Κυριακή, 5 Απριλίου 2020

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 1977, ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ 2020

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Στην εκπαιδευτική μου σταδιοδρομία στάθηκα πάρα πολύ τυχερός γιατί αξιοποίησα όλα αυτά που μου δόθηκαν απλόχερα:
Το 1976  πρωτοδιορίστηκα στην περιοχή μου,   και τριχοτομήθηκα διδάσκοντας παράλληλα στα 3 σχολεία Μελιγαλά, Μερόπη, και Ανδρούσα.  
Την επόμενη  σχολική χρονιά εισάγεται η Εκπαιδευτική Τηλεόραση και τα Πολιτιστικά Σάββατα.
Στις 30\9-1\10\1977 γίνεται το πρώτο  σεμινάριο καθηγητών για την εκπαιδευτική τηλεόραση στο ξενοδοχείο ΧΙΛΤΟΝ, στην Αθήνα.
Συμμετείχαν συνολικά 73 εκπαιδευτικοί από 13  περιοχές της Ελλάδος. Οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών ήταν:
Φυσιογνώστες-τριες (30+17=47),
Φυσικοί (16+4=20) και από ένας Βιολόγος (εγώ) ,Μαθηματικός, Γεωλόγος, ενώ 3 σχολεία της Αθήνας δεν είχαν καθηγητή φυσικών, σύνολο 73.

Έχω στην κατοχή μου τον κατάλογο και το πρόγραμμα του σεμιναρίου, και μεταξύ των συναδέλφων  ήταν τότε ο φυσικός Σπύρος Κολαίτης που υπηρετούσε στην Ανδρίτσαινα Ηλείας και ο Αντωνέλλης Άγγελος φυσιογνώστης που υπηρετούσε στην Κόνιτσα. Γνωριστήκαμε  στην Πάτρα όταν πήρα μετάθεση, ο Σπύρος  στο έκτο ,και ο Άγγελος στο πειραματικό λύκειο Πατρών .
Έχω στο αρχείο μου 57 διδακτικές φόρμες διαφόρων μαθημάτων της πρώτης και δευτέρας γυμνασίου ,καθώς και το  φύλλο αξιολόγησης των σχολικών τηλεοπτικών εκπομπών με 23 ερωτήματα διαβάθμισης, ναι-όχι ,και ανοικτού τύπου.
Το έντυπο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης είχε οδηγίες, στόχους, περίληψη, λεξιλόγιο , εργασίες και θέματα για συζήτηση με κοινή εκδοση Υπουργείο Εθνικής Παιδείας-ΕΡΤ .
Το 1992 εισάγεται η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και δημιουργείται το πρώτο ΚΠΕ στην Κλειτορία Καλαβρύτων, το 1993, στο οποίο και συμμετείχα. 
 Το  1992 γίνεται η εισαγωγή των μαθημάτων Τεχνολογίας - Πληροφορικής, Χρήση Η\Υ.
Το 1997 το  Πρόγραμμα Οδύσσεια, στο οποίο συμμετείχα και συμμετέχω ενεργά μέχρι και σήμερα, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες στην διδακτική μου διαδικασία,  βιωματική μάθηση, και όχι μόνο.  
Το έργο ΟΔΥΣΣΕΑΣ (Ολοκληρωμένο Δίκτυο Σχολικής και Εκπαιδευτικής Αναγέννησης σε Αχαΐα, Θράκη και Αιγαίο) ξεκίνησε στα τέλη του 1996 και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2000στα πλαίσια των ευρύτερων στόχων του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΕΠΘ) για την Εισαγωγή της Πληροφορικής στα Σχολεία. Κύριος φορέας υλοποίησης του έργου ήταν το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο- Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΙΤΥ) . Συνεργαζόμενοι φορείς στην υλοποίηση του έργου ήταν το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ) και το Ινστιτούτο Επεξεργασίας Λόγου (ΙΕΛ, παραρτήματα Ξάνθης και Αθήνας), ενώ το ΥΠΕΠΘ είχε την εποπτεία της συνολικής εξέλιξής του. Η διάρκεια των εργασιών του έργου ήταν 44 μήνες και η συνολική χρηματοδότησή του ανέρχεται στο 1.417 εκ. δραχμές. Σκοπός του έργου ήταν σε γενικές γραμμές ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η πιλοτική λειτουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου σχολείων αποτελούμενου από 60 περίπου σχολικά εργαστήρια -που χρησιμοποιήθηκαν από περισσότερες σχολικές μονάδες- στις περιοχές Αχαΐας, Θράκης και τμήματος των Αιγαιοπελαγίτικων νησιών με ενσωμάτωση και χρήση δικτυακών τεχνολογιών (τοπικά και διαδίκτυα/Internet) για την υποστήριξη της διδασκαλίας, την αναβάθμιση του πολιτιστικού επιπέδου των μαθητών και τη διοικητική υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Ειδικότερα, στα πλαίσια του έργου πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες δράσεις:
  • Δημιουργία υποδομής. Εξοπλίστηκαν περί τα 60 σχολικά εργαστήρια με σύγχρονο υπολογιστικό και δικτυακό εξοπλισμό. Ειδικά σχεδιασμένη δικτυακή αρχιτεκτονική εξασφάλισε την απαραίτητη αξιοπιστία με το μικρότερο δυνατό λειτουργικό κόστος. Τα σχολεία απέκτησαν πρόσβαση σε παγκόσμιες δικτυακές υπηρεσίες και το Internet.
  • Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και εφαρμογή στα σχολεία. Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν κεντρικά -αλλά και ενδοσχολικά στα σχολεία εφαρμογής- στη χρήση των νέων τεχνολογιών, ακολουθώντας χρονικά εκτεταμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης σύμφωνο με το βασικό σχεδιασμό εκπαίδευσης εκπαιδευτικών του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.
  • Ανάπτυξη δικτυακού λογισμικού και υπηρεσιών. Αναπτύχθηκαν εργαλεία και προϊόντα λογισμικού για εκπαιδευτικές χρήσεις του δικτύου, όπως συνεργατική εργασία μεταξύ παιδιών σε απομακρυσμένες μεταξύ τους περιοχές. Επίσης, δημιουργήθηκαν και υποστηρίχτηκαν δικτυακές υπηρεσίες για κοινή χρήση απ' όλα τα σχολεία, όπως επιλεκτική πρόσβαση σε διεθνείς πηγές εκπαιδευτικού υλικού και αλληλοεπικοινωνίας μεταξύ μαθητών και καθηγητών.
  • Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα κάθε φάσης εφαρμογής αξιολογήθηκαν από παιδαγωγική, τεχνολογική και κοινωνική άποψη, ανατροφοδοτώντας τις εργασίες των επόμενων φάσεων. Στη δράση αυτή συμμετείχαν και εξωτερικοί αξιολογητές.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα Οδυσσέας μπορείτε να βρείτε στο κείμενο "Το έργο Οδυσσέας".
Το 2001-2002 γίνεται η Ενδοσχολική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Ε.Δ.Ε).  στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) , στην οποία και συμμετείχα, παίρνοντας και τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις.
 Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση, αποτελεί σήμερα, αναγκαιότητα κάθε εκπαιδευτικού. Στοχεύει στην προσαρμογή του εκπαιδευτικού στις νέες τάσεις της κοινωνίας, στην επαγγελματική του εξέλιξη και ανανέωση, στην αναβάθμιση των διδακτικών μεθόδων του και στην ανακάλυψη νέων πηγών γνώσεων. Ο κάθε επιμορφούμενος θα πρέπει να αποκτήσει βασικές δεξιότητες στη χρήση των ΤΠΕ και να είναι σε θέση να αξιοποιήσει τις υπολογιστικές και δικτυακές τεχνολογίες στη διδακτική πράξη. Η εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση θα πρέπει να ιδωθεί μέσα στο πλαίσιο του αναγκαίου εκσυγχρονισμού των μεθόδων μάθησης.

Το 2020 με τον κορωναιό έκλεισαν όλες οι βαθμίδες της εκπαίδευσης, ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια και μπήκε σε εφαρμογή το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο ,για να μην χαθεί η σχολική χρονιά.
Επειδή το 2018 στα εκπαιδευτήρια Μωραίτη υπήρχε και εισήγηση για την εκπαιδευτική τηλεόραση,  έκανα παρέμβαση, ότι ήμουν ένας από τους συμμετέχοντες, και η τότε υπεύθυνη του υπουργείου που έκανε την εισήγηση, με ενημέρωσε ότι  το υπάρχον υλικό δεν υπάρχει ούτε στο υπουργείο ,ούτε στην ΕΡΤ.
Κάνω λοιπόν έκκληση να ψάξουν οι αρμόδιοι και υπεύθυνοι φορείς στα αρχεία τους το υπουργείο  παιδείας και η ΕΡΤ για αυτό το σπουδαίο αρχειακό διδακτικό υλικό,
και να προβάλλεται σε τακτικές ώρες προγράμματος μαθαίνοντας από τη νέα αυτή εκπαιδευτική διαδικασία, όπως προβάλλονται τα διάφορα ντοκυμαντέρ.
Τα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα λειτουργούν στην Ελλάδα από το 1977 συνεχίστηκαν το 1996-2002 και φτάσαμε το 2020 στο Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο , το 2020 λόγο κορωναιού.
Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΑΕΠ) έχει την εκπαίδευση από απόσταση ,με ελάχιστες προσωπικές συναντήσεις.
Συγχαρητήρι σε όλους αυτούς πουεργάζονται να κρατήσουν την εκπαίδευση ζωντανή, στη ζοφερή κατάσταση που ζούμε από τον κορωναιό.







ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΝΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΦΟΡΜΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
  1. 59. ΕΝΑΣ ΝΑΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ Γ.Γ.Α.Γ                                16΄
  2. 61. ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΜΑ ΣΤΟ ΥΦΑΣΜΑ    Γ.Γ.Α.Γ      15΄                                                    
  3. 62.ΤΣΕΧΟΣΛΟΒΑΚΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ                            13΄
  4. 63. ΜΝΗΜΕΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΜΕΞΙΚΟΥ Γ.Γ.Α.Γ.      19΄
  5. 64. ΓΑΛΛΙΑ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ                                   13΄ 30΄΄   
  6. 65.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΒΡΟΧΗ              Γ.Γ.Α.Γ.           
  7. 66. Η ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10΄, 30΄΄
  8. 69(2).ΤΟ ΧΑΡΤΙ    Γ.Γ.Α.Γ.            18΄ 30΄΄
  9. 72(2). ΧΗΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄
  10. 73(2). ΟΛΛΑΝΔΙΑ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ                                   20΄
  11. 74(2). ΓΗ. Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Γ.Γ.Α.Γ.            10΄
  12. 75(2). ΧΗΜΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ-ΧΗΜΙΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄
  13. 76(2). ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΗ ΜΑΣ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ   10΄ 
  14. 77(2). ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ-ΙΡΛΑΝΔΙΑ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ                                  
  15. 78(2).Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ Γ.Γ.Α.Γ.      20΄
  16. 79(2). ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ  ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄   
  17. 80. TA ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ. ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 10΄
  18. 82. ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ   ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 15΄
  19. 83(2). ΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄
  20. 84(2). ΤΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ Γ.Γ.Α.Γ
  21. 85.ΤΙ ΕΡΙΝΑΙ Η ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ  ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 15΄
  22. 86. ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ . ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 13΄30΄΄
  23. 88(2). ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Γ.Γ.Α.Γ 20΄
  24. 89(2). ΙΝΔΙΑ. ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄
  25. 91(2) ΚΙΝΑ.  ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 18΄
  26. 92(2). ΟΙ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΓΚΙΖΑΣ  Γ.Γ.Α.Γ  13΄
  27. 93(2). ΤΑ ΑΛΟΓΟΝΑ. ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄, 30΄΄
  28. 95(2). ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ   22΄
  29. 96(2). ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΣΤΟ ΦΩΣ  Γ.Γ.Α.Γ  11΄
  30. 97(2). ΙΑΠΩΝΙΑ ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄,30΄΄
  31. 98. ΑΦΡΙΚΗ. ΓΕΩΡΓΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14΄
  32. 100(2). ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΞΗΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄
  33. 101. ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Γ.Γ.Α.Γ  9΄,30΄΄
  34. 103. Η ΕΡΗΜΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 22΄
  35. 104. Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΣΚΙΜΩΩΝ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ   14΄
  36. 105.ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Γ.Γ.Α.Γ  9΄
  37. 106(2). Η ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΟΥ ΝΕΙΛΟΥ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 15΄
  38. 109. Ο ΜΟΤΣΑΡΤ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ Γ.Γ.Α.Γ  12΄,30΄΄
  39. 110. ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Γ.Γ.Α.Γ  13΄,30΄΄
  40. 111. ΒΟΡΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄
  41. 112. Η ΟΜΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14΄
  42. 113. ΚΑΝΑΔΑΣ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 13΄30΄΄
  43. 114. ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟ. ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄
  44. 115. Η ΖΩΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 13΄
  45. 116. ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 29΄
  46. 117. Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ.  Γ.Γ.Α.Γ  13΄,30΄΄
  47. 118. ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄
  48. 120. Η ΑΝΑΓΓΕΝΗΣΗ .  Γ.Γ.Α.Γ  10΄,30΄΄
  49. 121. Η ΔΙΩΡΥΓΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΜΑ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 16΄
  50. 122. ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ. . ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17΄
  51. 123. ΤΟ ΦΩΣ. ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 12΄
  52. 124. ΝΟΤΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ. . ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 14΄
  53. 125. Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17΄
  54. 126 ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ. Γ.Γ.Α.Γ 10΄,30΄΄
  55. 127. ΑΜΑΖΟΝΙΟΣ . ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 22΄
  56. 128. ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΤΟΥ. . ΦΥΣΙΚΗ Β. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 11΄
  57. 129. ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ. Γ.Γ.Α.Γ 14΄

Ο παραπάνω πίνακας μας δείχνει:
Η πρώτη στήλη τον αριθμό των 5 διαφορετικών διδακτικών ενοτήτων των τάξεων Α-Β, Γυμνασίου.
Η δεύτερη στήλη τον αριθμό της κάθε διδακτικής ενότητας του υπουργείου και η παρένθεση πόσες φορές είναι διπλή η διδακτική ενότητα.
Η τρίτη το θέμα της διδακτικής ενότητας.
Η τέταρτη σε ποιο μάθημα ανήκει
Η Πέμπτη την τάξη και
Η έκτη  ο  χρόνος διάρκειας της εκπομπής.
Υπάρχουν επίσης 8 φόρμες αξιολόγησης μαθημάτων, που συμπλήρωναν οι εκπαιδευτικοί με τη λήξη του κάθε μαθήματος.
Είναι συνολικά 57 διδακτικές φόρμες από τις οποίες οι 35 είναι Πρώτης Γυμνασίου και οι 22 είναι Δευτέρας Γυμνασίου.
Από τις 35 διδακτικές ενότητες πρώτης γυμνασίου είναι:
19 Γ,Γ,Α,Γ,=ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  και
16 ενότητες για το μάθημα της Γεωγραφίας.
Από τις 22 θεματικές ενότητες της δευτέρας γυμνασίου είναι
9 στο μάθημα της Γεωγραφίας
7 στο μάθημα της Φυσικής και
6 στο μάθημα της Χημείας.







ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ


 ΑΙΘΟΥΣΑ ΟΔΥΣΣΕΑΣ. ΥΠΟΔςΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ.,   ΤΟ ΜΑΙΟ 9-14, ΤΟ 1999.
ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


 2009 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΡΙΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
ΜΟΥΣΕΙΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΡΙΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: