Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Αγαπητοί πολίτες της Ομηρικής Πολιτείας.Περί πνευματικών δικαιωμάτων


Τα πνευματικά δικαιώματα  του  συνολικού έργου που ξεκίνησε στο διαδίκτυο από τις αρχές  Φεβρουαρίου του 2008 με σκοπό την παρουσίαση των Ομηρικών Επών με πρωτότυπο βιωματικό  τρόπο σε   μία παράσταση ομηρική που θα συνέδεε το χθες το σήμερα και το αύριο στην διαχρονική ερμηνεία και μεγίστης  σπουδαιότητος και σημασίας   τους είναι  creative commons. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση, διασκευή αλλοίωση του νοήματος του περιεχομένου, επιτρέπεται όμως η  αναδημοσίευση μέρους ή ολοκλήρου με την αναφορά στη πηγή. Φυσικά τα πνευματικά δικαιώματα των  συνδέσμων αναφοράς  των έργων  και  των συμμετοχών ανήκουν στους δημιουργούς τους  με όποιο τόπο οι ίδιοι τα ορίζουν και επιθυμούν.
Έχουν κατοχυρωθεί  δε με τους εξής τρόπους:

Δημήτρης Χίου Το αριστοτελικό κοινωνικό κράτος…

Η αριστοτελική έννοια της πόλης ως της «κοινωνίας των ελεύθερων και των ίσων» [ΗθΝικομ. 1134 a, 30-35] συνδέεται αναπόσπαστα με την ιδέα της «κατά μέρος» δικαιοσύνης. Έργο της η επιδίωξη και διαφύλαξη της ισότητας μεταξύ των κοινωνών που την απαρτίζουν.

Κατά την ανάλυση της δικαιοσύνης ως ειδικής αρετής ο Αριστοτέλης εισάγει μια βασική διάκριση: αυτήν μεταξύ διανεμητικής και διορθωτικής δικαιοσύνης, βασική διάκριση και πολιτικό κατηγόρημα που σήμερα ονομάζουμε «κοινωνικό κράτος».

© 2014 Magazine.gr.Τα πολλαπλά οφέλη της γραφής.6 καθημερινές ατάκες δύναμης


Θυμάστε πόσο δύσκολα ήταν τα πρώτα σας βήματα μέχρι να μάθετε να γράφετε όλα τα γράμματα της αλφαβήτου και στη συνέχεια να τα βάζετε το ένα δίπλα στο άλλο, σχηματίζοντας (ω, τι χαρά!) λέξεις;
Στις μέρες μας αρκετοί από εμάς έχουν ξεχάσει πια να… γράφουν (εκτός από εκείνους που πηγαίνουν ακόμη σχολείο), καθώς οι «έξυπνες» ηλεκτρονικές συσκευές που έχουν κατακλύσει τις ζωές μας… τα κάνουν όλα για εμάς, πριν από εμάς!
Κι όμως το γράψιμο είναι εξαιρετικά χρήσιμο. Δείτε παρακάτω γιατί:

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ας απαντήσουμε σε μερικά βασικά ερωτήματα για την αξιολόγηση;
1) Μπορεί η αξιολόγηση να επηρεάσει τους εκπαιδευτικούς, ακόμα και αν είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους;
«Δεν μπορεί στην ίδια υπηρεσία να είναι όλοι άριστοι. Η αξιολόγηση είναι σύγκριση, μέτρηση και κατάταξη. Θα υπάρχουν ποσοστώσεις». Τελευταίες δηλώσεις του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κ. Μητσοτάκη
Το Νομοσχέδιο για την αξιολόγηση στο δημόσιο: καθορίζει με σαφήνεια ότι το 25% (ανώτερο) μιας υπηρεσίας μπορεί να βαθμολογηθεί με άριστα ενώ πρέπει οπωσδήποτε ένα 15% να βαθμολογηθεί με κάτω της βάσης.