Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

ΟΜΗΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΑΣΤΡΑΙΑ

Τα πιο απεχθή πρόσωπα χαρακτήρες για τον Όμηρο είναι ο Θερσίτης, ο Ίρος ,η Μελάνθη και ο Μελάνθιος και συμφωνώ απόλυτα μαζί μου για τη ΘΕΣΗ του και την ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ του αυτή.
Προς αυτούς λοιπόν τους αλγεινούς χαρακτήρες απευθύνω τα εξής:
1.Τα άρθρα και κείμενα της Ομηρικής Πολιτείας δημοσιεύονται με ενεργό τον σύνδεσμο και αναφορά στη πηγή. Αυτό λέει η δεοντολογία η σωστή και όχι η κουτοπονηριά η μικροπρεπή.Δεν τα γράφουμε μαζί και δεν τα τρώμε μαζί.
2. Οι “φίλοι” και συνεργάτες των προσώπων αυτών δεν είναι είναι φίλοι μου.

3. Οι πραγματικοί φίλοι μου είναι κοντά μου και παίρνουν ξεκάθαρη θέση σε όποιο θέμα προκύψει και διαμάχη με λόγο Ορθό. Χωρίς ξεκατινιάσματα, χωρίς βρισιές σεξιστικά υπονοούμενα αλλοπρόσαλλα σχόλια και άλλες ποταπές συμπεριφορές.Έτσι έχουν δοκιμαστεί πολλοί και έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο στην ομίχλη.
Δεν θέλω πολλούς, λίγους και καλούς. Δεν με ενδιαφέρει η ποσότητα αλλά η ποιότητα.Δεν αγοράζω like, δεν πουλώ. Αυτά που έχω και αγαπώ δεν πωλούνται ούτε αγοράζονται, κερδίζονται με αγώνες και μάχες και καθαρό ψυχή καρδιά και μυαλό.Έχω διαγράψει πλέον αρκετούς από αυτούς τους ψυχάκηδες του ΦΒ, τους απατεώνες , τους λωποδύτες και τους χαμερπείς, μόλις βρω χρόνο θα διαγράψω και τους υπόλοιπους.
Έχω ρητώς δηλώσει πως δεν επιθυμώ κοινοποιήσεις των άρθρων από τις συμμορίες του ΜΕΛΑΝΘΙΟΥ, της ΜΕΛΑΝΘΗΣ και τις «σπιναλόγκες» τους. Όρος δικός τους, με όλα τα πνευματικά δικαιώματα του «όρου» δικά τους. Συνεχίζουν να τις κοινοποιούν μέσω άλλων ανενεργών συνδέσμων στο ύστατον άκρον της γελοιότητος και του αυτοεξευτελισμού.
Αυτή είναι τιμωρία τους και η περιφρόνηση μου προς αυτούς τους αθλίους που έχουν καταχραστεί φιλία καλοσύνη φιλοξενία ευγένεια γενναιοδωρία και ανθρωπιά.

Το σχοινί που ο ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ τον ΜΕΛΑΝΘΙΟ κρεμά Από τα Έπη τα Ομηρικά όπως τα Χρόνια τα παλιά ....και τα ΔΙΚΑΙΑ χ Οδυσσείας ὣς ἄρ' ἔφη, καὶ πεῖσμα νεὸς κυανοπρῴροιο κίονος ἐξάψας μεγάλης περίβαλλε θόλ...
TEXNOTROPION.WORDPRESS.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια: