Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2015

ΑΝΤΙΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΑΠΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ 2001.ΤΡΙΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η ιστορία του Αυτοκινήτου
1.Ατμήλατο Αυτοκίνητο
          Η χρήση του ατμού για την προώθηση οδικών οχημάτων χρονολογείται από το 1770. Τότε κατασκευάστηκε ένα ογκώδες μηχάνημα από ένα Γάλλο αξιωματικό του πυροβολικού το Τζέϊμς Βατ. Αργότερα ο ανταγωνιστής του Τζέϊμς Βατ, ο Ρίτσαρντ Τρέβιθικ κατασκεύασε μια ατμοκίνητη άμαξα που κυκλοφόρησε πρώτα στους δρόμους του Λονδίνου.
Από το 1824 έως το 1828 τέθηκαν σε κυκλοφορία αρκετά ατμοκίνητα αυτοκίνητα λεωφορεία τα οποία έκαιγαν γαιάνθρακα και είχαν μεταφορική ικανότητα 20 επιβατών και ταχύτητα 30 χιλιόμετρα την ώρα.
Στις 27-6-1920 δημοσιεύθηκε ο πρώτος νόμος για φορολογία αυτοκινήτων. Επίσης τότε συναντάμε για πρώτη φορά την απόδειξη πληρωμής των ετήσιων τελών κυκλοφορίας με ένα ειδικό αυτοκόλλητο, το οποίο έπρεπε να τοποθετείτε στο σωλήνα του τιμονιού.

2,Αυτοκίνητο με Κινητήρα
Το αυτοκίνητο με κίνηση από Μηχανή Εσωτερικής Καύσης εμφανίστηκε      το 1880. Ανακαλύφθηκε από το Νικόλαο Οττο στη Γερμανία το 1876.Τα χρονικά διαστήματα 1900=20 ,1920-40,1940-60, 1960-2005εμφανίστηκαν διάφοροι συνδυασμοί αυτοκινήτων με πολλές βελτιώσεις.
Η πυκνή οδική κυκλοφορία, τα προβλήματα που προκαλούνται από την ρύπανση και την πιθανή ανεπάρκεια καυσίμων, η οδήγηση στις πόλεις θα περιοριστεί μελλοντικά σε μικρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με επαναφορτιζόμενους συσσωρευτές για αποστάσεις εκατό χιλιομέτρων ή ηλιακά αυτοκίνητα ή με καύσιμο υλικό το υδρογόνο

Το 1925 κυκλοφορούν στην Αθήνα 582 φορτηγά, 857 αγοραία πολυτελείας, 700 ταξί, 789 Ι.Χ. , 15 αυτοκίνητα ποδήλατα (μοτοσικλέτες) και 690 λεωφορεία. Συνολικά 3578 οχήματα με 5047 οδηγούς.
Τώρα στην Αθήνα το 2005  έχουμε την πόλη των εκατομμυρίων κατοίκων και αυτοκινήτων με το κυκλοφοριακό της πρόβλημα και τις απορρέουσες συνέπειες του στον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Ο θόρυβος, τα καυσαέρια και οι χώροι πρασίνου, που χάνονται για την κατασκευή δρόμων και η καταστροφή του τοπίου, είναι οι σπουδαιότερες επιβαρύνσεις του περιβάλλοντος από την σημερινή κυκλοφορία

Έτσι θα πρέπει να ληφθούν μέτρα περιορισμού του θορύβου και επιβάρυνσης της ατμόσφαιρας από τα καυσαέρια εντός των κατοικημένων περιοχών. Δια μέσω μελετών θα πρέπει να βρεθεί τρόπος μέτρησης της επιβάρυνσης και να ερευνηθούν οι λόγοι που την δημιουργούν. Με οργανωτικά μέτρα, λοιπόν, θα μπορούσε να καλυτερεύσει η κατάσταση κατά πολύ. Τέλος θα πρέπει να εξετασθεί η περίπτωση της άρνησης χορηγήσεως οικοδομικών αδειών στις κατοικίες σε δρόμους υψηλής κυκλοφορίας.     















ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
*  Ρύπανση Ατμόσφαιρας από Καυσαέρια.

*  Δημιουργία  Όξινης Βροχής.
*  Ρύπανση Θάλασσας από Πετρέλαιο
*  Κυκλοφοριακό Πρόβλημα στη Πόλη

 ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
 ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
 ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΚΗΛΙΔΑ-ΡΥΠΑΝΣΗ ΘΑΛΑΣΣΑΣ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: