Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Αγαπητοί πολίτες της Ομηρικής Πολιτείας.Περί πνευματικών δικαιωμάτων


Τα πνευματικά δικαιώματα  του  συνολικού έργου που ξεκίνησε στο διαδίκτυο από τις αρχές  Φεβρουαρίου του 2008 με σκοπό την παρουσίαση των Ομηρικών Επών με πρωτότυπο βιωματικό  τρόπο σε   μία παράσταση ομηρική που θα συνέδεε το χθες το σήμερα και το αύριο στην διαχρονική ερμηνεία και μεγίστης  σπουδαιότητος και σημασίας   τους είναι  creative commons. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση, διασκευή αλλοίωση του νοήματος του περιεχομένου, επιτρέπεται όμως η  αναδημοσίευση μέρους ή ολοκλήρου με την αναφορά στη πηγή. Φυσικά τα πνευματικά δικαιώματα των  συνδέσμων αναφοράς  των έργων  και  των συμμετοχών ανήκουν στους δημιουργούς τους  με όποιο τόπο οι ίδιοι τα ορίζουν και επιθυμούν.
Έχουν κατοχυρωθεί  δε με τους εξής τρόπους:
1.Με αναλυτικό έντυπο κατοχύρωσης πνευματικής ιδιοκτησίας στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος  και αριθμό 1914, στις  01 /10/1999.
2.Με  αυτοεπιστολές  και   τις αντίστοιχες σφραγίδες του ταχυδρομείου.
3.Με  το ηλεκτρονικό  ταχυδρομείο και,
4. Με  παρουσία  ανθρώπων βίντεο και φωτογραφιών πολυάριθμων  σχολίων  σε διαδικτυακή και φυσική παρουσία εντεύθεν.
Οι φωτογραφίες  είναι από την wikipedia, την ΝΑΣΑ , ελεύθερες φωτογραφίες στο διαδίκτυο  και σε συνεννόηση με τους δημιουργούς . Αν έχουμε παραλείψει κάτι και έχει διαφύγει  της προσοχής  μας   να μας το υποδείξετε, να το διορθώσουμε , να το προσθέσουμε ή να το αφαιρέσουμε.
Μόλις γίνει η επιμέλεια και η διόρθωση κειμένων θα κυκλοφορήσουν σε βιβλία κατά θεματολογία  για να στηρίξουν και να ενισχύσουν οικονομικά την Ιδέα και το  Όραμα της Ομηρική Πολιτείας.
Η πλήρης αρθρογραφία κατατίθεται με χρονολογική σειρά δημοσίευσης των ιστολογίων:
Η Παρέα…για τις ιδέες που αγαπήσαμε!
 Η ΠΑΡΕΑ... που αγαπήσαμε!
Αστραία Θέμιστες Επιλογές
Αστραία  αρθρογραφίες
ΚΛΕΙΩ φιλοσοφία
Κλειώ Ομηρικά Έπη



Ξεκινήσαμε ένα ταξίδι στην μπλογκόσφαιρα  με τους  καλούς μου φίλους τους ΕΛΖΙΝ τους οποίους  θα έχω την χαρά να σας παρουσιάσω ένα ένα χωριστά  με προσωπογραφία τους και συνέντευξη , πριν από 6 χρόνια.  Σκοπός ήταν να  μιλήσουμε για τα Ομηρικά Έπη με ένα καινούργιο σύγχρονο τρόπο  συνδέοντας το συλλογικό και το προσωπικό στοιχείο στο άεναο γίγνεσθαι της ιστορίας, τα ονόματα τους την έννοια την λογική τους, την κοσμοπολίτικη  επιρροή και διαδρομή τους  για την ευρύτερη κατανόηση τους. Ήταν το ταξίδι του οδυσσειακού  ΚΟΝ ΤΙΚΙ και θέλαμε να αποδείξουμε την λειτουργικότητα τους την δύναμη τους την σοφία τους  σε θέματα γνώσης και αυτογνωσίας που θα περιγράψω αναλυτικά με όλα τα γεγονότα που λάμβαναν χώρα  τόσο μπροστά στην σκηνή  όσο και πίσω στα παρασκήνια στην επομένη σειρά με το τίτλο ‘Οι αναμνήσεις μιας μπλόγγερ» αποδεικνύοντας την  ΟΡΑΣΗ , ενορατικότητα  και την βαθειά χαρτογράφηση των ανθρωπίνων χαρακτήρων  του μεγάλου μας ποιητή.Δεν ανήκαμε ποτέ σε κανένα κόμμα, θρησκευτική παραθρησκευτική κρατική  και παρακρατική οργάνωση και παραμένουμε ανένταχτοι  ελεύθεροι να σκεπτόμαστε  με ανοικτά μυαλά όπως τα αλεξίπτωτα γιατί λειτουργούν  καλύτερα έτσι. Πολιτική γνώμη και άποψη έχουμε    και την καταθέτουμε όπως  ο κάθε καλλιτέχνης ακτιβιστής.


Σας ευχαριστώ όλους

 και ειδικά όσους ήταν και είναι κοντά μου στο δύσκολο αυτό  ταξίδι έργο

και σας ασπάζομαι θερμά


Αστραία
Όλο το έργο αφιερώνεται
 στον πατέρα μου Λεωνίδα  Μπαλούμη που έφυγε νωρίς
στην φιλόσοφο Υπατία  που αγαπήσαμε και χάθηκε άδικα
και στο καθηγητή φιλοσοφίας που ερωτευτήκαμε,
 τον δάσκαλο μας Δ. Λιαντίνη
που δεν θέλησε να κατέβει από την κορυφή των ορεσίβιων συνειδήσεων που ανέβηκε
απογοητευμένος από τις υποσυνειδήσεις  που συναντούσε στη υπαρξιακή πυριφλεγή αναρώτηση του:
Γιατί να υπάρχουν τα όντα και όχι το τίποτα.....

Η Αστραία είναι η Μπαλούμη Ευαγγελινή του Λεωνίδα, απόφοιτος της σχολής θετικών επιστημών του ΑΠΘ. Η γιαγιά μου ήταν από την Ιθάκη και όταν την ερωτεύτηκε ο παππούς μου την πήρε κοντά του στην Θεσπρωτική πόλη και ζήσανε μαζί.
Είμαι ηπειρώτισσα στην καταγωγή από την Λάκκα Σουλίου και εκπαιδευτικός εν ενεργεία από το 2000, την ίδια χρονιά που πήρα το Α΄ βραβείο στον διεθνή διαγωνισμό θεατρικού μονόπρακτου από την Ελληνική Μυθολογία με τον τίτλο « Η συνάντηση με τον Ηρακλή” από την ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΤΑΙΡΊΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ τέχνης και λογοτεχνίας ,Ελληνικό τμήμα Αστόρια Ν.Υόρκη.
Συνεργάστηκα με συνεργασία ευφυή με τους ΕΛΖΙΝ , τους πολεμιστές φιλοσόφους της Λάιον στην παρουσίαση της ροκ οδυσσειακής όπερας «Ο Καιρός του Τόξου» σε βιωματικό σεμινάριο γνώσης και αυτογνωσίας παγκόσμιας πρωτοτυπίας στο διαδίκτυο και ήταν για μένα μια εμπειρία μοναδική.
Πάνω σε αυτό ετοιμάζω ένα ημερολογιακό χρονικό ”Η ζωή μου με τον Όμηρο” και ολοκληρώνω τον ”Κώδικα Μελησιγενή” , ένα ερμηνευτικό χάρτη και οδηγό για σύγχρονες Οδύσσειες προσωπικές και συλλογικές.
Δεν έχω θρησκευτικές και κομματικές προτιμήσεις και δεν συμπαθώ ακραίες ιδεολογίες αριστερόθεν και δεξιόθεν θεωρώντας το μέτρον κορύφωση και όχι μετριότητα, υιοθετώντας δε διαλλακτικές και διαλεκτικές απόψεις σε ό,τι κάνει τον άνθρωπο καλύτερο και σοφότερο.
Λατρεύω την Ιλιάδα , την Οδύσσεια, την Ελληνική Μυθιστορία και την Ελληνική Κοσμοαντίληψη σαν μοντέλο μέθοδο ερμηνείας του κόσμου και του ανθρώπου και εστιάζω όλες τις επαγωγικές και αναγωγικές σκέψεις και συλλογισμούς πάνω σε αυτή την προσέγγιση. Όταν δεν παίζω με τον γιο μου σε μπερδεμένα κουβάρια και μικρά γατάκια κυνηγώντας μικρά και μεγάλα αιλουροειδή, ανοίγω το αγαπημένο μου βιβλίο τα Ομηρικά Έπη και το μυαλό μου, σκέπτομαι και ονειρεύομαι οραματίζομαι ένα όμορφο καθαρό δίκαιο κόσμο μεταομηρικό.
“Αν η γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια αναμφιβόλως δεν μπορεί να τα λύσει”
Σας ασπάζομαι Αστραία
 Ομηρικά Έπη Homer Papers
Οι ΦΑΙΑΚΕΣ είναι η Φαιά Ουσία του ανθρωπίνου εγκεφάλου, η γρήγορη σκέψη του που βλέπει στο σκοτάδι και δεν χρειάζεται τιμόνι, η άλκιμος βασιλική λογική του , η αρετή η σύζυγος του και το ταίρι του. Είναι αυτή που τον κάνει ΑΝΘΡΩΠΟ και συντονίζει το κεντρικό νευρικό σύστημα των νευρώνων. Μέχρι τότε ο Οδυσσέας συναντούσε τέρατα γιους θεών, σκύλλες και χάρυβδες γιατί αυτά συναντά το μυαλό του κάθε ανθρώπου μέχρι να φθάσει στον προτελευταίο σταθμό αλληγορικά.
Σε πρόσφατο ιστορικό επίπεδο είναι η διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και οι επαναστάσεις του 18ου αιώνα, Αμερικάνικη Γαλλλική Ελληνική.
Σε εθνικό επίπεδο στην οδυσσειακή διαδρομή της Ελλάδας είναι η επανάσταση του 21 και η διακήρυξη της ανεξαρτησίας της.
Σε κοινωνικό είναι το κοινοβούλιο όταν λειτουργεί πραγματικά και δεν έχει καταληφθεί από άνομους και υπερφίαλους μνηστήρες καταχρηστικά.
Είναι δύσκολο να φθάσει κανείς στην Φαιακία και να συναντήσει τους Φαίακες;
Ναι είναι δύσκολο, ο Διογένης αναζητούσε ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ με το φανάρι και δεν έβρισκε εύκολα.
Ανθρώπους που να μην είναι Κίκονες Λωτοφάγοι Λαιστρυγόνες Σειρήνες Κύκλωπες....
Δύσκολο ναι αλλά όχι ακατόρθωτο.
Είναι θέμα ΜΝΗΜΗΣ ιστορικής συλλογικής προσωπικής.
Αν η γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια αναμφίβολα δεν μπορεί να τα λύσει
astrealeonidou.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: