Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΑΛΥΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΕΞΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ.ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.
Ο Κώστας Μουρούσιας παντρεύτηκε την Καλλιρόη Μπουζαλά από το Βουρνάζι και απόκτησαν τα 6 κορίτσια. Βασιλική ,Δήμητρα,  Άννα, Χριστίνα  Νίκη,  και Φωτεινή (Φωφώ).
Επισκεφθήκαμε τα 2 ξαδέλφια εγώ με τον Κώστα Παπαγεωργίου στο σπίτι της τη Δήμητρα  που έχασε νωρίς κόρη και σύζυγο, 3 φορές τις ημέρες των γιορτών των χριστουγέννων. Συγκινήθηκε και συζητώντας μου έδειξε το   πλούσιο και σπάνιο φωτογραφικό υλικό που έχει στην κατοχή της.Έκανα μια επιλογή, τις φωτογράφισα με τη μηχανή μου, και τις αναρτώ ,γιατί έχει πρόσωπα γεγονότα και καταστάσεις από το χωριό μας.
Δήμητρα σε ευχαριστούμε και το υλικό που έχεις γίνεται γνωστό σε όλους που ενδιαφέρονται να μάθουν για τη Βαλύρα μας. 

 ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΒΟΥΛΚΑΝΟΥ.Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Η ΤΕΤΑΡΤΗ Η ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΣΑΓΚΑΡΗ-ΜΠΟΥΡΙΚΑ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΝΑ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΑΔΕΛΦΕΣ ΚΑΙ ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΥΖΑΛΑΣ
 Η ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ,ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΚΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΥ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΗΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΙΚΟ ΣΤΗ ΒΑΛΥΡΑ
 Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ
 ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ
 Η ΚΑΛΛΙΡΟΗ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΒΟΥΡΝΑΖΙ , ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΜΠΟΥΖΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝΝΑ
 ΤΑ 3 ΕΞΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ


 Η ΓΥΝΑΙΚΟΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣΗ ΚΑΛΛΙΡΟΗ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ 4 ΚΟΡΕΣ Η ΠΟΥΛΟ ΤΣΑΜΗ, Η ΕΛΕΝΗ ΚΑΥΚΟΥΛΑ ΚΑΙ Η ΠΟΥΛΟ ΤΣΙΛΙΚΑ
 Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΚΟΥΖΕ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ, ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ



 Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ(ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ) ΝΙΚΗΤΑΣ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ, ΤΟ 1901

 Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΚΑΙ  ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΡΟΥΤΣΑ, ΠΟΥ ΗΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ

 ΟΙ 3 ΓΕΝΕΙΕΣ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ
 Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΚΗΠΟ, ΤΟ 1952
 ΟΙ ΣΥΜΠΕΘΕΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΟΝΗ
 ΤΡΕΙΣ ΓΕΝΙΕΣ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ
 ΤΡΕΙΣ ΓΕΝΙΕΣ ΜΟΥΡΟΥΣΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: