Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

ANAZΗΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ Ο ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΦΡΟΝΙΜΟΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΑΛΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ


TOY ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ο Ματθαίος Φρόνιμος από Σκάλα Μεσσηνίας, μετανάστης ψάχνει τις ρίζες των προγόνων του. Είναι συγκινητικό να πάιρνεις ηλεκτρονικά μηνύματα  και μεγάλη χαρά και ευχαρίστηση να προσφέρεις απλόχερα χωρίς σκοπιμότητες και υστεροβουλίες αυτά που γνωρίζεις, σε ανθρώπους που τα χρειάζονται.Παρακάτω είναι η ολη επικοινωνία-συνεργασία μας.
Μετάφραση απο την Γκουύγκλη, γιατί δεν γνωρίζω αγγλικά
Γεια σου Γιάννη,
Μόλις ανακάλυψα το blog σας και να δείτε ότι έχετε τόσες πολλές πληροφορίες. Πολύ ενδιαφέρον! Λυπάμαι, αλλά μπορώ να διαβάσω ελληνικά, αλλά μιλούν μόνο ένα μικρό κομμάτι.
Είμαι ερευνά την οικογενειακή ιστορία μου και ειδικά ο προπάππους μου (Δημήτριος Φρόνιμος ή Αναστασόπουλος) και ο πατέρας και ο παππούς του. Πιστεύουμε ότι ο Δημήτριος γεννήθηκε 1820-1825. Ο παππούς μου (Απόστολος Φρόνιμος) γεννήθηκε το 1891. Απόστολος ήταν ο νεότερος από 24 παιδιά του Δημητρίου. Είχε δύο συζύγους, με την πρώτη πεθαίνουν κατά τη γέννα του 12ου παιδιού τους.
Ξαναπαντρεύτηκε και η δεύτερη σύζυγός του γέννησε 12 ακόμη.
Στην έρευνά σας, έχετε έρθει σε Δημήτρης Αναστασόπουλος / Φρόνιμος; Μας έχουν πει ότι ο πατέρας του ήταν ένας ήρωας στον πόλεμο του 1821. Έχω μερικές θεωρίες σχετικά με το όνομά του, το οποίο περιλαμβάνει Αναστάσιος Αναστασόπουλος ή Κωνσταντή Αναστόπουλος.
Ο παππούς μου (Απόστολος) ήρθε στην Αμερική το 1911 και αυτός που αναφέρονται κατοικία του ως Lentekada, Μεσσηνία. Βρήκα ένα ηλεκτρονικό έγγραφο το οποίο δείχνει γενέτειρα του ως Νάσια, Αχαΐα.
Οποιαδήποτε βοήθεια που μπορεί να προσφέρει θα εκτιμηθεί. Θέλω να ξέρω ποιος πρόγονοί μας ήταν. Θέλω να ξέρω τις ρίζες μου με μεγαλύτερη σαφήνεια.
Πολλά ευχαριστώ,
Matthew Φρόνιμος
Υ.Γ. Στη συνημμένη φωτογραφία, είμαι ο τύπος στα δεξιά στο μαύρο πουκάμισο. Αυτό ήταν από το ταξίδι μου στην Ελλάδα τον Οκτώβριο 2016
Το όνομα είναι από τους εκλογικούς καταλόγους Οιχαλίας και τα ονόματα, από τον κατάλογο αγωνιστών.

Φρόνημoς
Δημήτριος
Γεώργιος
αγρότης
1846
1873

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ 1821 ,ΑΠΟ ΣΚΑΛΑ* ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Α\Α
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
1
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
2
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ
3
ΓΑΛΟΠΟΥΛΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
4
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
5
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
6
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ  ΣΤΑΘΗΣ
7
ΖΕΡΒΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ\ΝΟΣ
8
ΚΑΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ
9
ΚΑΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΝΗΣ
10
ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
11
ΚΑΠΟΜΠΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
12
ΚΑΠΟΜΠΑΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
13
ΚΑΡΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
14
ΚΑΡΥΔΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
15
ΚΟΤΣΙΝΟΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
16
ΚΟΤΣΙΝΟΝΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ
17
ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
18
ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
19
ΜΠΑΚΑΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
20
ΜΠΑΚΑΛΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
21
ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ
22
ΜΠΟΥΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
23
ΜΠΟΥΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
24
ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΑΛΑΝΗΣ
25
ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
26
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
27
ΠΑΝΟΥΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
28
ΠΑΝΟΥΣΙΟΠΟΥΛΟΣΝΙΚΟΛΑΟΣ
29
ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
30
ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ
31
ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ
32
ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
33
ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
34
ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
35
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΓΙΩΡΓΗΣ
36
ΣΙΝΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΣ
37
ΤΣΙΛΙΚΑΣ ΓΙΩΡΓΗΣ
38
ΤΣΙΛΙΚΑΣ ΝΙΚΟΛΟΣ
39
ΤΣΕΚΟΣ ΓΙΩΡΓΗΣ
40
ΦΡΟΝΙΜΟΣ
*Υπάρχουν και αλλα ονόματα  από Σκάλα που αναφέρονται σε διάφορα έγγραφα που έχουμε γράψει παραπάνω και υπάρχουν φωτοαντίγραφα για τους περισσότερους,τα οποία είναι στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου.
Dear Matthew.
sincerely rejoiced that contact us and we will be happy even more if we can help you search for your ancestors. There is no village in Messinia with Lentekada name. We found, however, a person on the electoral roll of the old City Oichalia, the year 1873 with surname Fronimas, name Dimitrios, father's name George, birthplace village Skala and year of birth 1846 (number 580 in the photo of the page). The surname is slightly different from yours, but this is no problem because the voters' lists are full of mistakes. The year of birth, however, is at 20 to 25 years from that you mention and this may be a mistake of the electoral list, too. Although the village of Skala is translated into English as Lentekada, is likely to be that your grandfather. The surname Fronimos refers to lists of students of Greek School Meligala (attached Excel table). Refer 5 people with this name, both of which have as their birthplace in the village of Skala and the rest of the Meligala, a town close to Skala. However, there was no person with the surname Anastasopoulos and birthplace Skala. The surname is widespread in Messinia but in Oichalia refers to other villages, as you can see in Excel table attached. Also, Achaia is on the other edge of the Peloponnese which is located Messinia and probably the letter you found online should not be related to your great-grandfather. Does Achaia is a bad translation of Oichalia? Of course, our help is not what we would like but, unfortunately, there are other elements. If you need any clarification, do not hesitate to tell us. Glad to help Greeks find their roots in the land of their birth by their ancestors.
Sincerely. Γιάννης Λύρας
PS
I am sending this letter in Greek too, because our English is not so good. Perhaps there be someone who will be able to make a more reliable translation.
Αγαπητέ Matthew.
Χαρήκαμε ειλικρινά που επικοινώνησες μαζί μας και θα χαρούμε ακόμα περισσότερο αν θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε την έρευνά σου για τους προγόνους σου. Δεν υπάρχει χωριό στη Μεσσηνία με όνομα Lentekada. Βρήκαμε, όμως, ένα άτομο στον εκλογικό κατάλογο του παλιού Δήμου Οιχαλίας, του έτους 1873 με όνομα «Φρόνημας Δημήτριος του Γεωργίου, τόπο γέννησης το χωριό Σκάλα και έτος γέννησης το 1846 (αριθμός 580 στη φωτογραφία της σελίδας). Το όνομα διαφέρει ελάχιστα από το δικό σου αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα επειδή οι εκλογικοί κατάλογοι είναι γεμάτοι λάθη. Το έτος γέννησης, όμως, απέχει κατά 20 με 25 έτη από εκείνο που αναφέρεις εσύ αλλά και αυτό μπορεί να είναι λάθος του εκλογικού καταλόγου. Αν και η Σκάλα έχει μεταφραστεί στα αγγλικά ως Lentekada, δεν αποκλείεται να είναι αυτός ο παππούς σου. Το επώνυμο «Φρόνιμος» αναφέρεται και στα μαθητολόγια του Ελληνικού Σχολείου Μελιγαλά (επισυνάπτεται πίνακας Excel). Αναφέρονται 5 άτομα με αυτό το επώνυμο, δύο από τα οποία έχουν ως τόπο γέννησης το χωριό Σκάλα και τα υπόλοιπα τον Μελιγαλά, μια κωμόπολη πολύ κοντά στη Σκάλα. Όμως, δεν βρέθηκε κανένα άτομο με το επώνυμο «Αναστασόπουλος» και τόπο γέννησης τη Σκάλα. Το επώνυμο αυτό είναι πολύ διαδεδομένο στη Μεσσηνία αλλά στον Δήμο Οιχαλίας αναφέρεται σε άλλα χωριά, όπως θα δεις στον πίνακα Excel που επισυνάπτεται. Επίσης, η Αχαΐα βρίσκεται στην άλλη άκρη της Πελοποννήσου από αυτή που βρίσκεται η Μεσσηνία και, πιθανότατα, το έγγραφο που βρήκες στο διαδίκτυο δεν πρέπει να έχει σχέση με τον προπάππο σου. Μήπως το «Αχαΐα» είναι μια κακή μετάφραση του «Οιχαλία»; Ασφαλώς, η βοήθειά μας δεν είναι αυτή που θα θέλαμε αλλά, δυστυχώς, δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία. Αν χρειαστείς κάποια διευκρίνιση, μη διστάσεις να μας το πεις. Χαιρόμαστε να βοηθάμε Έλληνες της διασποράς να βρούνε τις ρίζες τους στην γη που γεννήθηκαν οι πρόγονοί τους.  
Με φιλικούς χαιρετισμούς. Γιάννης Λύρας
Υ.Γ.

Στέλνουμε αυτό το γράμμα και στα ελληνικά επειδή τα αγγλικά μας δεν είναι τόσο καλά. Ίσως εκεί να υπάρχει κάποιος που θα μπορέσει να κάνει μια περισσότερο αξιόπιστη μετάφραση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ (Greek School of Meligala Messinias)
School year Last name of pupil First name of pupil Father's name Father's profession birthplace Year of birth Classroom
1911-12 Φρόνιμος (Fronimos) Γεώργιος (George) Δημήτριος (Dimitrios) δικολάβος (pettifogger) Μελιγαλάς (Meligalas) 1898 second
1914-15 Φρόνιμος (Fronimos) Γεώργιος (George) Δημήτριος (Dimitrios) δικ. Κλητήρας (bailiff) Μελιγαλάς (Meligalas) 1898 second
1915-16 Φρόνιμος (Fronimos) Γεώργιος (George) Δημήτριος (Dimitrios) δικ. Κλητήρας (bailiff) Μελιγαλάς (Meligalas) 1898 third
1912-13 Φρόνιμος (Fronimos) Δημήτριος (Dimitrios) Παναγιώτης (Panayotis) αγρότης (farmer) Σκάλα (Skala) 1899 first
1913-14 Φρόνιμος (Fronimos) Δημήτριος (Dimitrios) Παναγιώτης (Panayotis) αγρότης (farmer) Σκάλα (Skala) 1899 second
1914-15 Φρόνιμος (Fronimos) Δημήτριος (Dimitrios) Παναγιώτης (Panayotis) αγρότης (farmer) Σκάλα (Skala) 1899 third
1928-29 Φρόνιμος (Fronimos) Ιωάννης (John) Δημήτριος (Dimitrios) ορφανός Μελιγαλάς (Meligalas) 1917 first
1913-14 Φρόνιμος (Fronimos) Λεωνίδας (Leonidas) Παναγιώτης (Panayotis) αγρότης (farmer) Σκάλα (Skala) 1901 first
1914-15 Φρόνιμος (Fronimos) Λεωνίδας (Leonidas) Παναγιώτης (Panayotis) αγρότης (farmer) Σκάλα (Skala) 1901 first
1915-16 Φρόνιμος (Fronimos) Λεωνίδας (Leonidas) Παναγιώτης (Panayotis) αγρότης (farmer) Σκάλα (Skala) 1901 second
1921-22 Φρόνιμος (Fronimos) Στυλιανός (Stylianos) Δημήτριος (Dimitrios) δικ. Κλητήρας (bailiff) Μελιγαλάς (Meligalas) 1910 first

Εγγεγραμένοι στους εκλογικούς καταλόγους Δήμου Οιχαλίας ετών 1847, 1865 και 1873
Names Anastasopoulos and Fronimos in the electoral roll of old City OIHALIA in years 1847, 1865 & 1873
Επώνυμο Last name Όνομα First name Όνομα πατέρα Father's name Profession old name of village νέα ονομασία χωριού age Year of birth
Αναστασόπουλος Anastasopoulos Βασίλειος Basil ?? ?? farmer Tsausi Meropi 58 1789
Αναστασόπουλος Anastasopoulos Λυμπέριος Liberios ?? ?? farmer Tsausi Meropi 55 1792
Αναστασόπουλος Anastasopoulos Αλέξιος Alex ?? ?? farmer Zevgolatio Zevgolatio 60 1787
Αναστασόπουλος Anastasopoulos Χρόνης Hronis ?? ?? farmer Zevgolatio Zevgolatio 70 1777
Αναστασόπουλος Anastasopoulos Αλέξιος Alex Αθανάσιος Athanasios farmer Zevgolatio Zevgolatio 76 1789
Αναστασόπουλος Anastasopoulos Βασίλειος Basil Αναστάσιος Anastasios farmer Tsausi Meropi 65 1800
Αναστασόπουλος Anastasopoulos Λυμπέριος Liberios Αναστάσιος Anastasios farmer Tsausi Meropi 70 1795
Αναστασόπουλος Anastasopoulos Πούλος Poulos Αναστάσιος Anastasios farmer Alitouri Stenyklaros 67 1806
Φρόνημας Fronimas Δημήτριος Dimitrios Γεώργιος George farmer Skala Skala 27 1846
Dear Yiannis,
Thank you for your reply and the attachments. I shall write my response in English and then, use Google Translator to convert it to Greek. I hope the mistakes are few in the translation.
I know that there were Fronimos people who came from Skala, Messinia to America. I met two of them. They live in Chicago. The village of Lentekada is in Messinia to the east of Kyparissia. In 1956 it was renamed. Ano Lentekada is now an empty village and is called Agia Triada. Kato Lentekada is now called Rodia, near Dara.
 I do not have the proof yet but here is my theory about our Greek ancestors. I believe that we are descendants of one of three men. This is because of what has been handed down to us verbally. My grandfather had the whole story written down in a notebook but it was destroyed in a fire in the 1920s in America. Sad!
 We have been told that our ancestor was a hero and a leader in the War of Independence (1821-1830). My great-grandfather (Dimitrios) was an old man when my grandfather (Apostolos) was born in 1891. Dimitrios died around 1895. I don't think Dimitrios is our 1821 hero because that means he would be born around 1800 (latest) or before. That doesn't make sense. More likely, it was his father who was the hero.
 My father (John) wrote a family tree as told by his mother in 1950. My grandfather died in 1948. On this chart, my Dad said that Dimitrios was 70-75 when he died. So, if he died around 1895, he had to be born around 1820-1825. Also, Dimitrios fathered 24 children. He had twelve children with each of his two wives. Apostolos was the last. Some of his sons from the first marriage became Evzones and served at the palace in Athens.
 One more piece of history. My ancestor was involved in the January 1806 ambush of the Archbishop of Gargaliani along with 150 other men. All were younger than Theodoros. After this, six men were killed near the Monastery of Aimyalon. Kolokotronis brother "Zorbas" was one of those killed. The place became known as "To Lino tou Kolokotroni". They died in a winepress. They were betrayed by a monk. After this, the group was reduced to 144. They decided to go to Zakynthos but broke into groups of 12. My ancestor was involved in this incident.
 Here are the men who I think that might be my ancestor. However, they must have had a son named Dimitrios.
  1. Anastasios Anastasopoulos - I don't know much about him. However, my father wrote on his chart the name "Anastasios Fronimos" at the top but failed to explain anything about him. I found evidence of a man named Anastasios P. Anastasopoulos who lived in Zounati (Zoni) and was a hero in the 1821 war.
  2. Konstantis Anastopoulos - I know the spelling is different but I have found his name sometimes written as Anastasopoulos. He was born in 1789 in Nemnitsa. His father was Leonidas Anastopoulos (Anastasopoulos) and his mother was Eleni Kolokotroni (the sister of Theodoros). He was the nephew of Theodoros Kolokotronis.
  3. Mitros Anastasopoulos - He was born in Aetos which is near Lentekada. From what I have found, he had two sons (maybe more), Themistoklis and Theodoros. Each of them had a son named Dimitrios. I don't think these two men named Dimitrios are my great-grandfather because they must have been born much later than 1820-1825.
  4. Panayiotis Anastasopoulos - He also had the surname Karatzas. He was born in 1776 and died in 1821. Some evidence says that he had a son named Anastos (Anastasios?) who was born in 1805 and lived in Zounati (Zoni).
  5. Anagnostis Anastasopoulos - I do not know much about him. However, he lived at some time in Ligouro near Nafplio.
  So my conclusion at this time is this - my ancestor most likely is either Anastasios or Konstantis. However, I can't say this with any proof. My goal is to know the exact and total true facts.
What do you think?
Thank you for your help!

Matthew Fronimos
P.S. I found Fronimos people living in 20 towns and villages across Greece in the 1800s.

________________________________________________________________________________

Αγαπητέ Γιάννη,  
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας και τα συνημμένα. Θα γράψω την απάντησή μου στα αγγλικά και στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το Google Translator για να το μετατρέψει σε Έλληνες. Ελπίζω ότι τα λάθη είναι λίγοι στη μετάφραση. 
Ξέρω ότι υπήρχαν Φρόνιμος ανθρώπους που ήρθαν από τη Σκάλα, τη Μεσσηνία στην Αμερική. Γνώρισα δύο από αυτούς. Ζουν στο Σικάγο. Το χωριό Lentekada είναι στη Μεσσηνία στα ανατολικά της Κυπαρισσίας. Το 1956 μετονομάστηκε. Άνω Lentekada είναι πλέον ένα άδειο χωριό και ονομάζεται Αγία Τριάδα. Κάτω Lentekada καλείται τώρα Ροδιά, κοντά στο Δάρα.
Δεν έχω την απόδειξη ακόμα, αλλά εδώ είναι η θεωρία μου για την ελληνική προγόνους μας. Πιστεύω ότι είμαστε απόγονοι ενός από τους τρεις άνδρες. Αυτό είναι λόγω του ό, τι έχει παραδοθεί σε μας προφορικά. Ο παππούς μου είχε όλη την ιστορία γραμμένο σε χαρτί, αλλά καταστράφηκε από πυρκαγιά το 1920 στην Αμερική. Λυπημένος!
  Μας έχουν πει ότι πρόγονός μας ήταν ένας ήρωας και ηγέτης στον Πόλεμο της Ανεξαρτησίας (1821-1830). Ο προπάππους μου (Δημήτριος) ήταν ένας γέρος, όταν ο παππούς μου (Απόστολος) γεννήθηκε το 1891. Δημήτριος πέθανε γύρω στο 1895. Δεν νομίζω Δημήτριος είναι το 1821 ο ήρωας μας, γιατί αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να γεννήθηκε γύρω στο 1800 (τελευταία) ή πριν. Αυτό δεν έχει νόημα. Πιο πιθανό, ότι ήταν ο πατέρας του, ο οποίος ήταν ο ήρωας.
  Ο πατέρας μου (Γιάννη) έγραψε ένα οικογενειακό δέντρο, όπως είπε από τη μητέρα του το 1950. Ο παππούς μου πέθανε το 1948. Σε αυτό το διάγραμμα, ο μπαμπάς μου είπε ότι ο Δημήτριος ήταν 70-75 όταν πέθανε. Έτσι, αν πέθανε γύρω από το 1895, ο ίδιος έπρεπε να γεννηθεί γύρω από 1820-1825. Επίσης, Δημήτριος απέκτησε 24 παιδιά. Είχε δώδεκα παιδιά με κάθε μία από τις δύο συζύγους του. Απόστολος ήταν η τελευταία. Μερικοί από τους γιους του από τον πρώτο γάμο έγινε Εύζωνες και υπηρέτησε στο παλάτι στην Αθήνα.
Ένα ακόμα κομμάτι της ιστορίας. πρόγονός μου συμμετείχε στην Ιανουάριος 1806 ενέδρα του Αρχιεπισκόπου των Γαργαλιάνων, μαζί με 150 άλλους άνδρες. Όλα ήταν νεότεροι από ό, τι Θεόδωρος. Μετά από αυτό, έξι άνδρες σκοτώθηκαν κοντά στη Μονή Αιμυαλών. Κολοκοτρώνης αδελφός "Ζορμπάς" ήταν ένας από αυτούς που σκοτώθηκαν. Ο τόπος έγινε γνωστό ως «Να Λίνο του Κολοκοτρώνη". Πέθαναν σε ένα πατητήρι. Προδόθηκαν από έναν μοναχό. Μετά από αυτό, η ομάδα μειώθηκε σε 144. Οι αποφάσισε να πάει στη Ζάκυνθο, αλλά έσπασε σε ομάδες των 12. πρόγονος μου είχε εμπλακεί σε αυτό το περιστατικό.
Εδώ είναι οι άνδρες που νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι πρόγονος μου. Ωστόσο, θα πρέπει να είχε ένα γιο που ονομάζεται Δημήτριος.
Αναστάσιος Αναστασόπουλος - δεν ξέρω πολλά γι 'αυτόν. Ωστόσο, ο πατέρας μου έγραψε στο διάγραμμα του το όνομα «Αναστάσιος Φρόνιμος" στην κορυφή, αλλά παρέλειψε να εξηγήσει τίποτα γι 'αυτόν. Βρήκα στοιχεία ενός άντρα με το όνομα Αναστάσιος Π Αναστασόπουλος ο οποίος έζησε στην Zounati (Ζώνη) και ήταν ένας ήρωας στον πόλεμο του 1821.
Konstantis Αναστόπουλος - Ξέρω ότι η ορθογραφία είναι διαφορετική, αλλά έχω βρεθεί το όνομά του γράφεται μερικές φορές ως Αναστασόπουλος. Γεννήθηκε το 1789 στην Nemnitsa. Ο πατέρας του ήταν ο Λεωνίδας Αναστόπουλος (Αναστασόπουλος) και η μητέρα του ήταν η Ελένη Κολοκοτρώνη (η αδελφή του Θεοδώρου). Ήταν ο ανηψιός του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.
Μήτρος Αναστασόπουλος - Γεννήθηκε στον Αετό που είναι κοντά Lentekada. Από ό, τι έχω διαπιστώσει, ότι είχε δύο γιους (ίσως και περισσότερο), Θεμιστοκλής και ο Θεόδωρος. Κάθε ένα από αυτά είχε ένα γιο που ονομάζεται Δημήτριος. Δεν νομίζω ότι αυτοί οι δύο άνδρες που ονομάζεται Δημήτριος είναι μου προπάππους επειδή πρέπει να έχουν γεννηθεί πολύ αργότερα από ό, τι 1820-1825.
Panayiotis Αναστασόπουλος - Είχε επίσης το επώνυμο Καρατζάς. Γεννήθηκε το 1776 και πέθανε το 1821. Ορισμένα στοιχεία λέει ότι είχε ένα γιο που ονομάζεται Anastos (Αναστάσιος;), ο οποίος γεννήθηκε το 1805 και έζησε στην Zounati (Ζώνη).
Anagnostis Αναστασόπουλος - δεν ξέρω πολλά γι 'αυτόν. Ωστόσο, έζησε κάποια στιγμή στο Ligouro κοντά στο Ναύπλιο.
Έτσι, το συμπέρασμά μου αυτή τη στιγμή είναι αυτό - πρόγονος μου πιο πιθανό είναι είτε Αναστάσιος ή Κωνσταντή. Ωστόσο, δεν μπορώ να το πω αυτό με κάθε απόδειξη. Στόχος μου είναι να γνωρίζουμε τις ακριβείς και η συνολική πραγματικά γεγονότα.
Τι νομίζετε; Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας!
Ματθαίος Φρόνιμος
Υ.Γ. Βρήκα Φρόνιμος ανθρώπων που ζουν σε 20 πόλεις και χωριά σε όλη την Ελλάδα το 1800.
Αγαπητέ Γιάννη,
 Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας και τα συνημμένα. Θα γράψω την απάντησή μου στα αγγλικά και στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το Google Translator για να το μετατρέψει σε Έλληνες. Ελπίζω ότι τα λάθη είναι λίγοι στη μετάφραση.
 Ξέρω ότι υπήρχαν Φρόνιμος ανθρώπους που ήρθαν από τη Σκάλα, τη Μεσσηνία στην Αμερική. Γνώρισα δύο από αυτούς. Ζουν στο Σικάγο. Το χωριό Lentekada είναι στη Μεσσηνία στα ανατολικά της Κυπαρισσίας. Το 1956 μετονομάστηκε. Άνω Lentekada είναι πλέον ένα άδειο χωριό και ονομάζεται Αγία Τριάδα. Κάτω Lentekada καλείται τώρα Ροδιά, κοντά στο Δάρα.
 Δεν έχω την απόδειξη ακόμα, αλλά εδώ είναι η θεωρία μου για την ελληνική προγόνους μας. Πιστεύω ότι είμαστε απόγονοι ενός από τους τρεις άνδρες. Αυτό είναι λόγω του ό, τι έχει παραδοθεί σε μας προφορικά. Ο παππούς μου είχε όλη την ιστορία γραμμένο σε χαρτί, αλλά καταστράφηκε από πυρκαγιά το 1920 στην Αμερική. Λυπημένος!
 Μας έχουν πει ότι πρόγονός μας ήταν ένας ήρωας και ηγέτης στον Πόλεμο της Ανεξαρτησίας (1821-1830). Ο προπάππους μου (Δημήτριος) ήταν ένας γέρος, όταν ο παππούς μου (Απόστολος) γεννήθηκε το 1891. Δημήτριος πέθανε γύρω στο 1895. Δεν νομίζω Δημήτριος είναι το 1821 ο ήρωας μας, γιατί αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να γεννήθηκε γύρω στο 1800 (τελευταία) ή πριν. Αυτό δεν έχει νόημα. Πιο πιθανό, ότι ήταν ο πατέρας του, ο οποίος ήταν ο ήρωας.
 Ο πατέρας μου (John) έγραψε ένα οικογενειακό δέντρο, όπως είπε από τη μητέρα του το 1950. Ο παππούς μου πέθανε το 1948. Σε αυτό το διάγραμμα, ο μπαμπάς μου είπε ότι ο Δημήτριος ήταν 70-75 όταν πέθανε. Έτσι, αν πέθανε γύρω από το 1895, ο ίδιος έπρεπε να γεννηθεί γύρω από 1820-1825. Επίσης, Δημήτριος απέκτησε 24 παιδιά. Είχε δώδεκα παιδιά με κάθε μία από τις δύο συζύγους του. Απόστολος ήταν η τελευταία. Μερικοί από τους γιους του από τον πρώτο γάμο έγινε Εύζωνες και υπηρέτησε στο παλάτι στην Αθήνα.
 Ένα ακόμα κομμάτι της ιστορίας. πρόγονός μου συμμετείχε στην Ιανουάριος 1806 ενέδρα του Αρχιεπισκόπου των Γαργαλιάνων, μαζί με 150 άλλους άνδρες. Όλα ήταν νεότεροι από ό, τι Θεόδωρος. Μετά από αυτό, έξι άνδρες σκοτώθηκαν κοντά στη Μονή Αιμυαλών. Κολοκοτρώνης αδελφός "Ζορμπάς" ήταν ένας από αυτούς που σκοτώθηκαν. Ο τόπος έγινε γνωστό ως «Να Λίνο του Κολοκοτρώνη". Πέθαναν σε ένα πατητήρι. Προδόθηκαν από έναν μοναχό. Μετά από αυτό, η ομάδα μειώθηκε σε 144. Οι αποφάσισε να πάει στη Ζάκυνθο, αλλά έσπασε σε ομάδες των 12. πρόγονος μου είχε εμπλακεί σε αυτό το περιστατικό.
 Εδώ είναι οι άνδρες που νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι πρόγονος μου. Ωστόσο, θα πρέπει να είχε ένα γιο που ονομάζεται Δημήτριος.
Αναστάσιος Αναστασόπουλος - δεν ξέρω πολλά γι 'αυτόν. Ωστόσο, ο πατέρας μου έγραψε στο διάγραμμα του το όνομα «Αναστάσιος Φρόνιμος" στην κορυφή, αλλά παρέλειψε να εξηγήσει τίποτα γι 'αυτόν. Βρήκα στοιχεία ενός άντρα με το όνομα Αναστάσιος Π Αναστασόπουλος ο οποίος έζησε στην Zounati (Ζώνη) και ήταν ένας ήρωας στον πόλεμο του 1821.
Κωνσταντής Αναστόπουλος - Ξέρω ότι η ορθογραφία είναι διαφορετική, αλλά έχω βρεθεί το όνομά του γράφεται μερικές φορές ως Αναστασόπουλος. Γεννήθηκε το 1789 στην Nemnitsa. Ο πατέρας του ήταν ο Λεωνίδας Αναστόπουλος (Αναστασόπουλος) και η μητέρα του ήταν η Ελένη Κολοκοτρώνη (η αδελφή του Θεοδώρου). Ήταν ο ανηψιός του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.
Μήτρος Αναστασόπουλος - Γεννήθηκε στον Αετό που είναι κοντά Lentekada. Από ό, τι έχω διαπιστώσει, ότι είχε δύο γιους (ίσως και περισσότερο), Θεμιστοκλής και ο Θεόδωρος. Κάθε ένα από αυτά είχε ένα γιο που ονομάζεται Δημήτριος. Δεν νομίζω ότι αυτοί οι δύο άνδρες που ονομάζεται Δημήτριος είναι μου προπάππους επειδή πρέπει να έχουν γεννηθεί πολύ αργότερα από ό, τι 1820-1825.
Παναγιώτης Αναστασόπουλος - Είχε επίσης το επώνυμο Καρατζάς. Γεννήθηκε το 1776 και πέθανε το 1821. Ορισμένα στοιχεία λέει ότι είχε ένα γιο που ονομάζεται Anastos (Αναστάσιος;), ο οποίος γεννήθηκε το 1805 και έζησε στην Zounati (Ζώνη).
Αναγνώστης Αναστασόπουλος - δεν ξέρω πολλά γι 'αυτόν. Ωστόσο, έζησε κάποια στιγμή στο Ligouro κοντά στο Ναύπλιο.
 Έτσι, το συμπέρασμά μου αυτή τη στιγμή είναι αυτό - πρόγονος μου πιο πιθανό είναι είτε Αναστάσιος ή Κωνσταντή. Ωστόσο, δεν μπορώ να το πω αυτό με κάθε απόδειξη. Στόχος μου είναι να γνωρίζουμε τις ακριβείς και η συνολική πραγματικά γεγονότα.
Τι νομίζετε;
Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας!
Matthew Φρόνιμος
Υ.Γ. Βρήκα Φρόνιμος ανθρώπων που ζουν σε 20 πόλεις και χωριά σε όλη την Ελλάδα το 1800.

Αγαπητέ Matthew

Από αυτά που γράφεις, στο αρκετά κατατοπιστικό γράμμα σου, καταλαβαίνω ότι έχεις ψάξει και έχεις βρει πολλά στοιχεία για τους προγόνους σου. Πρέπει να αναγνωρίσω το λάθος μου για την Λεντεκάδα. Το όνομα του χωριού υπάρχει στο διαδίκτυο αλλά εγώ δεν το έψαξα και στηρίχτηκα αποκλειστικά σε δικά μου στοιχεία. Σίγουρα, τα στοιχεία που έδωσα εγώ δεν πρόσθεσαν πολλά σε αυτά που εσύ ήδη γνωρίζεις. Ωστόσο, θα τολμήσω να κάνω μία ακόμα υπόθεση, βασισμένη σε αυτά που εσύ γράφεις. Νομίζω πως ο άνθρωπος για τον οποίο θα πρέπει να αναζητήσεις περισσότερα στοιχεία είναι ο Μήτρος Αναστασόπουλος. Το όνομα Μήτρος είναι υποκοριστικό (ψευδώνυμο) του Δημήτριος και το χρησιμοποιούσαν πολύ εκείνη την εποχή. Γι’ αυτό και τα εγγόνια του πήραν το όνομα Δημήτριος. (Σήμερα το όνομα Μήτρος δε χρησιμοποιείται καθόλου). Έχει, επίσης, γεννηθεί στον Αετό, κοντά στη Λεντεκάδα. Δεν αναφέρεις τη χρονολογία που γεννήθηκε αλλά θα πρέπει να είναι κοντά στο 1820-1825 αφού τα εγγόνια του έχουν γεννηθεί πολύ αργότερα. Αγνόησε αυτά που σου λέω αν ήδη έχεις ψάξει αυτό το πρόσωπο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: