Στο μικρόκοσμο που ζούμε θα πρέπει να τον παραδώσουμε στις επόμενες γενιές, για να υπάρχει η συνέχεια. Επιβάλλεται λοιπόν η προστασία, διαφύλαξη, μελέτη, συγκέντρωση , προβολή, διαχείριση και ανάδειξη της Πολιτιστικής μας Κληρονομιάς, υλικής και άυλης, και είναι υποχρέωση όλων μας. Στην συνέχεια αξιοποιώντας την τεχνογνωσία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να δραστηριοποιούμεθα στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, προβάλλοντας και διασώζοντας την Πολιτιστική μας Κληρονομιά και να αποτελούν κύτταρα του πολιτισμού και πηγή γνώσης, η οποία θα πρέπει να παρέχεται δωρεάν.
Ημερίδες, συνέδρια, διαλέξεις, οργανωμένες ξεναγήσεις, περίπατοι, εκπαιδευτικές δράσεις, μουσικές εκδηλώσεις, θεατρικά-μουσικά-χορευτικά δρώμενα κ.λ.π. , γνωρίζοντας το Πριν και το Μετά, της περιοχής μας.
Θα πρέπει οι εκλεγμένοι τοπικοί άρχοντες, φορείς, σύλλογοι, επιστήμονες, να προγραμματίζουν στην αρχή της χρονιάς, τέτοιου είδους εκδηλώσεις.
Αν δεν ξυπνήσουν οι τοπικές κοινωνίες, σε λίγο θα τα βλέπουμε μόνο από το φωτογραφικό υλικό.
Όλοι νοσταλγούμε τα παιδικά μαθητικά μας χρόνια, γιατί ζούσαμε την εποχή της αθωότητας και ανεμελιάς, και φρόντιζαν άλλοι για μας.Τότε οι γνώσεις της μάθησης γίνονταν και το το σχολικό κήπο, που υπάρχει φωτοαντίγραφο των πράξεων του κοινοτικού συμβουλίου Βαλύρας, γιατί υποστήριζαν τη μάθηση και γνώση των φυσιογνωστικών μαθημάτων αφενός, αφετέρου μπαίναμε από μικροί στο επιχηρείν πουλώντας τα προϊόντα του κήπου του σχολείου στους πελάτες αγοραστές των διερχόμενων τραίνων, ή εξασφαλίζαμε το φαγητό και καλλωπισμό με χρώματα και αρώματα.
Τώρα σχολικά εγχειρίδια, αναλυτικά και ωρολόγια προγράμματα συνεχώς αλλάζουν προς το χειρότερο και όχι το καλλίτερο . Το μαθαίνω από το ξέρω απέχουν πάρα πού και διαπιστώνετε, από τα φετεινά θέματα θετικής κατεύθυνσης στη βιολογία, μαθηματικά, φυσική. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν υπάρχει μια συνέχεια στη γνώση από το δημοτικό στο γυμνάσιο, λύκειο ,πανεπιστήμιο. Έχει απαξιωθεί το τεχνικό -επαγγελματικό λύκειο, το ΣΕΠ ψυχορραγεί, οι υποψήφιοι δεν γνωρίζουν τις δεξιοτητές του, και είναι συνεχώς μπερδεμένοι και απροστάτευτοι.Πρέπει κάποτε να σμίξουν όλα τα κόμματα-ΟΛΜΕ-ΔΟΕ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ, να συζητήσουν από κοινού τι είδους παιδεία-εκπαίδευση χρειαζόμαστε και όχι κάθε νέα κυβέρνηση να γκρεμίζει ότι έχει φτιάξει η προηγούμενη.
Πρέπει η εκπαίδευση και παιδεία μας να έχει οράματα, αξίες και ιδανικά και οι μεταρρυθμίσεις που γίνονται να είναι στοχευμένες και με χρονικό ορίζοντα
Όλοι νοσταλγούμε τα παιδικά μαθητικά μας χρόνια, γιατί ζούσαμε την εποχή της αθωότητας και ανεμελιάς, και φρόντιζαν άλλοι για μας.Τότε οι γνώσεις της μάθησης γίνονταν και το το σχολικό κήπο, που υπάρχει φωτοαντίγραφο των πράξεων του κοινοτικού συμβουλίου Βαλύρας, γιατί υποστήριζαν τη μάθηση και γνώση των φυσιογνωστικών μαθημάτων αφενός, αφετέρου μπαίναμε από μικροί στο επιχηρείν πουλώντας τα προϊόντα του κήπου του σχολείου στους πελάτες αγοραστές των διερχόμενων τραίνων, ή εξασφαλίζαμε το φαγητό και καλλωπισμό με χρώματα και αρώματα.
Τώρα σχολικά εγχειρίδια, αναλυτικά και ωρολόγια προγράμματα συνεχώς αλλάζουν προς το χειρότερο και όχι το καλλίτερο . Το μαθαίνω από το ξέρω απέχουν πάρα πού και διαπιστώνετε, από τα φετεινά θέματα θετικής κατεύθυνσης στη βιολογία, μαθηματικά, φυσική. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν υπάρχει μια συνέχεια στη γνώση από το δημοτικό στο γυμνάσιο, λύκειο ,πανεπιστήμιο. Έχει απαξιωθεί το τεχνικό -επαγγελματικό λύκειο, το ΣΕΠ ψυχορραγεί, οι υποψήφιοι δεν γνωρίζουν τις δεξιοτητές του, και είναι συνεχώς μπερδεμένοι και απροστάτευτοι.Πρέπει κάποτε να σμίξουν όλα τα κόμματα-ΟΛΜΕ-ΔΟΕ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ, να συζητήσουν από κοινού τι είδους παιδεία-εκπαίδευση χρειαζόμαστε και όχι κάθε νέα κυβέρνηση να γκρεμίζει ότι έχει φτιάξει η προηγούμενη.
Πρέπει η εκπαίδευση και παιδεία μας να έχει οράματα, αξίες και ιδανικά και οι μεταρρυθμίσεις που γίνονται να είναι στοχευμένες και με χρονικό ορίζοντα
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΑΛΑΒΡΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΟΣ
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΦΕΙΔΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΣΦΗΚΑΣ
……………..
………………..
………….
……………..
………………
…………….
………….
ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΩΤΗΣ
ΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
…..
………
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΟΥΝΤΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΖΑΛΑΣ
ΤΑΣΟΣ ΛΙΝΑΡΔΟΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΣΑΜΗ ΜΑΡΙΑ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΒΗΣ
ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΗΣ
MΗΤΣΟΣ ΦΕΙΔΑΣ ΚΛΕΙΔΟΥΧΟΣ
ΓΙΩΡΗΣ ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗΣ
ΘΩΜΑΣ ΣΤΡΑΤΗΣ
ΜΗΤΣΟΣ ΜΠΟΥΤΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΥΚΟΥΛΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ
ΣΦΗΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΘΕΜΙΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΑΣΟΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΠΟΥΤΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΑΙΣΑΡΗΣ
ΤΡΙΤΗ ΣΕΙΡΑ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΠΟΥΡΟΛΙΑ
ΒΑΣΩ ΧΡΙΣΤΑΚΗ
ΑΡΓΥΡΩ ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΒΑΓΓΕΛΙΩ ΤΣΙΛΙΚΑ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΤΡΑΤΗ
ΑΝΤΩΝΙΑ ΛΙΟΝΤΗΡΗ
ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑΛΑ
ΤΟΥΛΑ ΣΤΡΑΤΗ
ΘΟΔΩΡΑ ΛΑΓΙΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗ
ΝΤΙΝΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ
ΞΕΝΗ
ΚΑΤΙΝΑ ΚΟΝΙΑΡΗ
ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΕΙΡΑ
ΞΕΝΙΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΣΠΗΛΙΩΤΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΛΥΡΑ
ΤΑΣΙΑ ΛΙΟΝΤΗΡΗ
ΚΑΛΙΟΠΗ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠΟΥΡΟΛΙΑ
ΜΑΡΘΑ ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΩΤΗ
ΒΟΥΛΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΡΑΜΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΝΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΣΠΗΛΙΩΤΗ
ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΒΗ
ΧΡΥΣΑΛΙΩ ΤΣΙΛΙΒΙΤΗ
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
ΝΕΖΗ, ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΩΤΗΣ, ΣΤΑΘΑ
ΤΑΞΗ Ε, ΣΤ
ΚΟΙΛΑΚΟΥ.......
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΟΛΓΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΣΤΡΙΝΗ
ΜΑΚΡΗ ΕΛΕΝΗ
ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΥ.......
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΣΤΡΑΤΗ.......
ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ ΝΙΚΗ
ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΛΙΛΗ
ΣΙΑΓΚΡΗ ΒΟΥΛΑ
ΛΥΡΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗ ΠΑΤΖΕΧΡΩ
ΜΠΟΒΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΗΣ
ΝΤΟΥΡΑΜΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ……..
ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ (ΝΤΟΥΡΟΣ)
ΚΑΡΥΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
ΜΠΑΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΡΑΜΜΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΗΤΑΣ
ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΙΓΚΟΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣ
ΓΡΙΒΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΦΕΙΔΑΣ ΜΙΜΗΣ
ΦΕΙΔΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Για πρώτη φορά, το 1968, 28 πρωτάκια, πήγαν στο δημοτικό σχολείο Βαλύρας. Μετά από 6 χρόνια, το 1974, φτάνουν στην έκτη δημοτικού, και ανοίγουν τα φτερά τους ,για το γυμνάσιο Μελιγαλά. Σε πολλά από αυτά, τους έκανα φροντιστήριο, για να εισαχθούν στο γυμνάσιο, έχοντας το πειστήριο της φωτογραφίας, έξω από το σπίτι μου. Απολαύστε τις ωραίες φατσούλες τους και αναγνωρίστε τους.
Στην κάθε εποχή της ανθρωπότητας υπάρχουν άνθρωποι Άξιοι, Ικανοί, του Είναι και του Γίγνεσθε και άνθρωποι Ανάξιοι, Ανίκανοι του Δήθεν και του Φαίνεσθε. Αυτά καθορίζονται, επηρεάζονται και προσδιορίζονται από τους παράγοντες Κληρονομικότητα και Περιβάλλον(φυσικό και ανθρωπογενές). Ανάλογα με τη διαφοροποίηση των τριών πυλώνων μας που είναι η Πίστη, το Συναίσθημα και η Λογικήοδηγούμεθα στις δυο παραπάνω κατηγορίες ανθρώπων. Δηλαδή και γεννιόμαστε και γινόμαστε. Αυτά σύμφωνα με την επιστήμη που σπούδασα, τη ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΛΥΡΑΣ, ΤΑΞΗ ΕΚΤΗ1974,ΤΑΞΗ ΠΡΩΤΗ 1968
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 1968, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 1974
Για πρώτη φορά, το 1968, 28 πρωτάκια, πήγαν στο δημοτικό σχολείο Βαλύρας. Μετά από 6 χρόνια, το 1974, φτάνουν στην έκτη δημοτικού, και ανοίγουν τα φτερά τους ,για το γυμνάσιο Μελιγαλά. Σε πολλά από αυτά, τους έκανα φροντιστήριο, για να εισαχθούν στο γυμνάσιο, έχοντας το πειστήριο της φωτογραφίας, έξω από το σπίτι μου. Απολαύστε τις ωραίες φατσούλες τους και αναγνωρίστε τους.
Στην κάθε εποχή της ανθρωπότητας υπάρχουν άνθρωποι Άξιοι, Ικανοί, του Είναι και του Γίγνεσθε και άνθρωποι Ανάξιοι, Ανίκανοι του Δήθεν και του Φαίνεσθε. Αυτά καθορίζονται, επηρεάζονται και προσδιορίζονται από τους παράγοντες Κληρονομικότητα και Περιβάλλον(φυσικό και ανθρωπογενές). Ανάλογα με τη διαφοροποίηση των τριών πυλώνων μας που είναι η Πίστη, το Συναίσθημα και η Λογικήοδηγούμεθα στις δυο παραπάνω κατηγορίες ανθρώπων. Δηλαδή και γεννιόμαστε και γινόμαστε. Αυτά σύμφωνα με την επιστήμη που σπούδασα, τη ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
Η αγάπη μας, για τη γενέθλια πρέπει να μεγαλώνει και να την μεταλαμπαδεύουμε στους απογόνους μας, για να αγαπούν και αυτοί την πατρώα γη. Να μην ξεχαστούν πρόσωπα, γεγονότα, καταστάσεις και πράγματα που έχουν σχέση με την υπαρξή μας, στον τόπο που γεννηθήκαμε.
Η πορεία της εξέλιξης του καθενός μας , ακολουθεί το δρόμο της, και ωφέλησε τους καλούς που είχαν αξίες, οράματα και ιδανικά και έβλαψε αυτούς που είχαν στο μυαλό τους, στις σκέψεις, ιδέες και πράξεις τους την καταστροφή και αδικία.
Το παρελθόν ενός τόπου έχει μεγάλη ιστορική σημασία για το παρόν και το μέλλον του. Λαός που δεν γνωρίζει την ιστορία του τόπου του, του χωριού του, της οικογενείας του, που διακόπτει τη συνέχεια με το χθες είναι καταδικασμένος. Είναι λυπηρό που ο τόπος μας έχει Ιστορία, Κληρονομιά, Πλούτο, Δόξα, Ομορφιά, Δύναμη που να μην έχει καταλογογραφηθεί τον 21ο αιώνα, όλο αυτό το υλικό σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή από τους ειδικούς επιστήμονες, για να μπορεί ο καθένας μας να έχει άμεση πρόσβαση στην Ενημέρωση-Πληροφόρηση-Γνώση-Έρευνα.
Είναι ντροπή να λέμε ότι είμαστε απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων, να μην έχουμε μελετήσει την Αρχαιοελληνική και Νεοελληνική γραμματεία ,και να τους αγνοούμε παντελώς. Θα πρέπει το Υπουργείο Παιδείας, οι Δήμαρχοι και Περιφερειάρχες να δώσουν κίνητρα σε Φοιτητές-Μελετητές-Ερευνητές, να καταγράψουν την Τοπική Ιστορία της κάθε Περιοχής, από τα διάφορα αρχεία, για το καλό της Πατρίδας μας και του Ελληνικού Έθνους και να βλέπουμε με αισιοδοξία το μέλλον.
Τέλος η σύνδεση της τοπικής με τη γενική ιστορία, το τρίπτυχο Χώρος- Χρόνος-Φαινόμενα, τα κείμενα, οι περιγραφές, το φωτογραφικό υλικό, οι χάρτες, θα δώσουν στον αναγνώστη τη δυνατότητα να Γνωρίσει, Κατανοήσει, Αγαπήσει, και Σεβαστεί τον πλούτο της περιοχής του.
Η ερευνητική εργασία πρωτογενούς υλικού συνιστά αντικείμενο έρευνας από ειδικούς και με σκοπό τη διοργάνωση σεμιναρίων, συνεδρίων, εκθέσεων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, διαλέξεων και εκδηλώσεων, με στόχο τη βιωματική μάθηση-γνώση και ενσωμάτωση της μνημειακής-πολιτιστικής-πολιτισμικής κληρονομιάς, στην καθημερινή μας ζωή.
ΕΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 1974
ΕΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 1974
ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΝΩ ΣΕΙΡΑ
ΑΓΓΕΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΥΑΝΘΙΑ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΒΑΣΩ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΠΟΤΣΙΚΑ
ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΡΥΔΗ
ΑΝΤΩΝΙΑ ΦΩΤΕΙΝΟΥ
ΦΑΝΗ ΠΕΝΤΕΑ
ΑΝΝΑ ΚΑΠΟΤΗ
ΜΑΡΙΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΛΕΝΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ
ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΑΚΡΗ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΩΤΗ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
ΚΑΘΙΣΤΟΙ
ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΚΡΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΙΔΑΣ
ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΜΠΟΥΡΙΚΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΝΤΟΥΡΑΜΑΚΟΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΙΝΑΡΔΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΕΚΟΣ*
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΡΓΥΡΑΚΗΣ*
*Οι 2 τελευταίοι έχουν αποθάνει καθώς και ο δάσκαλος Χρίστος Γεωργακόπουλος
ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΒΑΛΥΡΑΣ, ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, 1968
ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ
ΚΟΝΤΟΔΗΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΦΕΙΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΑΚΡΗΣ
ΑΡΓΥΡΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΛΙΝΑΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΚΑΣ
ΝΙΚΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
ΑΓΓΕΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΦΕΙΔΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ
ΜΠΟΥΡΙΚΑΣ ΘΕΟΔΟΣΗΣ
ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΩΤΗ ΒΟΥΛΑ
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΩ
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΓΕΩΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ ΒΟΥΛΑ
ΚΑΡΥΔΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
ΜΠΟΥΡΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΝΤΟΥΡΑΜΑΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
ΤΡΙΤΗ ΣΕΙΡΑ
ΜΕΡΜΗΓΚΑ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΤΣΙΑΜΗ ΣΟΦΙΑ
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΝΘΙΑ
ΜΑΚΡΗ ΟΥΡΑΝΙΑ
ΝΤΟΥΡΑΜΑΚΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΦΩΤΕΙΝΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ
ΚΑΘΙΣΤΕΣ ΞΥΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΡΥΦΩΝΙΑ,ΓΚΟΜΕΣΗ ΒΟΥΛΑ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΦΕΒΡΩΝΙΑ ΛΑΡΔΑ
ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ,ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.
ΚΑΠΟΤΗ,ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΩΤΗ,ΜΑΚΡΗ,ΜΠΟΤΣΙΚΑ,ΝΤΟΥΡΑΜΑΚΟΣ,ΛΙΝΑΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ,ΙΩΑΝΝΟΥ,ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,ΦΕΙΔΑΣ,ΛΙΝΑΡΔΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ
ΚΑΠΟΤΗ,ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΩΤΗ,ΜΑΚΡΗ,ΜΠΟΤΣΙΚΑ,ΝΤΟΥΡΑΜΑΚΟΣ,ΛΙΝΑΡΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ,ΙΩΑΝΝΟΥ,ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,ΦΕΙΔΑΣ,ΛΙΝΑΡΔΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου