Με την απελευθέρωση του ελληνικού κράτους το ακολούθησαν τρία γνωρίσματα ου
ουδέποτε το εγκατέλειψαν:
ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ
ΕΜΦΥΛΙΕΣ ΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ
ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Οι κοτζαμπάσηδες που πήραν τη σκυτάλη από τους Οθωμανούς άσκησαν την
εξουσία με ρουσφέτια, βόλεμα ημετέρων, πράγμα που εξελίχθηκε σε επιστήμη τις
τελευταίες δεκαετίες σε όλους τους θεσμούς (παιδεία, υγεία, συνδικαλισμό,
κράτος, κοινοβούλιο, τοπική αυτοδιοίκηση). Δεν φρόντισαν να αποκτήσει ο Έλληνας
παιδεία, για να μάθει να γίνει έντιμος και εργατικός διαχωρίζοντας την εργασία
στο γραφείο ,στο χωράφι, αλλά εργάστηκαν για το αντίθετο.
Το εκπαιδευτικό σύστημα λειτουργεί σε ρυθμούς διανοητικού αναλφαβητισμού και την έχουν αναλάβει τα εκπαιδευτικά κανάλια που σήμερα πουλάει το «ωραίο» κορμί, η μεγάλη ζωή, ο εύκολος πλουτισμός, και η κατανάλωση. Η κατάργηση των αρχαίων έγινε γιατί ακονίζουν το δημοκρατικό φρόνημα και την πολιτική συνείδηση των παιδιών σε μια καταναλωτική κοινωνία. Οι ηγέτες έχουν προτεραιότητα στο πως θα εξασφαλίσουν την εξουσία την επόμενη τετραετία και δημιουργούσαν για το χατίρι του δικού τους δημάρχου ή νομάρχη ΑΕΙ και ΤΕΙ πολυδιασπασμένο.
Το εκπαιδευτικό σύστημα λειτουργεί σε ρυθμούς διανοητικού αναλφαβητισμού και την έχουν αναλάβει τα εκπαιδευτικά κανάλια που σήμερα πουλάει το «ωραίο» κορμί, η μεγάλη ζωή, ο εύκολος πλουτισμός, και η κατανάλωση. Η κατάργηση των αρχαίων έγινε γιατί ακονίζουν το δημοκρατικό φρόνημα και την πολιτική συνείδηση των παιδιών σε μια καταναλωτική κοινωνία. Οι ηγέτες έχουν προτεραιότητα στο πως θα εξασφαλίσουν την εξουσία την επόμενη τετραετία και δημιουργούσαν για το χατίρι του δικού τους δημάρχου ή νομάρχη ΑΕΙ και ΤΕΙ πολυδιασπασμένο.
Η ανάπτυξη της χώρας βασίζεται:
ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ
ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ και
ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
Η παιδεία μας, το μεγάλο μας πρόβλημα έλεγε ο Παπανούτσος που έκανε τη
μεταρρύθμιση το 1976, διαχωρίζοντας τη μέση εκπαίδευση σε τριετές γυμνάσιο και
τριετές λύκειο. Η εκπαίδευση βασίζεται στα αναλυτικά προγράμματα, τα διδακτικά
εγχειρίδια και στις δομές της εκπαίδευσης, που είναι το υπουργείο, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ,
κ.λ.π.
Είναι προμελετημένα, προγραμματισμένα προαποφασισμένα να καταργηθούν τα
γεωργικά σχολεία, οι σχολικοί κήποι, κατάργηση αρχαίων, κατάργηση πηλίκιου και
ποδιάς, με στόχο να μην έχουμε ενεργούς πολίτες ώστε να έχουν θέση, λόγο και
άποψη.
Πολλές εμπειρίες αλλά και πολλές σημαντικές
αντιξοότητες στη ζωή μας, μας έδειξαν γρήγορα πως αξίζει να ζούμε , τι έχει
δύναμη και χαρά στη ζωή , πως να χαιρόμαστε τη δημιουργία και τη συνεργασία των
ανθρώπων, πόση αξία έχουν τα μικρά καθημερινά πράγματα και πόσο ασήμαντα είναι
τόσα άλλα που μας βασανίζουν και μας ταλαιπωρούν. Ισως οι ιστορίες της ζωής μας
αν τις διηγούμαστε με ψυχραιμία και αποστασιωποιημένοι από τα πρόσφατα γεγονότα
να αποτελούν τα καλύτερα μαθήματα για να εκτιμήσουμε τις αξίες της ζωής. Στα
μάτια μας και στην καρδιά μας που θα δουν διαφορετικά τα πράγματα κρύβονται όλες
οι χαρές . Αρκεί να μην ξεχνιόμαστε στο πρώτο ανάχωμα εγωισμού . Ας το δούμε
σαν παιχνίδι , το παιχνίδι της ζωής !!
Η ζήλια επηρεάζει το φυσικό σώμα, καθώς και το συναισθηματικό και το νοητικό
σώμα. Ένας Μεγάλος Δάσκαλος λέει ότι η ζήλια είναι ένα σκουλήκι που χώνεται
βαθιά μέσα στη φύση σας και σας τρώει ζωντανούς. Αυτό το ελάττωμα είναι μια
μεγάλη ασθένεια στο αστρικό πεδίο η οποία έχει κληρονομηθεί από το ζωικό
βασίλειο.Στο ζωικό βασίλειο η ζήλια είναι ευεργετική, εξασφαλίζοντας την επιβίωση του καταλληλότερου. Ο άνθρωπος, όμως, με τον αναπτυγμένο νου και την πνευματικότητά του δεν χρειάζεται πλέον αυτό το ζωώδες συναίσθημα. Οι άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λογική και την ενόραση αντί για αυτό το πρωτόγονο συναίσθημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου