ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Καλημέρα καλό μήνα και μακριά από κάθε είδους τοξικά. Κριτική και αυτοκριτική για αυτά που ζούμε στις μέρες μας
Καλημέρα καλό μήνα και μακριά από κάθε είδους τοξικά. Κριτική και αυτοκριτική για αυτά που ζούμε στις μέρες μας
Η κάθε λογής ηγεσία του τόπου μας υπήρξε ανεπαρκής για να
αντιληφθεί και περισσότερο να αντιμετωπίσει όχι μόνο τα συνηθισμένα και
καθημερινά προβλήματα, αλλά τα σοβαρά και ειδικά προβλήματα, στην ίδια την
υποστασή μας , σαν ελεύθερου λαού
Χρόνο με το χρόνο ένα ξενόφερτο διαβρωτικό και καταλυτικό
σχέδιο υλοποιείτο, από έλληνες
πολιτικούς χωρίς πολιτική. Σκάνδαλα, διαφθορά, σήψη, και αποδιοργάνωση
των πάντων. Σχεδιάστηκαν να γίνουν, σχεδιάστηκαν να προγραμματιστούν,
σχεδιάστηκαν να υπονομευτούν και στο τέλος να κονιορτοποιηθούν τα πάντα, από
τους καλοθελητές οσφυοκάμπτες πολιτικούς,
που συνεχίζουν μέχρι και σήμερα να διατηρούν τα προνομιά τους και να αγνοούν και περιφρονούν τον ελληνικό λαό., στον οποίο
δώσανε το τυρί, αλλά δεν είδανε τη φάκα. Διάβρωσαν και κατέστρεψαν όλους τους θεσμούς και τις αξίες
πάνω στις οποίες πίστευε ο λαός και κατάφεραν τελικά αυτό που επιζητούσαν.
Πλήρης απιστία του λαού σε θεσμούς και αξίες.
Ανεβάσαμε σαν πρώτους ανίκανα άτομα Δεν επιλέξαμε ικανά
πρόσωπα που θα περιφρουρούσαν το λαό από παγίδες και θα τον προειδοποιούσαν για
τα «Νοσηρά Παιχνίδια», που θα παίζονταν σε βάρος του. Μας επέβαλαν ή ανεχτήκαμε
ή καθιερώσαμε ανεπαρκείς ηγέτες. Δεν κρίναμε πως πριν από όλα έπρεπε να
αγωνιστούμε για την αλλαγή τους. Την ευθύνη αυτή την έχουμε όλοι εμείς, την
έχει ο λαός. Είχαμε μεταβληθεί σε μια καταναλωτική κοινωνία, χωρίς καμιά πίστη,
χωρίς καμιά διάθεση να αγωνιστούμε. Ν’ αγωνιστούμε γιατί; Για κάποιο σάπιο και
βρώμικο; Η πνευματική, εκκλησιαστική, πολιτική,
οικονομική εξουσία της πατρίδας μας
έγιναν θελημένα ή όχι πιόνια ξένων σκοτεινών δυνάμεων σε βάρος του
ελληνικού λαού και της πατρίδας μας.
Ο λαός χωρίς την κατάλληλη ηγεσία, ακέφαλος, έγινε σιγά-σιγά
καλός αγρός που πάνω του θα φύτρωνε ο μηδενισμός. Και τα χειρότερο. Το λίπασμα
για το μεγάλωμα του φοβερού αυτού φύτρου, ήταν οι μικροί σε αξία, κάθε λογής
ηγέτες του λαού.
Θα πρέπει οι διάφοροι «πρώτοι» ότι δεν είναι δυνατόν να
πιστεύουν πως θα μείνουν μια για πάντα, όταν είναι γνωστό ότι η ταχύτητα
γεγονότων, πολυπλοκότητα προβλημάτων, υπερφαλαγγίζει και τους ικανότερους
ανθρώπους, και ότι η αλλαγή νέας ηγεσίας με νέους, είναι θέμα ύπαρξης για τη
χώρα. Τον τόπο ,και το λαό. Πρέπει να επιλέξουμε αυτούς που θα δώσουν ότι
καλύτερο έχουν στο σύνολο, και θα ανοίξουν το δρόμο να έρθουν άλλοι.
Για όλα αυτά υπεύθυνη είναι η παιδεία. Κύρια υποχρέωση της
πολιτείας είναι η παιδεία του λαού. Η διαμόρφωση μιας δημοκρατικής νοοτροπίας,
αρχίζει από το νηπιαγωγείο. Να συνειδητοποιήσουμε πως δεν υπάρχουν ντόπιοι και
ξένοι εχθροί της δημοκρατίας μικροί ή μεγάλοι, υπάρχουν μόνον εχθρού.
Τα αξιώματα ανήκουν σε αυτούς που τα αξίζουν και μπορούν να
τα χρησιμοποιήσουν για το καλό του λαού και της πατρίδας..
Η δασκάλα ιστορία μας διδάσκει και προβληματίζει τους λαού,
να μην επαναλαμβάνονται τα ίδια λάθη.
Πέρασαν 6 χρόνια και ακόμη
βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν.
Μετά την κατάργηση των δώρων, τη
μείωση μισθών, συντάξεων, εφάπαξ, το
κούρεμα των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων, το κλείσιμο της αγροτικής τράπεζας με απώτερο στόχο τη
διαγραφή των δανείων σε κόμματα,
μεγαλοκαναλάρχες, μεγαλοεργολάβους, αγρότες Κολωνακίου, και μετά το
τρίτο μνημόνιο, πάλι ο ελληνικός λαός είναι στη λαίλαπα της φοροκαταιγίδας, ενώ
οι έχοντες και κατέχοντες διατηρούν τα προνομιά τους. Ως πότε όμως, γιατί ο
απλός λαός δεν αντέχει άλλο σφίξιμο στο ζωνάρι.
Προέκυψε και φέτος το τσουνάμι του
μεταναστευτικού-προσφυγικού και διαπιστώνεται ότι δεν δίνονται λύσεις από την
Ευρωπαϊκή Ένωση και την πληρώνουν τα γειτονικά κράτη, ενώ το αίτιο δεν
πολεμιέται στη ρίζα του.
Υπάρχει ελπίδα, σχέδιο, όραμα,
ελπίδα, αξίες στρατηγική;
Κυριαρχεί απογοήτευση αηδία, φόβος,
ανασφάλεια από την πολιτική προπαγάνδα
με την πλύση εγκεφάλου.
Απαξίωση θεσμών, εισροή πολυεθνικών,
και παραχώρηση δημοσίου κεφαλαίου.
Πλήρης αποδιοργάνωση της ελληνικής
οικονομίας και των εργασιακών σχέσεων.
ΑΡΧΗΓΟΣ ή ΗΓΕΤΗΣ
Ηγέτης είναι εκείνος που τον ακολουθούν εθελοντικά και
πρόθυμα πολλά άτομα και του έχουν εμπιστοσύνη.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
*Σύλληψη οράματος,
διαδοσή του και συνδεσή του με τις καθημερινές εργασίες του, δίνοντας σε αυτές
νόημα.
*Ενδυνάμωση, ανάπτυξη, παρακίνηση και εμψύχωση συνεργατών.
*Επιβράβευση ατόμων.
*Δημιουργία ομάδας και καλού κλίματος σε αυτήν.
*Διαμόρφωση στόχων
και σχεδίων για υλοποίηση.
*Βελτίωση ατόμων, μέσων, διαδικασιών, συστημάτων και
καινοτομιών.
*Παρακολούθηση περιβάλλοντος και αξιοποίησης ευκαιριών που
υπάρχουν σε αυτό.
*Η ανάπτυξη παιδείας.
ΠΗΓΕΣ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ
*Δύναμη είναι η πιθανότητα που έχει ο άνθρωπος να επιβάλλει
τις δικές του επιθυμίες μέσα από μια κοινωνική σχέση, παρά την
αντίσταση που συναντά
*Επιρροή είναι η αλλαγή σκέψης ,ιδεών, ενεργειών και
συμπεριφοράς ενός ανθρώπου και προκύπτει από την επίδραση της δύναμης που ασκείται
*Εξουσία είναι το νόμιμο δικαίωμα που έχει κάποιος να
εξασκεί τη δυναμή του.
ΠΗΓΕΣ ΔΥΝΑΜΗΣ
- Η δύναμη της ανταμοιβής και της τιμωρίας .
*Με αφορμή αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας τον τελευταίο
χρόνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου