Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020

ΟΙ ΕΝΝΕΑ ΛΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Οι 9 λίστες στην πορεία της ζωής μου  είναι:
1.ΔΗΜΟΤΙΚΟ 1953-9
2.ΛΥΚΕΙΟ 1963-5. (Του γυμνασίου 1960-62 ψάχνουμε τα μαθητολόγια)
3.ΔΕΗ 1969-70
4.ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 1970-4
5.ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 1972
6.ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΒΑΛΥΡΑΣ 1975
7.ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 1977-8
8.ΣΕΛΜΕ ΠΑΤΡΩΝ 1983
9.ΤΡΙΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ 2000
Η βαρκούλα σήκωσε πανιά και βγήκε στο πέλαγος. Συνάντησα φουρτούνες ευνοϊκούς και ενάντιους καιρούς , κρατώντας σταθερά το τιμόνι της βαρκούλας μου.
Οι προσπαθειές μου, η επιμονή, η θέληση, η πίστη ,η αισιοδοξία, το θάρρος, η ελπίδα, στα ερωτήματα που παρουσιάστηκαν στην πορεία μου, μιμούμενος το μελισσάκι, μυρμηγκάκι, τζιτζικάκι και σκουληκάκι πιάστηκαν σωστά μέχρι τώρα, και η πορεία μου για το στόχο είναι ενδεδειγμένη ή θέλει διόρθωση. Εν μέσω μυστηρίων διαβαίνομεν και σ' ένα πλήθος θαυμασίων διαβιούμεν.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΑΛΥΡΑΣ  1953-4
ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 1957
ΠΕΜΠΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 1958
ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 1957

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΑΛΥΡΑΣ  1953-4

ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΒΑΛΥΡΑΣ 1953-9
1 Αδαμοπούλου Βασιλική Σωτήριος 1947 Σιάμου εργάτης
2 Ανδριόπουλος Κωνσταντίνος Γεώργιος 1946 Βαλύρα σιδηροδρομικός
3 Βίγκος Νικόλαος Αθανάσιος 1947 Βαλύρα ξυλουργός
4 Γεωργακόπουλος Αθανάσιος Στ. 1945 Βαλύρα εργάτης
5 Γεωργακόπουλος Κωνσταντίνος Ανδρέας 1945 Ράδου κτηματίας
6 Γεωργούλια Βασιλική Ιωάννης 1947 Βαλύρα κτηματίας
7 Γκομέση Δήμητρα Αθανάσιος 1947 Βαλύρα κτηματίας
8 Γκομέση Σταυριανή Θεόδωρος 1946 Βαλύρα κτηματίας
9 Γκομέσης Σπυρίδων Γεώργιος 1947 Βαλύρα κτηματίας
10 Γρίβας Δημήτριος Κωνσταντίνος 1943 Βαλύρα ορφανός
11 Δημητρακόπουλος Παναγιώτης Δ. 1945 Βαλύρα κτηματίας
12 Διαμαντόπουλος Γεώργιος Στ. 1947 Βαλύρα κτηματίας
13 Διαμαντοπούλου Παναγιώτα Σταμάτιος 1946 Βαλύρα κτηματίας
14 Ηλιοπούλου Καλλιρρόη Ανδρέας 1947 Βαλύρα κτηματίας
15 Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα Ηλίας 1946 Βαλύρα κτηματίας
16 Θεοδωρακόπουλος Αθανάσιος Ευσ. 1946 Αριστοδήμειο ψιλικατζής
17 Θεοδωρακοπούλου Ευφροσύνη Ευσ. 1947 Αριστοδήμιο ψιλικατζής
18 Καίσαρης Τρύφων Χρ. 1946 Βαλύρα κασσιτερωτής
19 Κανακάκη Σταυρούλα Πέτρος 1947 Πειραιάς εργάτης
20 Καραγεώργη Σπυριδούλα Σπ. 1945 Βαλύρα ορφανή
21 Καρτερολιώτη Ηλέκτρα Κωνσταντίνος 1946 Βαλύρα κτηματίας
22 Καρτερολιώτης Σπυρίδων Χρ. 1946 Βαλύρα κτηματίας
23 Καρύδη Γαρυφαλιά Γεώργιος 1944 Βαλύρα κτηματίας
24 Καρύδη Φωτούλα Γεώργιος 1946 Βαλύρα ορφανή
25 Καρύδης Παναγιώτης Θεμιστοκλής 1947 Βαλύρα κτηματίας
26 Κόνιαρης Γεώργιος Περικλής 1943 Βαλύρα υποδηματοποιός
27 Κόνιαρης Παναγιώτης Περικλής 1947 Βαλύρα υποδηματοποιός
28 Λάγιου Παντζέχρω Λυσ. 1946 Βαλύρα υποδηματοποιός
29 Λινάρδος Αναστάσιος Πάτροκλος 1946 Βαλύρα κτηματίας
30 Λιοντήρης Αλέξ. Χαρ. 1947 Βαλύρα κτηματίας
31 Λιοντήρης Γεώργιος Ιωάννης 1947 Βαλύρα κτηματίας
32 Λιοντήρης Νικόλαος Παναγιώτης 1947 Βαλύρα κτηματίας
33 Λύρα Ιωάννα Δημήτριος 1947 Βαλύρα ορφανή
34 Λύρας Ιωάννης Γεώργιος 1946 Βαλύρα κτηματίας
35 Λύρας Ιωάννης Δημήτριος 1947 Βαλύρα ορφανός
36 Μακρή Κλημεντία Αναστάσιος 1947 Βαλύρα έμπορος
37 Μανωλοπούλου Βασιλική Σπήλιος 1946 Βαλύρα κτηματίας
38 Μητροπούλου Αναστασία Αριστ. 1946 Βαλύρα συνταξιούχος
39 Μητροπούλου Δήμητρα Αριστ. 1945 Βαλύρα συνταξιούχος
40 Μπάκα Χριστίνα Ι. 1947 Βαλύρα κτηματίας
41 Μπακόπουλος Παναγιώτης Χαράλαμπος 1945 Βαλύρα κτηματίας
42 Μπακοπούλου Σταυρούλα Κωνσταντίνος 1947 Βαλύρα κτηματίας
43 Μπαλτόπουλος Βασίλειος Ιωάννης 1946 Βαλύρα κτηματίας
44 Μπαλτόπουλος Νικόλαος Ιωάννης 1943 Βαλύρα κτηματίας
45 Μπλέκος Στυλιανός Κ. 1947 Βαλύρα κτίστης
46 Μποβάκη Κυριακή Παύλος 1947 Βαλύρα εργάτης
47 Μπόβη Βασιλική Δημήτριος 1947 Βαλύρα κτηματίας
48 Μπόβης Βασίλειος Παντελής 1947 Βαλύρα εργάτης
49 Μπόβης Δημήτριος Παν. 1947 Βαλύρα κτηματίας
50 Μπούντος Μιχαήλ Ευστ. 1944 Βαλύρα κτηματίας
51 Μπουρίκα Ευθυμία Νικ. 1943 Βαλύρα κτηματίας
52 Μπουρίκας Ιωάννης Νικ. 1946 Βαλύρα εργάτης
53 Μυλωνάς Ιωάννης Αριστ. 1945 Βαλύρα κτηματίας
54 Ντουραμάκου Ευγενία Χρ. 1946 Βαλύρα κτηματίας
55 Περιβολάρης Κωνσταντίνος Γεώργιος 1947 Βαλύρα εργάτης
56 Περιβολάρης Παναγιώτης Δημήτριος 1945 Βαλύρα εργάτης
57 Πολύδωρος Βασίλειος Γεώργιος 1947 Βαλύρα εργάτης
58 Πολύδωρος Παναγιώτης Γεώργιος 1945 Βαλύρα κτηματίας
59 Ραμογιαννόπουλος Χαράλαμπος Αθανάσιος 1947 Βαλύρα κτηματίας
60 Σαραντοπούλου Χρυσαυγή Παναγιώτης 1946 Σκάλα απόδημος
61 Σπηλιώτης Θεόδωρος Αθανάσιος 1947 Βαλύρα κτηματίας
62 Σταυριανόπουλος Β. 1947 Βαλύρα εργοστασιάρχης
63 Σταυριανόπουλος Παναγιώτης Φ. 1947 Βαλύρα κτηματίας
64 Σφήκας Δημήτριος Σταύρος 1944 Βαλύρα σιδηροδρομικός
65 Τσιάμη Θεοδώρα Παντελής 1947 Βαλύρα παντοπώλης
66 Τσιάμης Δημήτριος Γεώργιος 1947 Βαλύρα κτηματίας
67 Τσιλιβίτη Πολυτίμη Σπυρίδων 1946 Βαλύρα κτηματίας
68 Τσιλίκας Ιωάννης Αθανάσιος 1946 Βαλύρα καραγωγέας
69 Φειδάς Δημήτριος Αντώνιος 1947 Βαλύρα κτηματίας
70 Φειδάς Σπυρίδων Αρισ. 1945 Βαλύρα κτηματίας
71 Φεφοπούλου Γεωργία Κωνσταντίνος 1947 Βαλύρα κτηματίας
72 Φίλιος Ιωάννης Δημήτριος 1944 Βαλύρα μικροπωλητής
73 Χαλικούρα Ευαγγελία Γ. 1946 Βαλύρα κτηματίας
74 Χατζή Βασιλική Κωνσταντίνος 1945 Καλαμάτα κτηματίας
75 Χατζή Παναγιώτα Σωτήριος 1946 Ζυγοβίστι ποιμήν
76 Χριστάκη Καλλιόπη Κωνσταντίνος 1944 Βαλύρα κτηματίας
77 Χριστάκη Μαρία Κωνσταντίνος 1947 Βαλύρα κτηματίας
78 Χριστάκης Ιωάννης Λεωνίδας 1946 Βαλύρα κτηματίας

Οι 78 συμμαθητές μου στο δημοτικό σχολείο Βαλύρας 1953-9

Από το μητρώο αρρένων, της κοινότητας Βαλύρας οι γεννηθέντες συμμαθητές μου, το έτος 1947 είναι;
1.                   Ανδριόπουλος Κωνσταντίνος του Γεωργίου   
2.                   .Βίγκος Δημήτριος του Μιχαήλ
3.                    Βίγκος Νικόλαος του Αθανασίου  
4.                    Γκομέσης Σπύρος του Γεωργίου 

5.                   Διαμαντόπουλος Γεώργιος του Σταματίου 
6.                  Κοιλάκος Δημήτριος του Γεωργίου
7.                  Κόνιαρης Παναγιώτης του Περικλή
8.                   Καρύδης Παναγιώτης του Θεμιστοκλή
9.                   Λιοντήρης Αλέξανδρος του Χαρίλαου
10.              Λιοντήρης Γεώργιος του Ιωάννη    
11.              Λύρας Ιωάννης του Δημητρίου  
12.                Μπόβης Βασίλειος του Παντελή
13.               Περιβολάρης Κωνσταντίνος του Γεωργίου 
14.               Πολύδωρος Βασίλειος του Γεωργίου
15.                Ραμμογιαννόπουλος Χαράλαμπος του Αθανασίου
16.                Σταυριανόπουλος Παναγιώτης του Φωτίου 
17.                Σταυριανόπουλος Γεώργιος του Βασιλείου
18.               Σπηλιώτης Θεόδωρος του Αθανασίου
19.              Τσάμης Δημήτριος του Γεωργίου 
20.              Τζώρτζης Νικόλαος  του Γεωργίου
21.               Φειδάς Δημήτριος του Αντωνίου και
22.               Μπλέκος Στυλιανός του Κωνσταντίνου και της  Καλλιρόης





 ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1963-65.
ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ.

Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟ = 29 ΜΑΘΗΤΕΣ

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΤΖΟΥΝΑΤΟ 1944
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΝΔΑΝΙΑ 1947
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟ 1947
ΓΚΟΝΟΣ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΤΩ ΜΕΛΠΕΙΑ 1947
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΚΑΛΑ  1947
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΦΙΛΙΑ 1946
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΦΩΤΙΟΥ ΛΑΝΤΖΟΥΝΑΤΟ 1947
ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947
ΚΑΡΖΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947
ΚΟΥΒΕΛΙΩΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΙ 1946
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΤΕΝΥΚΛΑΡΟ 1947
ΛΥΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΒΑΛΥΡΑ 1947***
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947
ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947
ΜΠΑΙΡΑΚΤΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΦΙΛΙΑ 1947
ΜΠΑΚΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΑΛΥΡΑ 1946
ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947
ΜΠΟΥΡΚΟΥΛΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΙΡΡΟΗ 1947
ΞΕΡΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ 1947
ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΡΣΙΝΟΗ 1946
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947
ΠΑΠΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΛΙΡΡΟΗ 1946
ΠΕΡΔΙΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΑΜΠΑΙΝΑ 1947
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΕΡΟΠΗ 1947
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΝ 1947
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947
ΦΡΕΣΚΑΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΘΟΥΣΑ 1947

Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟ = 24 ΜΑΘΗΤΕΣ

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΤΖΟΥΝΑΤΟ 1944
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΝΔΑΝΙΑ 1947
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟ 1947
ΓΚΟΝΟΣ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΤΩ ΜΕΛΠΕΙΑ 1947
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΚΑΛΑ  1947
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΦΩΤΙΟΥ ΛΑΝΤΖΟΥΝΑΤΟ 1947
ΚΑΡΖΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947
ΚΕΦΑΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΛΑΜΠΑΙΝΑ  1945
ΛΥΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΒΑΛΥΡΑ 1947
ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947
ΜΠΑΙΡΑΚΤΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΦΙΛΙΑ 1947
ΜΠΑΚΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΑΛΥΡΑ 1946
ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947
ΜΠΟΥΡΚΟΥΛΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΙΡΡΟΗ 1947
ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΡΣΙΝΟΗ 1946
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947
ΠΑΠΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΛΙΡΡΟΗ 1946
ΠΕΡΔΙΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΕΡΟΠΗ 1947
ΣΠΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΕΡΟΠΗ 1946
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΝ 1947
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947




Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟ=15 ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΝΤΕΣ

ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟ 1947
ΓΚΟΝΟΣ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΤΩ ΜΕΛΠΕΙΑ 1947
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΦΩΤΙΟΥ ΛΑΝΤΖΟΥΝΑΤΟ 1947
ΚΑΡΖΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947
ΛΥΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΒΑΛΥΡΑ 1947
ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947
ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947
ΜΠΟΥΡΚΟΥΛΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΙΡΡΟΗ 1947
ΝΙΚΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΛΑΤΥ 1947
ΠΑΠΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΛΙΡΡΟΗ 1946
ΠΕΡΔΙΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΕΡΟΠΗ 1947
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΝ 1947


***Είχα μείνει ανεξεταστέος στη Β λυκείου φυσική, και στη Γ λυκείου μαθηματικά με το βαθμό 9.

Οι βαθμολογίες μου ήταν αντίστοιχα
Α ΛΥΚΕΙΟΥ =13 και 7\8
Β ΛΥΚΕΙΟΥ=13 ΚΑΙ 7\10
Γ ΛΥΚΕΙΟΥ=13 ΚΑΙ 6\9








ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΗ ΔΕΗ


ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ
ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ


ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΟΥ

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ. Το μόνο υλικό που έχω από τη ΔΕΗ. Κάποιος καλοθελητής μου ζήτησε το πρωτότυπο φωτογραφικό μου αρχείο , το έδωσα και δεν μου επεστράφη.

H ΜΑΜΑ ΔΕΗ

Η ζωή το επιβάλλει
Νάμαστε κοινωνικοί
Φιλοπρόοδοι κεφάτοι
Και πολύ εργατικοί

Εξεκίνησα μια μέρα
Και με όρεξη πολύ
 Για να κάνω μια καριέρα
Μέσα στη μαμά ΔΕΗ

Έτσι δια της ευγενούς αμίλλης
Ήλθε και η διαλογή
Έγινε ο διαχωρισμός
Εμένα στον υποσταθμό.

Ήτανε πέντε του μηνός
Και ο μήνας ήταν Μάρτης
Και η παρουσία καθενός
Εγένετο στην πράξη.

Τελείωσε η προπαίδευση
Και θάρχισαν τα βάσανα
Το νέτο έχει η στέρηση
Επίσης και το διάβασμα.

ΑΘΗΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ 5-3-1970

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ 1970

ΟΙ ΣΥΜΦΟΙ ΤΗΤΕΣ  ΜΟΥ ΒΙΟΛΟΓΟΙ


Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ 2020 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΚΕΜΒΡΗ
ΟΙ ΝΟΘΕΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ 1972
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟ 1970 ΣΤΗΝ ΑΧΑΙΑ ΚΛΑΟΥΣ.
ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΣΚΑΛΕΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΑΣΤΟ





Αποτελέσματα νόθων εκλογών στο σύλλογο φοιτητών του Παν. Πατρών, το Νοέμβρη 1972. Κανένας δημοκράτης φοιτητής του ΑΦΚΠ δεν εκλέγεται (Βεργίδης, Γκότσης, Χαρμάνης, Χαζηράκης, Σφακιανάκης, Καρβουτζή, Κίσσας, Λύρας, Λάζαρης). Προπορεύονται και "εκλέγονται" τα γνωστά παιδιά της χούντας και κάποιοι αφελείς που "υποδείχθηκαν" από αυτούς: ο "αρχηγός" Περρωτής, Παπασταματίου, Παπαθωμάς, Αντζουλάκος, Αντωνόπουλος (που αργότερα διαφοροποιήθηκε) , 5ος είναι ο εντελώς άγνωστος Ι. Δρόσος (δημοκρατικός, ανήκων στη β΄ κατηγορία), ο ακραίος Σχοινάς, Μπονάτσος, Μανιάτης. O Θ. Περρωτής πέθανε πριν 10 περίπου χρόνια. Το ίδιο και ο Αντωνόπουλος. Ο Σχοινάς άγνωστον τι απέγινε. Ο Μανιάτης προσχώρησε αργότερα στο ΠΑΣΟΚ και τα τελευταία χρόνια είναι ανώτατο στέλεχος της ΟΛΜΕ. Ο Δαφίλης, άγνωστον γιατί, δεν "πριμοδοτήθηκε". Ο Κ. Παπαγεωργίου, δημοκράτης φοιτητής του ΑΦΚΠ μπήκε στο ψηφοδέλτιο των χουντικών με υπόδειξη των δημοκρατών φοιτητών για να αντλεί και να μεταδίδει πληροφορίες στο ΑΦΚΠ.
(Πηγή: βιβλίο Δ. Κοσμόπουλου)



 ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 1975
ΑΠΟΚΡΗΕΣ  1975 ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ 
ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΚΘΕΣΕΩΝ 1961-2
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ,ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ,ΛΟΓΟ ΔΙΑΦΩΝΙΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 1977-8 ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 1977, ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ 2020

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Στην εκπαιδευτική μου σταδιοδρομία στάθηκα πάρα πολύ τυχερός γιατί αξιοποίησα όλα αυτά που μου δόθηκαν απλόχερα:

Το 1976  πρωτοδιορίστηκα στην περιοχή μου,   και τριχοτομήθηκα διδάσκοντας παράλληλα στα 3 σχολεία Μελιγαλά, Μερόπη, και Ανδρούσα.  

Την επόμενη  σχολική χρονιά εισάγεται η Εκπαιδευτική Τηλεόραση και τα Πολιτιστικά Σάββατα.

Στις 30\9-1\10\1977 γίνεται το πρώτο  σεμινάριο καθηγητών για την εκπαιδευτική τηλεόραση στο ξενοδοχείο ΧΙΛΤΟΝ, στην Αθήνα.

Συμμετείχαν συνολικά 73 εκπαιδευτικοί από 13  περιοχές της Ελλάδος. Οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών ήταν:

Φυσιογνώστες-τριες (30+17=47),

Φυσικοί (16+4=20) και από ένας Βιολόγος (εγώ) ,Μαθηματικός, Γεωλόγος, ενώ 3 σχολεία της Αθήνας δεν είχαν καθηγητή φυσικών, σύνολο 73.

 

Έχω στην κατοχή μου τον κατάλογο και το πρόγραμμα του σεμιναρίου, και μεταξύ των συναδέλφων  ήταν τότε ο φυσικός Σπύρος Κολαίτης που υπηρετούσε στην Ανδρίτσαινα Ηλείας και ο Αντωνέλλης Άγγελος φυσιογνώστης που υπηρετούσε στην Κόνιτσα. Γνωριστήκαμε  στην Πάτρα όταν πήρα μετάθεση, ο Σπύρος  στο έκτο ,και ο Άγγελος στο πειραματικό λύκειο Πατρών .

Έχω στο αρχείο μου 57 διδακτικές φόρμες διαφόρων μαθημάτων της πρώτης και δευτέρας γυμνασίου ,καθώς και το  φύλλο αξιολόγησης των σχολικών τηλεοπτικών εκπομπών με 23 ερωτήματα διαβάθμισης, ναι-όχι ,και ανοικτού τύπου.

Το έντυπο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης είχε οδηγίες, στόχους, περίληψη, λεξιλόγιο , εργασίες και θέματα για συζήτηση με κοινή εκδοση Υπουργείο Εθνικής Παιδείας-ΕΡΤ .

Το 1992 εισάγεται η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και δημιουργείται το πρώτο ΚΠΕ στην Κλειτορία Καλαβρύτων, το 1993, στο οποίο και συμμετείχα. 

 Το  1992 γίνεται η εισαγωγή των μαθημάτων Τεχνολογίας - Πληροφορικής, Χρήση Η\Υ.

Το 1997 το  Πρόγραμμα Οδύσσεια, στο οποίο συμμετείχα και συμμετέχω ενεργά μέχρι και σήμερα, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες στην διδακτική μου διαδικασία,  βιωματική μάθηση, και όχι μόνο.  

Το έργο ΟΔΥΣΣΕΑΣ (Ολοκληρωμένο Δίκτυο Σχολικής και Εκπαιδευτικής Αναγέννησης σε Αχαΐα, Θράκη και Αιγαίο) ξεκίνησε στα τέλη του 1996 και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2000στα πλαίσια των ευρύτερων στόχων του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΕΠΘ) για την Εισαγωγή της Πληροφορικής στα Σχολεία. Κύριος φορέας υλοποίησης του έργου ήταν το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο- Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΙΤΥ) . Συνεργαζόμενοι φορείς στην υλοποίηση του έργου ήταν το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ) και το Ινστιτούτο Επεξεργασίας Λόγου (ΙΕΛ, παραρτήματα Ξάνθης και Αθήνας), ενώ το ΥΠΕΠΘ είχε την εποπτεία της συνολικής εξέλιξής του. Η διάρκεια των εργασιών του έργου ήταν 44 μήνες και η συνολική χρηματοδότησή του ανέρχεται στο 1.417 εκ. δραχμές. Σκοπός του έργου ήταν σε γενικές γραμμές ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η πιλοτική λειτουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου σχολείων αποτελούμενου από 60 περίπου σχολικά εργαστήρια -που χρησιμοποιήθηκαν από περισσότερες σχολικές μονάδες- στις περιοχές Αχαΐας, Θράκης και τμήματος των Αιγαιοπελαγίτικων νησιών με ενσωμάτωση και χρήση δικτυακών τεχνολογιών (τοπικά και διαδίκτυα/Internet) για την υποστήριξη της διδασκαλίας, την αναβάθμιση του πολιτιστικού επιπέδου των μαθητών και τη διοικητική υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ειδικότερα, στα πλαίσια του έργου πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες δράσεις:

·                     Δημιουργία υποδομής. Εξοπλίστηκαν περί τα 60 σχολικά εργαστήρια με σύγχρονο υπολογιστικό και δικτυακό εξοπλισμό. Ειδικά σχεδιασμένη δικτυακή αρχιτεκτονική εξασφάλισε την απαραίτητη αξιοπιστία με το μικρότερο δυνατό λειτουργικό κόστος. Τα σχολεία απέκτησαν πρόσβαση σε παγκόσμιες δικτυακές υπηρεσίες και το Internet.

·                     Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και εφαρμογή στα σχολεία. Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν κεντρικά -αλλά και ενδοσχολικά στα σχολεία εφαρμογής- στη χρήση των νέων τεχνολογιών, ακολουθώντας χρονικά εκτεταμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης σύμφωνο με το βασικό σχεδιασμό εκπαίδευσης εκπαιδευτικών του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.

·                     Ανάπτυξη δικτυακού λογισμικού και υπηρεσιών. Αναπτύχθηκαν εργαλεία και προϊόντα λογισμικού για εκπαιδευτικές χρήσεις του δικτύου, όπως συνεργατική εργασία μεταξύ παιδιών σε απομακρυσμένες μεταξύ τους περιοχές. Επίσης, δημιουργήθηκαν και υποστηρίχτηκαν δικτυακές υπηρεσίες για κοινή χρήση απ' όλα τα σχολεία, όπως επιλεκτική πρόσβαση σε διεθνείς πηγές εκπαιδευτικού υλικού και αλληλοεπικοινωνίας μεταξύ μαθητών και καθηγητών.

·                     Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα κάθε φάσης εφαρμογής αξιολογήθηκαν από παιδαγωγική, τεχνολογική και κοινωνική άποψη, ανατροφοδοτώντας τις εργασίες των επόμενων φάσεων. Στη δράση αυτή συμμετείχαν και εξωτερικοί αξιολογητές.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα Οδυσσέας μπορείτε να βρείτε στο κείμενο "Το έργο Οδυσσέας".

Το 2001-2002 γίνεται η Ενδοσχολική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Ε.Δ.Ε).  στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) , στην οποία και συμμετείχα, παίρνοντας και τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις.

 Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση, αποτελεί σήμερα, αναγκαιότητα κάθε εκπαιδευτικού. Στοχεύει στην προσαρμογή του εκπαιδευτικού στις νέες τάσεις της κοινωνίας, στην επαγγελματική του εξέλιξη και ανανέωση, στην αναβάθμιση των διδακτικών μεθόδων του και στην ανακάλυψη νέων πηγών γνώσεων. Ο κάθε επιμορφούμενος θα πρέπει να αποκτήσει βασικές δεξιότητες στη χρήση των ΤΠΕ και να είναι σε θέση να αξιοποιήσει τις υπολογιστικές και δικτυακές τεχνολογίες στη διδακτική πράξη. Η εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση θα πρέπει να ιδωθεί μέσα στο πλαίσιο του αναγκαίου εκσυγχρονισμού των μεθόδων μάθησης.

 

Το 2020 με τον κορωναιό έκλεισαν όλες οι βαθμίδες της εκπαίδευσης, ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια και μπήκε σε εφαρμογή το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο ,για να μην χαθεί η σχολική χρονιά.

Επειδή το 2018 στα εκπαιδευτήρια Μωραίτη υπήρχε και εισήγηση για την εκπαιδευτική τηλεόραση,  έκανα παρέμβαση, ότι ήμουν ένας από τους συμμετέχοντες, και η τότε υπεύθυνη του υπουργείου που έκανε την εισήγηση, με ενημέρωσε ότι  το υπάρχον υλικό δεν υπάρχει ούτε στο υπουργείο ,ούτε στην ΕΡΤ.

Κάνω λοιπόν έκκληση να ψάξουν οι αρμόδιοι και υπεύθυνοι φορείς στα αρχεία τους το υπουργείο  παιδείας και η ΕΡΤ για αυτό το σπουδαίο αρχειακό διδακτικό υλικό,

και να προβάλλεται σε τακτικές ώρες προγράμματος μαθαίνοντας από τη νέα αυτή εκπαιδευτική διαδικασία, όπως προβάλλονται τα διάφορα ντοκυμαντέρ.
Τα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα λειτουργούν στην Ελλάδα από το 1977 συνεχίστηκαν το 1996-2002 και φτάσαμε το 2020 στο Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο , το 2020 λόγο κορωναιού.
Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΑΕΠ) έχει την εκπαίδευση από απόσταση ,με ελάχιστες προσωπικές συναντήσεις.
Συγχαρητήρι σε όλους αυτούς πουεργάζονται να κρατήσουν την εκπαίδευση ζωντανή, στη ζοφερή κατάσταση που ζούμε από τον κορωναιό.

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΦΟΡΜΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

9. Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΣΚΕΛΕΤΟΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 12΄

10. Ο ΒΑΤΡΑΧΟΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

11. ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ  ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ10,30΄

12 .Η ΘΑΛΑΣΣΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 27΄

13 .ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 22΄

14. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10΄

15. ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 20΄

16. ΑΠΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ. ΤΡΟΧΑΛΙΕΣ ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 5,30΄

17. ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 9,30΄

18. ΤΑ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10,30΄

19.ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14΄

20. ΤΟ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 13΄

21. ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14΄

22.ΓΥΑΛΙ ΚΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 20΄

23. ΤΟ ΚΕΚΛΙΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

24. ΑΡΘΡΟΠΟΔΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10, 30΄

25. ΜΟΧΛΟΙ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

26. Η ΜΕΛΙΣΣΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 22΄

27. Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10,5΄

29. ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΄Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 22΄

30. ΟΙ ΓΕΩΣΚΩΛΗΚΕΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10,5΄

31. Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

32. ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄

33. ΖΥΓΟΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 7΄

34. ΙΤΑΛΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14΄

35.ΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 27΄

36. ΜΑΖΑ ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 9,5΄

37. ΤΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10΄

38. ΜΟΝΟΚΥΤΤΑΡΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17΄

39. ΠΩΣ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17΄

41.ΠΩΣ ΤΡΕΦΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10,5΄

42. ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄

43. ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ. Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 20΄

44. ΤΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17΄

46. ΓΕΡΜΑΝΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17΄

47. ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10.20΄

48. Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΔΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 7΄

49. ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

50. ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

51, ΠΡΑΣΙΝΑ ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

52. ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄

53. ΕΛΒΕΤΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10΄

54. ΟΙ ΑΜΦΟΡΕΙΣ ΤΩΝ ΒΥΘΩΝ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 25΄

55, Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΜΠΙΖΕΛΙΑΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 22΄

56. Η ΛΕΙΤΟΥΓΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ. Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 19΄

57. Η ΜΗΛΙΑ ΣΤΙΣ 4 ΕΠΟΧΕΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

58. ΑΥΣΤΡΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

59. ΕΝΑΣ ΝΑΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ Γ.Γ.Α.Γ          16΄

60. ΣΤΕΡΕΑ ΥΓΡΑ ΑΕΡΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

 

 

61. ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΜΑ ΣΤΟ ΥΦΑΣΜΑ    Γ.Γ.Α.Γ      15΄                                                   

62.ΤΣΕΧΟΣΛΟΒΑΚΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ                            13΄

63. ΜΝΗΜΕΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΜΕΞΙΚΟΥ Γ.Γ.Α.Γ.      19΄

            64. ΓΑΛΛΙΑ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ                                   13΄ 30΄΄   

65.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΒΡΟΧΗ              Γ.Γ.Α.Γ.           

66. Η ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10΄, 30΄΄

69(2).ΤΟ ΧΑΡΤΙ    Γ.Γ.Α.Γ.            18΄ 30΄΄

72(2). ΧΗΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

73(2). ΟΛΛΑΝΔΙΑ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ                                   20΄

74(2). ΓΗ. Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Γ.Γ.Α.Γ.            10΄

75(2). ΧΗΜΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ-ΧΗΜΙΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

76(2). ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΗ ΜΑΣ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ   10΄ 

77(2). ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ-ΙΡΛΑΝΔΙΑ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ                                  

78(2).Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ Γ.Γ.Α.Γ.      20΄

79(2). ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ  ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄   

80. TA ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ. ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10΄

82. ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ   ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 15΄

83(2). ΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄

84(2). ΤΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ Γ.Γ.Α.Γ

85.ΤΙ ΕΡΙΝΑΙ Η ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ  ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 15΄

86. ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ . ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 13΄30΄΄

88(2). ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Γ.Γ.Α.Γ 20΄

89(2). ΙΝΔΙΑ. ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄

91(2) ΚΙΝΑ.  ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 18΄

92(2). ΟΙ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΓΚΙΖΑΣ  Γ.Γ.Α.Γ  13΄

93(2). ΤΑ ΑΛΟΓΟΝΑ. ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄, 30΄΄

95(2). ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ   22΄

96(2). ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΣΤΟ ΦΩΣ  Γ.Γ.Α.Γ  11΄

97(2). ΙΑΠΩΝΙΑ ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄,30΄΄

98. ΑΦΡΙΚΗ. ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14΄

100(2). ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΞΗΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

101. ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Γ.Γ.Α.Γ  9΄,30΄΄

103. Η ΕΡΗΜΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 22΄

104. Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΣΚΙΜΩΩΝ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ   14΄

105.ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Γ.Γ.Α.Γ  9΄

106(2). Η ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΟΥ ΝΕΙΛΟΥ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 15΄

109. Ο ΜΟΤΣΑΡΤ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ Γ.Γ.Α.Γ  12΄,30΄΄

110. ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Γ.Γ.Α.Γ  13΄,30΄΄

111. ΒΟΡΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄

112. Η ΟΜΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14΄

            113. ΚΑΝΑΔΑΣ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 13΄30΄΄

114. ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟ. ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

115. Η ΖΩΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 13΄

116. ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 29΄

117. Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ.  Γ.Γ.Α.Γ  13΄,30΄΄

118. ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

120. Η ΑΝΑΓΓΕΝΗΣΗ .  Γ.Γ.Α.Γ  10΄,30΄΄

121. Η ΔΙΩΡΥΓΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΜΑ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄

122. ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ. . ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17΄

123. ΤΟ ΦΩΣ. ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 12΄

124. ΝΟΤΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ. . ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14΄

125. Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17΄

126 ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ. Γ.Γ.Α.Γ 10΄,30΄΄

127. ΑΜΑΖΟΝΙΟΣ . ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 22΄

128. ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΤΟΥ. . ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄

129. ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ. Γ.Γ.Α.Γ 14΄

130 ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 22΄

 

 

Ο παραπάνω πίνακας μας δείχνει:

Η πρώτη στήλη τον αριθμό των 5 διαφορετικών διδακτικών ενοτήτων των τάξεων Α-Β, Γυμνασίου.

Η δεύτερη στήλη τον αριθμό της κάθε διδακτικής ενότητας του υπουργείου και η παρένθεση πόσες φορές είναι διπλή η διδακτική ενότητα.

Η τρίτη το θέμα της διδακτικής ενότητας.

Η τέταρτη σε ποιο μάθημα ανήκει

Η Πέμπτη την τάξη και

Η έκτη  ο  χρόνος διάρκειας της εκπομπής.

Υπάρχουν επίσης 8 φόρμες αξιολόγησης μαθημάτων, που συμπλήρωναν οι εκπαιδευτικοί με τη λήξη του κάθε μαθήματος.

Είναι συνολικά 57 διδακτικές φόρμες από τις οποίες οι 35 είναι Πρώτης Γυμνασίου και οι 22 είναι Δευτέρας Γυμνασίου.

Από τις 35 διδακτικές ενότητες πρώτης γυμνασίου είναι:

19 Γ,Γ,Α,Γ,=ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  και

16 ενότητες για το μάθημα της Γεωγραφίας.

Από τις 22 θεματικές ενότητες της δευτέρας γυμνασίου είναι

9 στο μάθημα της Γεωγραφίας

7 στο μάθημα της Φυσικής και

6 στο μάθημα της Χημείας.

 

Τη σχολική χρονιά είχαν προγραμματιστεί  127 προγράμματα εκ των οποίων τα 14  το πρώτο τρίμηνο 1977  (10 Οκτωβρίου  - 23 Δεκεμβρίου).

Έχω στην κατοχή μου 108 προγράμματα  και μου λείπουν τα αριθμημένα 22 προγράμματα 1-8,28.40, 45,67-8,70-1, 90, 94, 99, 102, 107-8, και 119.

Στην αρίθμηση των προγραμμάτων που έχω  είναι μέχρι τον αριθμό 130, οπότε υπάρχουν κάποια 3 νέα προγράμματα που προστέθηκαν, μετά τον αρχικό  σχεδιασμό.

 









ΣΕΛΜΕ ΠΑΤΡΩΝ 1983 ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ .ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΗ ΣΕΛΜΕ ΠΑΤΡΩΝ
ΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ4
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 
ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΩΝ.
ΤΡΙΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟ 2000



ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟ 2009


Ο ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ. ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΙΘΕΛΗ, ΠΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ.

ΕΡΓΟ ΝΑΝΤΙΑΣ ΜΠΙΘΕΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: