευση κα συμπόρευση μ τν θεη κυβέρνηση το λ. Τσίπρα, δυστυχς, ποτελον πλήρη παλήθευση τς προφητείας το γίου Πορφυρίου.

     4. Θ πιτρέψουν τ συνάντηση ρχάγγελος το Μανταμάδου κα γιος Ραφαήλ;

πιλογ τς Λέσβου γι τν συνάντηση συνειρμικ φέρνει στος ρθοδόξους κάποιες σκέψεις πο σχετίζονται μ τν γιολογικ παράδοση το νησιο, πο δν τν βλέπουν μ καλ μάτι ο θεοι λων τν εδν. γιασμένη κα μαρτυροπλούτιστη Λέσβος χει τ χμα της ελογημένο κα ποτισμένο π τ αμα πολλν νεομαρτύρων, πο σφαγιάσθηκαν γι τν ρθόδοξη πίστη π τος θέους Μουσουλμάνους γαρηνούς, πιστος το αμοσταγος Μωάμεθ κα το βλασφήμου Κορανίου, προγόνους κα προπάτορες τν σημερινν τζιχαντιστν, πο σφάζουν κα διώκουν νηλες τος Χριστιανούς, π τ παθ, σως κα χαιρέκακα, βλέμματα τς θεης κα ποχριστιανισμένης Δύσης το Παπισμο κα Προτεσταντισμο, ποία μ τος πολέμους προκαλε τ κύμα τν προσφύγων κα μφανίζεται κατόπιν ς προστάτρια κα συμπαραστάτις.

- Γενοκτονίες,λώσεις τς Πόλης: Ποιός π τος ρθοδόξους λληνες θ ξεχάσει τι ο Δυτικο βοήθησαν τν Κεμλ τατορκ ν φανίσει τν λληνισμ τς Μικρς σίας μ φοβερς γενοκτονίες κα κατομμύρια προσφύγων κα τι τότε πάπας το στειλε συγχαρητήρια γι τς πιτυχίες του, γι ν παραλείψουμε τς λώσεις τς Πόλης, τς σταυροφορίες κα τ λλα δεινά;
- Διάλυση τς Γιουγκοσλαβία: Ποιός θ ξεχάσει στς μέρες μας τι Πολωνς πάπας ωάννης Παλος Στ´, πο τν δεχθήκαμε μ τιμς στν θήνα, συμμάχησε μ τν μερικ κα τ ΝΑΤΟ γι τν διάλυση τς Γιουγκοσλαβίας κα δινε ντολ στος πρέσβεις το Βατικανο ν τν κόσμο, πως ποκάλυψε λληνας Ερωβουλευτής, λέγοντας «φοπλστε τος Σέρβους κα ξοπλστε τος Μουσουλμάνους»; Ποιός προμηθεύει μ πλα τος μαχητς το Μωάμεθ, κα ποιοί κμεταλλεύονται τ πετρέλαια τν μπολέμων κα κατακτημένων περιοχν;

τιμώμενος στν Μυτιλήνη γιος Ραφαήλ, πο κατέστησε τ νησ πανορθόδοξο προσκύνημα, φυγε π τν Κωνσταντινούπολη λίγο πρν π τν λωση, μαζ μ τν διάκονο Νικόλαο, μόνο κα μόνο γι ν μ λάβει μέρος στ συλλείτουργο ρθοδόξων κα Παπικν πο γινε στς 12 Δεκεμβρίου το 1452, σ φαρμογ τν ποφάσεων τς ψευδοσυνόδου Φερράρας-Φλωρεντίας. Τ συλλείτουργο κενο ταν πνευματικ ατία ν γκαταλείψει τν Κωνσταντινούπολη μαχη δύναμη το Θεο κα ν παραδοθομε στς ρδς το Μωάμεθ, πως συμβαίνει κα τώρα μ τν κ τν σω ξισλαμισμ τς Ερώπης κα τς λλάδος.

Κατέφυγε τότε ς πρόσφυγας γιος Ραφαλ στ Λέσβο, στν Θερμή, στ λόφο τν Καρυν, γι ν λθουν κα κε μετ π δέκα χρόνια ο πιστο το «ερο» Κορανίου, πο τ μοιράζουν ς δρο ο πατριάρχες μας, κα ν τν κατασφάξουν μαζ μ τν διάκονο Νικόλαο, τν μικρ Ερήνη κα λλους κατοίκους το νησιο. Εναι εχαριστημένος ραγε τώρα π τν παρουσία στν τόπο το μαρτυρίου του το ντιχρίστου Πάπα κα π τν σχεδιασμένη ποστολ πολεμιστν το Μωάμεθ, μαζ μ τος πρόσφυγες, γι ν ξισλαμίσουν κα τν λλάδα, μετ τν ξισλαμισμ τς θεης κα διάφορης Ερώπης, ποία μόλις τώρα χει ρχίσει ν καταλαβαίνει τν κίνδυνο;
Εναι εχαριστημένος ρχάγγελος το Μανταμάδου, φόβος κα τρόμος τν θέων γαρηνν, το ποίου θαυματουργς νάγλυφη εκόνα φιλοτεχνήθηκε π τν μοναδικ πιζήσαντα μοναχό, ποος τν κατασκεύασε μ τ αμα τν συμμοναστν του, πο σφαγιάσθηκαν π θέους Μουσουλμάνους; Τίνος τν βοήθεια θέλουν ο κάτοικοι το νησιο, τν γίων τν θέων πισκεπτν τους, πο νοιάζονται χι γι ατούς, λλ γι τ δικά τους συμφέροντα κα τος δικούς τους στόχους;

      5. Κα Φώτης Κόντογλου λυπημένος

Πολ στενοχωρημένος θ εναι κα κορυφαος γιογράφος κα λογοτέχνης Φώτης Κόντογλου, πο γεννήθηκε πέναντι π τ Λέσβο στς Κυδωνίες (ϊβαλί) τς Μικρασίας κα ς πρόσφυγας μεινε στν Λέσβο, πρν ν γκατασταθε στν θήνα, κα γάπησε πολ τ νησί. Μοναδικ κα νεπανάληπτα, καλύτερα π κάθε λλον, ζωγράφισε μ τν πέννα του σ πλθος κειμένων τος κινδύνους πο διατρέχει ρθοδοξία π τν Παπισμ κα τος φιλοπαπικούς «ρθοδόξους». Ατν τν γνήσια πατερική, κολλυβαδικ κα ρθόδοξη φων δν τν κούει πλέον κανείς; Δν τν κον οτε κε στν Λέσβο ο συμπατριτες του, κληρικο κα λαϊκοί;

Σ νοικτή του πιστολ πρς τν πατριάρχη θηναγόρα τ 1963 γράφει: « . Θ. Παναγιότης γνωρίζει καλς ποαι χιδναι κρύπτονται ες τς σκοτεινς στος το Βατικανο κα πόσα δειν χει ποστ ρθοδοξία μας π τος σκληρος ψευδαδέλφους τς Ρώμης»[4]. Σ λλη του πιστολ σ φιλοπαπικ εράρχη λέγει: « Παπισμς εναι κα δι τος πίστους κόμη κα διαφόρους προσωποποίησις το πνεύματος “το κόσμου”, κα κατέστησε πεχθς κα μισητν τ Εαγγέλιον, σον οδες θεος πολέμιος φανερς το Χριστο»[5]. Σ λλο μητροπολίτη γράφει τι «τ ντίχριστο πνεμα τ νεσάρκωσε πρ πάντα θεον σεβ φίλτατος μν παπισμός, πρωταίτιος τς πικρατούσης ν τ Δύσει, θεΐας»[6].

Παρουσιάζοντας σ σειρ ρθρων του τ πς διαζωγραφε τν Παπισμό «τ ανιγματικ τοτο σύστημα πλέον βαθυστόχαστος κι ποκαλυπτικς Ρσος συγγραφέας Θεόδωρος Ντοστογιέφκης» στ ργο του «Τ δέλφια Καραμάζωφ» κα σ εδικ Κεφάλαιο μ τίτλο « Μέγας εροεξεταστής», νάμεσα σ πολλ λλα νδιαφέροντα μς λέγει τι ησουΐτης εροεξεταστς συνέλαβε κα τν Χριστό, τν ποο νέκρινε κα κατεδίκασε. Κα τελικς χωρς περιστροφς το ποκάλυψε τ μεγάλο μυστικό, γι ποιν δουλεύει κα μ ποιν εναι Παπισμός: «λα σα Σο λέγω γνωρίζω πς τ ξέρεις. Λοιπόν, γιατί ν σο κρύψω τ μυστικό μας; λλ ς σο τ π, ν τ κούσεις π τ στόμα μου: Λοιπόν, δν εμαστε μ Σένα, λλ μ Ατόν (τν διάβολο). π χτακόσια χρόνια (=π τ σχίμα) πήγαμε μ Ατόν»[7].
π τς πάμπολλες λλες ντιπαπικς ναφορς το Κόντογλου θ παραθέσουμε μία κόμη, τν πι περιεκτική:
«Τ μέγα κατόρθωμα το Παπισμο εναι τοτο: Κατώρθωσε ν δυσφημήσ τν Χριστν κα τν Χριστιανισμόν, σον κανες λλος, εδωλολάτρης θεομπαίκτης. σπρωξε μυριάδας νθρώπων ες τν θεΐαν, κα εναι κυριώτερος πεύθυνος τς θεϊστικς φιλοσοφίας, ες τν Ερώπην, διότι ο πολλο νόμισαν τι Χριστς κα Πάπας εναι ν κα τ ατό. σπρωξε τος μαύρους κα τος λλους εδωλολάτρες τς φρικς πρς τν μωαμεθανισμόν, διότι γινεν ν μ τν ποικιοκρατίαν, φο εναι κορυφ τς μπεριαλιστικς πυραμίδος, συνδεδεμένος π αώνων μ τ γκλημα, μ τν βίαν κα πάτην πάσης φύσεως, καθς κα μ τν περδιαβολικν ποκρισίαν. ξώντωσεν ν νόματι το Χριστο τος θαγενες τς Αμερικς, ο ποοι βασανίσθησαν πανθρώπως π τ παπικ τέρατα, τ ποα λάτρευον τν χρυσν κα οδόλως τν Χριστόν, πως λεγον. Τέλος, ντ ν ν χ Παπισμός, στις ποκρίνεται τι εναι δολος κα ντιπρόσωπος το Χριστο, τν πτωχείαν τν ποίαν φερεν ς νθρωπος κα τν ποίαν δίδαξεν κενος, ατς γινεν ντιθέτως μεγαλύτερος τραπεζίτης»[8].

      6. Γιατί γίνεται ατ συνάντηση στν Λέσβο; Κερδισμένοι κα Χαμένοι.

Εναι πολλ τ συμφέροντα πο ξυπηρετε συνάντηση τν μεγαλοσχήμων• κερδίζουν λοι, κα ο μόνες χαμένες εναι ρθόδοξη πίστη κα πατρίδα μας λλάδα.

Τσιπρας: Κερδίζει ν πρώτοις θεη κυβέρνηση το λ. Τσίπρα, ποία δέχεται σκληρ κριτικ γι τν κακ διαχείριση το ποσφυγικο ζητήματος. μφανίζει τώρα ν πευλογον κα ν πιστηρίζουν τ νθρωπιστικ ργο της ο κορυφαοι γέτες το χριστιανικο κόσμου, «πρτος» το Παπισμο κα «πρτος» τς ρθοδοξίας, μ συμπλήρωμα κα τόν «πρτο» τς ρθόδοξης λλάδος. Κερδίζει κόμη κα δεολογικά, διότι μφανίζεται στος νιστόρητους κα δεολογικ προκατειλημμένους παδούς της τι ατ δν μεροληπτε πρ τν Χριστιανν, προστατεύει κα τος Μουσουλμάνους, δν κάνει διακρίσεις θρησκευτικς ρατσιστικές, δν τν νδιαφέρουν λληνικότητα κα ρθοδοξία.

Ο πάπας: Κερδισμένος περισσότερο π λους εναι πάπας, διότι κτς το τι πρόσκλησή του σημαίνει πς τν ναγνωρίζουμε ς «πρτο», ς κορυφ το χριστιανικο κόσμου, καλούμενο μάλιστα π δύο ρθοδόξους γέτες, τν οκουμενικ πατριάρχη κα τν ρχιεπίσκοπο θηνν, στν κκλησιαστικ χρο τν ποίων πορρίπτεται σταθερ τ «πρωτεο» ποιουδήποτε πισκόπου, πολ περισσότερο νς αρετικο, π πλέον τν μφανίζουμε κα ς θώα περιστερ κα προστάτη τν δικημένων κα τν κακοπαθούνων, ν εναι γνωστ κα καταγεγραμμένη εθύνη το Βατικανο ς πολιτικς κα οκονομικς δύναμης στς παγκόσμιες ναταραχς κα νακατατάξεις. Κερδίζει κόμη, διότι το δίνουμε τν δυνατότητα το «διαίρει κα βασίλευε», ετε μ τς διενέξεις μεταξ Κωνσταντινούπολης κα Μόσχας, ετε μ τν διένεξη μεταξ Κωνσταντινούπολης κα θήνας γι τν δικαιοδοσία στίς «Νέες Χρες», ποία εναι μφανς στν περίπτωση τς Λέσβου, πο νήκει στς λεγόμενες «Νέες Χρες». Μ ποι ντως ρμοδιότητα κάλεσε οκουμενικς τν πάπα στν Λέσβο; Γι ατ σπευσε κα θηνν ν τν καλέσει συγχρόνως, κα συμφώνησε τόσο εκολα κα ερ Σύνοδος; Ατ μς νδιαφέρουν, κα χι κκλησιαστικ νομιμοποίηση νς αρεσιάρχη;

Ο πατριάρχης Βαρθολομαος: Πολλ κέρδη ποκομίζει κα πατριάρχης Βαρθολομαος. ν ψει τς γίας κα Μεγάλης Συνόδου, τς ποίας κύριος στόχος εναι ν ναγνωρίσει τος αρετικος τς Δύσεως ς κκλησίες, πως προκάλυπτα μολόγησε προβεβλημένος συνεργάτης του, μητροπολίτης Γαλλίας μμανουήλ, λλ κα πως συνάγεται κα π πολλς διακηρύξεις το δίου, χει τν δυνατότητα στν Λέσβο ν παρουσιάσει τν «γιώτατο πίσκοπο Ρώμης, κ. Φραγκσκο» ς γαπητ δελφ ν Χριστ κα συνεπίσκοπο, νώπιον τν ρθοδόξων πιστν, γι ν μβλυνθον ο ντιδράσεις κάποιων “ζηλωτν περορθοδόξων”, πο ξακολουθον ν θεωρον τν Παπισμ ς αρεση. Στν Λέσβο το ντιπαπικο γίου Ραφαλ κα το ντιπαπικο Φώτη Κόντογλου αρεσιάρχης πάπας μφανίζεται ς κανονικς κα νόμιμος πίσκοπος Ρώμης π τος δικούς μας φιλοπαπικος κα λατινόφρονες, ς προοίμιο τν ποφάσεων τς Συνόδου τς Κρήτης. ποτίμηση το ατοκεφάλου τς κκλησίας τς λλάδος κα εσπήδηση στν δικαιοδοσία της εναι πίσης μεταξ τν κερδν το πατριάρχου Βαρθολομαίου.

Ο ρχιεπίσκοπος θηνν:  Κα ρχιεπίσκοπος θηνν τ κερδίζει; Δείχνει ν πρώτοις σ παγκόσμια κλίμακα τν φιλοπαπισμό του κα τν συμπόρευσή του μ λους τος Οκουμενιστάς, πρς μεγάλη χαρ λων τν φίλων κα συνεργατν του μ τος ποίους ποδομε σιγά-σιγ τν ρθόδοξη πίστη κα ζωή. Δν φήνει πειτα μοναδικ παίκτη τν οκουμενικ πατριάρχη στ δαφος τν «Νέων Χωρν», λλ μ τν παρουσία του δείχνει τι δν πρόκειται ν παραιτηθε τν δικαιωμάτων της κκλησία τς λλάδος. Περισσότερο μως δείχνει τι στηρίζει τν κυβέρνηση στ θέμα τς διαχείρισης το προσφυγικο κα τν ψογη συνεργασία κα συμμαχία του μ τος θέους κυβερντες; Πο θ μς βγάλει ατ συμμαχία;

ρθόδοξη πίστη: ρθόδοξη πίστη μως βλάπτεται κα καταρρακώνεται, διότι ξαφανίζονται τ ρια μεταξ ρθοδοξίας κα αρέσεως, διότι κυρώνονται γία Γραφ κα καταπατονται ο ερο Κανόνες πο παγορεύουν τν πικοινωνία μ τος αρετικούς, διότι μβλύνεται τ ρθόδοξο ασθητήριο τν πιστν, στε ν μ διακρίνουν πλέον μεταξ ερο κα βεβήλου, διότι διχάζεται κα διαιρεται τ ρθόδοξο πλήρωμα σ φιλοπαπικος κα ντιπαπκούς.

Ἡ Ἑλλάδα: Βλάπτεται πίσης πολλαπλς ρθόδοξη λλάδα, πο εχε π αἰῶνες τν ελογία κα τν Χάρη το Θεο κα τν προστασία τς περμάχου Στρατηγο κα τν γίων. Μεταβάλλεται σ μία θρησκη πολυπολιτισμικ χώρα, συγκρητιστικ κα νεοεποχίτικη, ποχριστιανίζεται κατ τ παράδειγμα τς θεης Ερώπης, γκρεμίζει τς πολύτιμες ξίες το λληνοχριστιανικο παρελθόντος της.

Σ λίγο θ νιώθουμε ξένοι στν τόπο μας, θ γίνουμε μειοψηφία, φο λλειψη πρόνοιας γι τ δημογραφικ πρόβλημα, γκληματικ διαφορία γι τν πογεννητικότητα κα τν δημιουργία πολύτεκνων οκογενειν, πο νισχύονται π τν σχεδιασμένη φτωχοποίηση τν λλήνων, κα σχεδιασμένος ποικισμς τς χώρας μ Μουσουλμάνους πρόσφυγες δηγον μ βεβαιότητα στν φελληνισμ κα στν ξισλαμισμ τς λλάδος.

Φοβόμασταν μήπως πάθει Θράκη μας ατό πού παθε τό Σερβικό Κοσσυφοπέδιο, τό ρθόδοξο Κόσσοβο, μέ τήν στήριξη το πάπα, καί τώρα κινδυνεύει λη ρθόδοξη λλάδα νά γίνει Κοσσυφοπέδιο. Μέσα στή χαρά τους, τό Βατικαν καί πάπας, πού σπεύδει νά «βοηθήσει» στή Λέσβο.

Θ δομε ραγε κάποια συνάντηση το Οκουμενικο Πατριάρχη, το πατριάρχη το Γένους, κα το ρχιεπισκόπου θηνν μ στόχο ν νισχύσουν τν ρθοδοξία κα τν γάπη πρς τν πατρίδα, γι ν σταματήσει θεϊστικ πλυμμυρίδα κα θικ παρακμ κα ξαχρείωση;

Μολονότι λα δείχνουν τ ντίθετο, μες δν θ παύσουμε ν προσευχόμαστε κα ν λπίζουμε χι σ νθρώπινες συμμαχίες, λλ στν δύναμη κα βοήθεια το Θεο: «Μεθ μν Θεός, γντε θνη κα ττσθε, τι μεθ μν Θεός».

[1]. Πρωτοπρεσβύτερος Θεοδωρος Ζησης, «Μ τ ρνίο μ τ θηρίο; Μ τν Χριστ μ τν πάπα;», Θεοδρομία 3 (2001) 5-7.
[2]. Γρηγοριου Παλαμα, Συγγράμματα, τόμ. Β´, κδ. Π. Χρηστου, Θεσσαλονίκη 1966, σελ. 479-483.
[3]. Περισσότερα γι τ θέμα ατ βλ. ες Πρωτοπρεβύτερος Θεοδωρος Ζησης, «βριστικ κα βλάσφημο τ λληνικ Κοινοβούλιο. Συνένοχη κκλησιαστικ γεσία», Θεοδρομία 17 (2015) 485-509.
[4]. Φωτης Κοντογλου, ντιπαπικά, κδ. «ρθόδοξος Τύπος», θναι 1993, σελ. 11-12.
[5]. Ατόθι, σελ. 19.
[6]. Ατόθι, σελ. 33-34.
[7]. Φώτη Κοντογλου, Μυστικ νθη. γουν κείμενα γύρω π τς θάνατες ξίες τς ρθόδοξης ζως, θναι κδοτ. οκος «Αστήρ», β, κδοση 1981, σελ. 296-307.
[8]. Φωτη Κοντογλου, ντιπαπικά, σελ. 44.


http://greeknation.blogspot.ca/2016/04/blog-post_240.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+blogspot/AWnF+(ΕΘΝΙΚΑ+ΘΕΜΑΤΑ-ΕΛΛΑΔΑ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: