Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

ΒΑΛΥΡΑ -ΑΘΗΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΛΟΓΟ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η  Βαλύρα  τις προηγούμενες ημέρες είχε τρεις κηδείες αλλά λόγο κορωνοιού η συμμετοχή  για λόγους αυτοπροστασίας δεν ήταν η αναμενόμενη. Ακυρώθηκε και το συνέδριο που είχα στην Πάτρα και επέστρεψα στην  Αθήνα. Αγόρασα τοπικά προιόντα σύκα, φυστίκια και παστέλια,για να πάω σε φίλους και νιώθουμε να υπερισχύει η επιλογή της αποχής από τα κοινωνικά μέσα για όσο χρειαστεί.
Ευτυχώς που τα καλούδια δεν έχουν κίνδυνο να χαλάσουν. Κρατάμε γερά. Είναι ώρα να αλληλοβοηθούμε, με αγάπη, ανιδιοτέλεια, συμπόνοια, ευσπλαχνία. Φροντίζουμε τους άλλους προστατεύοντας τον εαυτό μας.
Κάθε κατάσταση κρίσης  θα μας δείξει πόσο δυνατό είναι το φως που θαρθει.Ότι επιλέξει η κάθε ψυχή θα γίνει.Ότι επιθυμούμε διακαώς, το σύμπαν συνωμοτεί στην πραγματωσή του.
Φωτογραφίζοντας σε Βαλύρα- Αθήνα το μεγαλείο της φύσης με τα χρώματα -αρώματα, προσπαθώντας να γεμίζουμε δημιουργικά χωρίς πανικό, ώστε ο πανδαμάτωρ χρόνος να γαληνεύει την ψυχή μας, διαχειρίζοντας το χρόνο μας, μιας και είμαστε σε φυλακές χωρίς αμπάρες για την προστασία μας, και την προστασία των άλλων.
ΤΟ ΚΥΚΛΑΜΙΝΟ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ
Η ΣΤΕΡΛΙΤΣΑ. ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ.
Η ΑΝΟΙΞΗ ΤΟ  ΠΡΟΒΑΛΛΕ

Η ΛΕΜΟΝΙΑ
ΤΟ ΚΟΛΟΚΥΘΙ
Η ΟΡΧΙΔΕΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ



Ο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ

ΡΑΔΙΚΙΑ
ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ
Η ΑΘΗΝΑ ΒΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ
Η ΑΘΗΝΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ


Η ΘΗΝΑ ΔΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ

ΧΛΩΡΙΔΑ
ΤΑ ΠΕΥΚΑ
ΕΙΔΟΣ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ
ΖΩΧΟΣ
ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ.
ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ









ΟΙ ΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΗΠΟΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΠΛΥΤΑ.






ΟΙ ΕΡΗΜΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ



Δεν υπάρχουν σχόλια: