Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

Εκδήλωση περιβαλλοντικού προγράμματος με θέμα την ενέργεια...
ΚΕΙΜΕΝΑ :ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΤΜΗΜΑ Α1
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ :
ΣΕΝΑΡΙΟ - ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ : ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ :
ΔΑΛΙΔΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ : ΧΗΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΜΠΑΛΑΣΚΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ : ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΣΟΦΙΑ ΖΕΡΒΑ : ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΓΚΟΣΤΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ : ΠΥΡHΝIΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΣΟΦΙΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ : ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΒΑΣΙΛΗΚΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ : ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΒΑΙΛΗΚΗ ΚΟΡΩΣΗ : ΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΕΛΕΝΗ ΑΛΕΞΙΟΥ : ΓΥΝΑΙΚΑ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ : ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ αποτελεί μια από τους βασικότερους παράγοντες στην οποία οφείλετε η ύπαρξη μας , δηλαδή την ύπαρξη του ανθρώπινου είδους και γενικότερα για την ύπαρξη των ζωντανών και των νεκρών
οργανισμών και όλου του σύμπαντος .Πρέπει να τονίσουμε ότι όλοι οι πλανήτες έχουν φτιαχτεί από την ενέργεια αφού έχει αποδειχτεί ότι η πλανήτες και γενικότερα όλο το ηλιακό σύστημα έχουν δημιουργηθεί από την σχάση των πυρήνων που αυτό είναι πηγή ενέργειας της πυρηνικής και ατομικής ενέργειας . Η οποία πυρηνική ενέργεια είναι μορφή ενεργείας .
Ακόμη είναι σημαντικό το να αναφερθεί ότι κάθε σύστημα κυρίως φυσικό σύστημα έχει και περιέχει ενέργεια . Επίσης από την παραμικρή ενέργεια που κάνουμε εννοώντας ότι από την πιο μικρή έως την πιο μεγάλη ενέργεια που κάνουμε χρησιμοποιούμε και μετατρέπουμε την ενέργεια . Μα δεν είναι μόνο αυτό , σήμερα ότι χρησιμοποιούμε σε ότι αναφορά τις συσκευές και τις μηχανές για να δουλέψουν χρειάζεται ενέργεια . Σημαντικό είναι ότι η ενέργεια είναι κάτι το αόρατο και όχι κάτι το χειροπιαστό γι’ αυτό δεν μπορούμε να το κατανοήσουμε εύκολα. Η ενέργεια υπήρχε πάντα άλλο που ο άνθρωπος την ανακάλυψε με το πέρασμα του χρόνου . Αν και η λέξη ανακάλυψε δεν είναι η σωστή γιατί η ενέργεια δεν είναι ένα φαινόμενο που δημιούργησε ο άνθρωπος ή από τις ενέργειες του δημιουργήθηκε ή από ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Η ενέργεια υπήρχε πριν καν ο άνθρωπος εμφανιστεί στον πλανήτη Γη . Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε πολύ καλά είναι ότι ή ενέργεια αν εξαφανιστεί ποτέ μαζί τις θα εξαφανιστεί όλο το σύμπαν.
Χιλιάδες είναι οι πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει για την ενέργεια που δεν ξέρουμε από πού να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε . Την ενέργεια την έχουμε χωρίσουμε σε 7 Μορφές: την χημική , την δυναμική , την κινητική , την φωτεινή , την θερμική ,την πυρηνική και την ηλεκτρική . Κάθε μια έχει ξεχωριστή ιδιότητα και ξεχωριστό χαρακτηριστικό . Στα αυτιά μας έχει φτάσει ένας μύθος ο οποίος έλεγε ότι :
Κάποτε υπήρχε μια οικογένεια νεράιδων η οποία αποτελούταν από 7 μικρές νεράιδες και την μητέρα τους . Κάθε μια είχε και το όνομα της την πρώτη κόρη την έλεγαν Χημική , την δεύτερη Δυναμική την τρίτη Κινητική που ήταν δίδυμες με την Δυναμική , την τέταρτη Φωτεινή , την Πέμπτη Πυρηνική , την έκτη Ηλεκτρική και την και την έβδομη θερμική . Την μητέρα τους την έλεγαν Ενέργεια που η κόρες της το όνομα της μητέρας τους το είχαν σαν επώνυμο π.χ. Χημική Ενέργεια .
ΣΕΝΑΡΙΟ
Μια ηλιόλουστη ήμερα η αδελφές έπαιζαν στον κήπο και όλα ήταν ήσυχα μέχρι που ήρθε μια κακιά νεράιδα και τους είπε :
- Καλημέρα . είπε εκείνη
- Γεια σας , σε τι μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμες ; είπαν όλες με ένα στόμα .
- Θ α ήθελα να μου πείτε πιες είναι η Κινητική και η Δυναμική Ενεργεία . Αποκρίθηκε εκείνη .
- Εμείς είμαστε μα τι ζητάτε από εμάς ; Απάντησαν εκείνες
Θέλω να σας μιλήσω ιδιαιτέρως . Τους απάντησε εκείνη .
Απομακρύνθηκαν λίγο και άρχισε να τους μιλάει .
- Κορίτσια ακούστε η μητέρα σας είναι σ ε κάποια ηλικία και όπως αντιλαμβάνεστε κάποτε θα πεθάνει και με όλο το θάρρος σας λέω να διεκδικήσετε τη θέση της . Είπε η κακία νεράιδα .
- Ποιος είναι ο λόγος που μας το λέτε αυτό τι σας κόφτει εσάς ποια από εμάς θα πάρει το θρόνο της ; Της είπε η κινητική ενέργεια .
- Μην με παρεξηγήσετε το λέω γιατί ξέρω ότι έχετε πολύ περισσότερες δυνατότητες από τις άλλες . Κάντε μου την τιμή να μου χορέψετε κάτι .
- Εντάξει δεν θα σας χαλάσουμε το χατίρι .
Και άρχισαν να χορεύουν .
- Ευχαριστώ κοπέλες σκεφτείτε αυτά που σας είπα και ελπίζω να κάνετε αυτό που σας είπα .
- Θ α το έχουμε υπόψη μας μα σταθείτε λίγο κάποιος σας πληροφόρησε λάθος η μητέρα μου δεν θα πεθάνει ποτέ γιατί αν πεθάνει θα πεθάνουμε όλοι μαζί της και να είστε σίγουρη ότι θα είστε και εσείς μια από αυτούς . Της αντιμίλησε εκείνη .
Έτσι έφυγε και τα κορίτσια γύρισαν πίσω στο παιχνίδι τους και οι διαμάχες άρχισαν .
- Κορίτσια τις σας έλεγε αυτή η γυναίκα ς ; Την ρώτησε η Χημική ενέργεια .
- Τίποτα κάτι ερωτήσεις μας έκανε για τον τόπο μας .
- Παντός εμένα μου φάνηκε πολύ περίεργη . Είπε η Φωτεινή ενέργεια
- Και να έχουμε καλό ερώτημα γιατί να ρωτήσει εσάς κα όχι κάποια άλλη . Είπε η Πυρηνική Ενέργεια.
- Γιατί όσο να κάνεις είμαστε πιο έξυπνες και έχουμε πιο πολλές δυνατότητες . Είπε η Κινητική Ενέργεια .
- Τι σχέση έχει αυτό με το γιατί σας επέλεξε να σας μιλήσει και όχι κάποια άλλη , δεν μπορώ να σε αντιληφθώ και εσένα και τα λεγόμενα σου . Είπε η Φωτεινή Ενέργεια .
- Πρέπει να δεχτείς ότι ήμουν και θα είμαι καλύτερη και ανώτερη από εσένα και από όλες σας . Της αποκρίθηκε η Κινητική Ενέργεια.
- Δεν αντέχω άλλο τις διαμάχες α φεύγω πάω σπίτι . Είπε σε όλους η Δυναμική ενέργεια .
- Πρέπει να σου έκανε πολύ κακό αυτή η γυναίκα . Αποκρίθηκε η Χημική ενέργεια την Κινητική ενέργεια .
- Αυτό να το ξαναπείς , δεν μπορώ να το πιστέψω ότι εσύ που μας έλεγε πως όλες είμαστε ίδιες και ότι όλες έχουμε κάτι το ξεχωριστό και αυτό διαμορφώνει τη τόσο καλή προσωπικότητα μας . Είπε η Θερμική ενέργεια .
- Σε εσένα δεν θα έπρεπε να μιλάει κανένας με αυτά που λες . Της είπε η Φωτεινή ενέργεια .
- Γιατί αμφιβάλετε ; Όλοι πρέπει να καταλάβετε ότι εγώ έχω περισσότερες και καλύτερες δυνατότητες από εσάς . Είπε η Κινητική Ενέργεια .
- Σιγά μην μας πεις ότι θα γίνεις καλύτερη από τη μητέρα μας . Της αποκρίθηκε η Χημική Ενέργεια .
- Καλά γιατί άλλαξε η συμπεριφορά της από τη μια στιγμή την άλλη . Ψιθύρισε η Φωτεινή Ενέργεια στην Πυρηνική Ενέργεια .
- Είμαι σίγουρη ότι για όλα αυτά φταίει εκείνη η γυναίκα . Πρέπει να κάνουμε κάτι . Είπε η Πυρηνική Ενέργεια .
- Θα τις μιλήσω μήπως και βάλει μυαλό γιατί με τα μυαλά που κουβαλάει είναι ικανή να σκοτώσει τη μητέρα μας . Φώναξε η Θερμική Ενέργεια .
- Αδερφούλα μου πρέπει να καταλάβεις ότι είμαστε ανίσχυρες μπροστά στην μητέρα Ενέργεια είτε σ’ αρέσει είτε όχι . Ακόμη θυμήσου ότι είμαστε δημιουργήματα της . Και στο κάτω , κάτω η δύναμη μας είναι το ένα έβδομο της δύναμης της . Τέλος , και να ενωθούμε όλες μαζί δεν είμαστε αντάξιες της . Είπε και απομακρύνθηκε η Χημική Ενέργεια .
- Βγάλε από το μυαλό ου τα μεγαλεία αυτή είναι η πραγματικότητα πάρετε απόφαση . Το πρόβλημα είναι τι τρέλα σε έπιασε από την στιγμή που ήρθε εκείνη η περίεργη και μυστηριώδης κυρία . Της είπε με ειρωνικό ύφος η Πυρηνική Ενέργεια .
- Μα τι σου είπε αυτή η γυναίκα και σου φούσκωσε τα μυαλά ; Την ρώτησε η Φωτεινή Ενέργεια .
- Σας είπα τίποτα που να μου έκανε κακό το μόνο που μου είπε ήταν αυτό που μου ανοίξει τα μάτια . Τους βροντοφώναξε η Κινητική Ενέργεια .
- Ρε κορίτσια που είναι η Δυναμική Ενέργεια ; Τις ρώτησε η Θερμική Ενέργεια .
- Άκουσα το όνομα μου ποιος με ζήτησε ; Είπε η Δυναμική Ενέργεια.
- Για έλα λίγο προς τα εδώ που θέλω να σε ρωτήσω κάτι . Είπε η Θερμική Ενέργεια .
- Δεν σας λέω τίποτα όσο αναφορά την γυναίκα που μας μίλαγε . Δεν θα σας πω τίποτα αν δεν μου το ζητήσει η Κινητική Ενέργεια. Στο μόνο που μπορώ να σας βοηθήσω και να σας πω είναι ότι πρέπει να τις πείτε να μην την ακούσει γιατί θα καταστρέψει τον εαυτό της και όχι μόνο θα πληγώσει τον εαυτό της αλλά και όλα τα πρόσωπα που αγαπά και την αγαπούν . Τους συμβούλεψε η Δυναμική Ενέργεια .
- Τι τους λες Δυναμική Ενέργεια και τι κρυφό λέτε εκεί , δεν θα μου απαντήσεις να ξέρεις ότι αυτό που κάνεις θα είναι εναντίον σου . Είπε η κακιά γυναίκα .
- Μην σκέπτεστε να πλησιάσετε . Της αποκρίθηκε η Χημική Ενέργεια .
- Κορίτσια αφήστε την είναι φίλη μου . Είπε η Κινητική Ενέργεια .
- Μα τι λες θέλει να σου κάνει κακό . Είπε η Φωτεινή Ενέργεια .
- Αυτή η γυναίκα δεν ήρθε για καλό άκουσε μας . Αποκρίθηκε η Ηλεκτρική Ενέργεια στην Κινητική Ενέργεια .
- Δεν ακούτε , είπα αφήστε την να έρθει η καλύτερα να περάσει . Φώναξε η Κινητική Ενέργεια .
- Κάτσε να φύγει η κυρία ο θεός να την κάνει αλλά τέλος πάντων . Μην φοβάσαι θα τα κανονίσουμε και να είναι σίγουρη θα αναμετρηθούμε όλες με όλους και θα δούμε πια είναι η καλύτερη . Της είπε χτυπώντας το χέρι της στο μικρό τραπεζάκι που βρισκόταν εκεί η Ηλεκτρική Ενέργεια .
- Είμαστε σύμφωνες μα θα δείτε ότι εγώ είμαι η καλύτερη από όλες σας . Της αντιμίλησε η Κινητική Ενέργεια .
- Άκου να δεις κοπέλα μου εσύ ότι και να σου λένε εσύ μην τις ακούς , άκουε με και θα προκόψεις , μαζί θα καταφέρουμε πολλά . Δεν τις χρειάζεσαι είναι ανίσχυρες μπροστά σου . Είναι μέχρι να το πιστέψεις μετά θα τα καταφέρεις . Είπε η περίεργη γυναίκα .
- Να σας ρωτήσω κάτι άσχετο πιο είναι το όνομα σου ; Την ρώτησε η Κινητική Ενέργεια .
- Το όνομα μου είναι ωραία σαν αμαρτία . Της απάντησε η γυναίκα .
Μετά από λίγο έφυγε η Ωραία Σαν Αμαρτία και συγκεντρώθηκαν μετά όλες η κοπέλες .
- Καταρχάς όλοι ξέρουμε ότι μαζευτήκαμε εδώ για να συζητήσουμε και να επιλέξουμε έναν αρχηγό που θα αντιπροσωπεύει εμάς και γενικότερα αυτό το σύνολο . Είπε η Ηλεκτρική Ενέργεια .
- Και όπως αντιλαμβάνεστε θα υπάρχουν κάποιοι κανόνες η οποίοι είναι βασικοί όροι για να μπορέσουμε να συνεδριάσουμε ήρεμα . Είπε η Φωτεινή Ενέργεια .
- Πρώτον όπως φαντάζεστε η κάθε μία από εμάς θα δικαιολογεί γιατί πρέπει να είναι αρχηγός . Συνέχισε η Πυρηνική Ενέργεια .
- Κορίτσια ξέρω ότι παραφέρθηκα πριν και το παραδέχομαι αυτή η γυναίκα μου έβαλε λόγια για να σας μισήσω και εσάς και τι μητέρα μας Ενέργεια μη μου κρατήσετε κακία . Ξέρω ότι είπα σκληρά λόγια και σας ταπείνωσα . Σε όπια τα έλεγε είμαι σίγουρη ότι όλες θα τυφλωνόσασταν στη σκέψη ότι θα ήσασταν η κυρίαρχοι των υπόλοιπων και τώρα το κατάλαβα περισσότερο και να σας πω το γιατί , γιατί όλες τώρα πια τυφλωθήκαμε για εξουσία και για κυριαρχία . Αυτά ήθελα να σας πω πριν ξεκινήσουμε . Είπε η Κινητική Ενέργεια .
- Εγώ συμφωνώ μαζί της , μην συνεχίζουμε κακό σε εμάς κάνουμε . Είπε η Δυναμική Ενέργεια .
- Λοιπόν ακούστε τι θα κάνουμε αφού φτάσαμε εδώ που φτάσαμε ας πούμε τι μπορεί να κάνει κάθε μια για να αποδειχτεί ότι όλες είμαστε ίσες στην δύναμη και στις ικανότητες αλλά διαφορετικές η κάθε μια . Αποκρίθηκε η Θερμική Ενέργεια .
- Ωραία ας αρχίσουμε πια θα αρχίσει πρώτη αλλά προτού να αρχίσουμε είστε όλες σύμφωνες ; Ρώτησε η Χημική Ενέργεια .
- Θέλω να πω κάτι , όποιος διαφωνεί με τα λεγόμενα του άλλου μπορεί να το πει σε αυτή τη συνεδρίαση θα επικρατήσει ο διάλογος . Είπε η Πυρηνική Ενέργεια .
- Ποια αρχίζει ; Ρώτησε η Ηλεκτρική Ενέργεια .
- Ας αρχίσω εγώ . Είπε η Χημική Ενέργεια .
- Ξεκίνα . Είπε Φωτεινή Ενέργεια .
- Λοιπόν εγώ μπορώ να δίνω με την τροφή ενέργεια στους ανθρώπους . Είπε η Χημική Ενέργεια .
- Μα πολλές από εμάς μπορούν να δώσουν ενέργεια στους ανθρώπους . Τις αποκρίθηκε η Δυναμική Ενέργεια .
- Μην ξεχνάς ότι όλες έχουμε κάποια κοινά και συνεχίζω εξαιτίας μου δημιουργείται το φαινόμενο της πέψης ακόμη μέσω εμού μπορούμε να επιβιώσουμε . Μα δεν φτάνει μόνο αυτό σε συνεργασία με την Κινητική Ενέργεια και την Δυναμική Ενέργεια μπορούμε να κινηθούμε . Τέλος δεν είμαστε μόνο εμείς και οι άνθρωποι που πρέπει να επιβιώσουμε είναι τα φυτά τα ζώα και γενικότερα όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί . Επίσης τα οχήματα κάθε λογιών για να κουνηθούν χρειάζονται βενζίνη , πετρέλαιο , κηροζίνη κ.τ.λ. . Σημαντική πληροφορία είναι ότι τα τρόφιμα και τα καύσιμα είναι πηγή ενέργειας σε εμένα . Με λίγα λόγια μέσω των τροφίμων και τον καύσιμων παράγομαι εγώ . Συσχετίζομαι και με άλλες Ενέργειες αλλά θα τα πουν οι ίδιες . Τους αποκρίθηκε η Χημική Ενέργεια .
- Πόλυ ωραία θα συνεχίσουμε εμείς . Θέλω να σας πως τα ίδια ισχύουν για εμένα και για την Δυναμική Ενέργεια . Εμείς δουλεύουμε σaν μηχανή . Μπορούμε να δίνουμε ζωντάνια στους ανθρώπους με το να μπορούν να χορέψουν χρησιμοποιώντας την κίνηση και την δύναμη και πάντα με τη βοήθεια της Χημικής Ενέργειας . Όταν τρέχει κανείς , κινείται , σηκώνει βάρη , πέφτει από ένα μεγάλο ύψος λόγο της θέσης του τότε δημιουργούμαστε εμείς δηλαδή την ώρα που τρέχει κάποιος και όλα τα παραπάνω παραγόμαστε εμείς . Έχουμε πηγή Ενέργειας την κίνηση και την δύναμη δηλ μέσω αυτών δημιουργούμαστε εμείς . Σημαντικό είναι ότι εγώ και η Δυναμική Ενέργεια όταν παράγεται η μια θα παράγετε και η άλλη . Θες να συμπληρώσεις κάτι εσύ Δυναμική Ενέργεια ; Είπε και ρώτησε η Κινητική Ενέργεια .
- Όχι με έχεις καλύψει . Της αποκρίθηκε η Δυναμική Ενέργεια .
- Ωραία συνεχίζουμε πια θα συνεχίσει ; Ρώτησε η Ηλεκτρική Ενέργεια .
- Θα συνεχίσω εγώ . Το φώς του ήλιου των λαμπών και γενικότερα όπου και ε ότι παράγει φως είναι αυτό που με παράγει αυτά είναι πηγές ενέργειας μου . Κάθε φόρα θα το παίρνω και από αλλού δηλαδή το φως της ημέρας από τον ήλιο , το φως στο σπίτι με την βοήθεια της Ηλεκτρικής Ενέργειας κ.ά. . Συμπεραίνουμε ότι όπου υπάρχει φως υπάρχω και εγώ !!! Αυτό δεν συμβαίνει μόνο σε εμένα αλλά σε όλες σας . Αυτά είχα να σας πω. Είπε τελειώνοντας η Φωτεινή Ενέργεια .
- Συγνώμη που διακόπτω αλλά το έχετε καταλάβει ότι δεν έχουμε διαφωνήσει κάποια με την άλλη , περίεργο δεν είναι . Τους είπε έκπληκτη η Πυρηνική Ενέργεια .
- Ναι όντος αλλά αφού άρχισα εγώ θα συνεχίσω κιόλας . Ακούστε το ρεύμα είναι αυτό που με παράγει αυτό είναι η πηγή ενέργειας μου . Εγώ βρίσκομαι συχνά στης ηλεκτρικές συσκευές και μηχανές. Για να έχουμε φως στο σπίτι μέσω των λαμπών χρειάζεται ρεύμα όπου ρεύμα είμαι και εγώ . Αυτά είχα να σας πω τα πράγματα είναι άπλα σε εμένα όπως και την Φωτεινή Ενέργεια . Και τέλειωσε και η Ηλεκτρική Ενέργεια .
- Έχετε μείνει εσείς οι δύο πια θα συνεχίσει ; Ρώτησε η Φωτεινή Ενέργεια .
- Θα συνεχίσω εγώ αν δεν έχεις κάποιο πρόβλημα Πυρηνική Ενέργεια . Είπε η Θερμική Ενέργεια .
- Συνέχισε δεν έχω κανένα πρόβλημα . Τις αποκρίθηκε η Πυρηνική Ενέργεια .
- Ωραία . Σε εμένα τα πράγματα είναι λίγο περίπλοκα . Ως πηγή ενέργειας έχω την σχάση των πυρήνων που γίνονται μεταξύ των ατόμων . Όλα αυτά γίνονται τον υπόκοσμο μα δεν είναι μόνο εκεί στον ανθρώπινο η ατομικές βόμβες είναι αυτέ που δημιουργούν το φαινόμενο της σχάσεις των πυρήνων . Μάλλον δεν θα καταλάβατε , με απλά λόγια όταν ο πυρήνας ενός ατόμου ουρανίου βομβαρδίζεται από ένα νετρόνιο, προκαλείται "σχάση" απελευθερώνοντας ενέργεια και δύο νετρόνια που προκαλούν τη σχάση δύο πρόσθετων πυρήνων ουρανίου . Αυτά είχα να σας πω τελείωσα . Είπε η Θερμική Ενέργεια .

- Και για να τελειώσουμε συνεχίζω εγώ . Όπως φαντάζεστε όλα τα σώματα έχουν θερμότητα είτε κρύα είτε ζεστή . Αυτό οφείλεται στην κίνηση των ατόμων . Ένα σώμα όταν γίνεται από κρύο σε ζεστό ή το αντίθετο οφείλεται σε εμένα την Θερμική Ενέργεια . Εγώ έχω άμεση σχέση με την θερμοκρασία των σωμάτων και τέλειωσα . Είπε η Θερμική Ενέργεια .
- Κορίτσια εγώ έβγαλα ένα συμπέρασμα ότι όλες είμαστε ίδιες και ίσες προς τις δυνάμεις μόνο που έχουμε διαφορετικές και αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε . Είπε η Ηλεκτρική Ενέργεια .
- Αυτό είναι το καλό ότι είμαστε διαφορετικές η μια από την άλλη . Σκέφτηκα να βγάλουμε ένα όνομα σε εμάς τι λέτε ; Είπε η Φωτεινή Ενέργεια .
- Τέλεια ιδέα σκεφτείτε κάτι . Είπε η Πυρηνική Ενέργεια .
- Σκέφτηκα κάτι ακούστε εμείς έχουμε κάποια μορφή από την μητέρα μας Ενέργεια ,γιατί να μην λεγόμαστε ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ . Είπε η Χημική Ενέργεια .
- Πολύ καλή η συλλογίσου . Συμφωνώ . Είπε η Κινητική Ενέργεια .
- Και κάτι ακόμα ό άνθρωπος να πάρει όλον μας χαρακτηρίστηκα τώρα που το σκέφτομαι όχι όλον μας γιατί τον βλέπω να σκάει συνεχεία ευ τι λες Πυρηνική Ενέργεια .Είπε η Κινητική Ενέργεια .
- Τουλάχιστον στην καθημερινότητα του . Αποκρίθηκε η Πυρηνική Ενέργεια .
- Στην υγεία μας .
Έτσι τελειώνει ο μύθος με αισιόδοξο τέλος για όλες τις Ενέργειες. Το μήνυμα που θέλει να μας περάσει αυτός ο μύθος είναι ότι σαν την Κινητική Ενέργεια ο άνθρωπος τυφλώνετε για εξουσία και χαλάει τη σχέση του με το περιβάλλον και την Ενέργεια . Στην περίπτωση της Κινητικής Ενέργειας μπόρεσαν να την συγχωρέσουν οι αδερφές της ο άνθρωπος όταν μετανοήσει μπορεί να είναι αργά και μαζί με το περιβάλλον σκοτώνει τον ίδιο του τον εαυτό !!!
Ενέργεια,ενέργεια
πηγή ζωής για όλους
πυρήνα του πλανήτη μας
ζωή για όλους τους ανθρώπους

Ενέργεια παντού
στον ήλιο στον αέρα
ποτάμια ατελείωτα
σ' όλη την υδρόγειο σφαίρα

χάρη στην ενέργεια
ζούμε όπως ζούμε
μας δίνει ότι θέλουμε
τι άλλο πια να πούμε

Ενεργειά μου, ενεργειά μου, ενεργειά μου
έχω βάσανα πολλά
σ'αγαπώ με την καρδιά μου
σ' εσένα οφείλονται όλα αυτά.

Στίχοι-Μουσική-Ενορχήστρωση
Καρτσωνάκης Ανδρέας-Καλογερόπουλος Ραφαήλ




Φώτο άλμπουμ




































































































































Δεν υπάρχουν σχόλια: