Σάββατο 1 Απριλίου 2023

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 1962-ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ -ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ -ΣΧΟΛΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ ΒΙΒΛΙΩΝ ΕΚΔΟΤΙΚΩΝ ΟΙΚΩΝ

 ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Είμαι τυχερός, ευλογημένος, έχω προστάτες αγγέλους, και τα σκουπίδια  σε διάφορες περιοχές της Πάτρας, Βαλύρας ( στο σκουπιδότοπο ,τους κάδους απορριμμάτων,στον καλοκαιρινό νερόμυλο  και αλλού), επικοινωνούν μαζί μου  λέγοντάς μου έλα να μας πάρεις πριν πάμε στη χωματερή ,και εξαφανιστούμε από προσώπου γης.

Ένα πρωινό πηγαίνοντας την κόρη μου στον παιδικό σταθμό στην Τριών Ναυάρχων, στην οδό Σολωμού, δίπλα από τον ιερό ναό της Αγίας Βαρβάρας, ήταν κουτιά έξω από τους κάδους απορριμμάτων. Αφήνοντας την κόρη μου στον παιδικό σταθμό είχα αγωνία αν θα υπήρχαν τα κουτιά στη θέση τους όταν επιστρέψω. Επιστρέφοντας ήταν παρόντα  με τακτοποιημένα διάφορα βιβλία, περιοδικά, διαγωνίσματα μαθητών του 1962, τιμοκατάλογοι εκδοτικών οίκων ,βιβλία δημοτικού, διδισκαλικό βήμα  και επιστημονικό βήμα διδασκάλων ,σχολείο και ζωή,σχολική υγιεινή,  και πολλά άλλα, τα οποία έχουν την ιστορία της εκπαίδευσης των  τότε χρόνων και το γίγνεσθαι στο χώρο των δασκάλων με 2 εφημερίδες.

Το αφήνω στην κρίση του κάθε μελετητή, τυχερός , χαίρομαι που τα βρήκα και τα δημοσιεύω.

Όλο  το υλικό αυτό θα πάει στο μουσείο της εκπαίδευσης , που εδρεύει στην Πλάκα στην Αθήνα και στο μουσείο στο Ψάρι Τρικολώνων Αρκαδίας, που το δημοτικό σχολείο του χωριού έχει γίνει μουσείο για τη δημοτική εκπαίδευση, που εγκαινιάστηκε το 2018 με πρωτοβουλία του Μάκη Παπούλια που έχει την «Αρκαδιανή» και με χρηματοδότηση, από τον εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνο.


ΣΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΕΧΩ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΥΣ.ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΧΑΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕ Η ΙΔΙΑ,η ΑΝ ΠΑΘΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΗΣ, ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ
























 ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ  ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ




ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ ΒΙΒΛΙΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΚΔΟΤΙΚΩΝ ΟΙΚΩΝ




ΤΟ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑ ΛΕΙΠΕΙ  ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΕΥΧΟΣ


ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΖΩΗ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ





ΜΟΡΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΟΝ ΒΗΜΑ





Δεν υπάρχουν σχόλια: