Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

40 πράγματα ν’ αγαπήσεις στη Ζωή που είναι Δωρεάν

Όλοι μας έχουμε πράγματα στη ζωή μας που αγαπάμε και μας δίνουν χαρά για τα οποία δεν χρειάζεται να πληρώσουμε τίποτα για ν’απολαύσουμε και που μας έχουν δοθεί «δωρεάν».
Ας τα δούμε.....
Βόλτες με τους ανθρώπους που αγαπώ
Τα χαμόγελα
Το ηλιοβασίλεμα από το μπαλκόνι μου
Η ευγένεια μεταξύ μας
Οι συζητήσεις και οι συναντήσεις με φίλους
Η υποστήριξη αυτών που αγαπάμε
Το χιούμορ και τα αστεία
Το απέραντο γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού μας
Η εκδήλωση και τα λόγια αγάπης
Ο ήλιος Κυριακάτικες συναντήσεις με την οικογένεια
Η κουβεντούλα με αγνώστους στο δρόμο
Το να κρατάς ημερολόγιο απ’ότι σε εμπνέει ή σε στεναχωρεί
Η βοήθεια από φίλους σε πρακτικά ζητήματα ανάλογα με τις γνώσεις που διαθέτει ο καθένας πχ. άποιος μπορεί να ξέρει πώς βάφουν ενα ένα δωμάτιο, εσύ να τον βοηθήσεις σε μια ξένη γλώσσα
Το ραδιόφωνο
Η μυρωδιά της βροχής
Οι δεύτερες ευκαιρίες
Το γέλιο
Οι ταινίες που μάζευα όλα αυτά τα χρόνια και δεν είδα ποτέ
Βόλτες γύρω απ’την Ακρόπολη
Η ομορφιά της φύσης γύρω μας
Το ότι μέσα μας υπάρχει τόση δημιουργικότητα και τόσοι διαφορετικοί τρόποι έκφρασης: μουσική, ζωγραφική, ποίηματα,τραγούδια,παιχνίδια.
Το μοίρασμα μικρών μυστικών
Το να παρατηρώ τα σύννεφα
Βόλτες με την κόρη μου στην παιδική χαρά
Το ότι πολλές φορές η ζωή με εκπλήσσει με έναν τρόπο σοφό
Η εσωτερική δύναμη με την οποία είμαστε προικισμένοι
Το ότι η οικογένεια μου είναι υγιής και ευτυχισμένη
Ο χορός,η μουσική και το τραγούδι
Η μυρωδιά και η γεύση του φαγητού που μαγείρεψε ένα αγαπημένο πρόσωπο
Το να κοιτάζω και να αγγίζω κάποιον που αγαπώ
Το να ξυπνώ το πρωί ξέροντας ότι έχω 24 καινούριες ώρες για να ζήσω
Το χαμόγελο και η μυρωδιά ενός μωρού
Το να παρατηρώ τα φυτά στον κήπο μου να ανθίζουν και να μεγαλώνουν
Τα αστέρια στον καθαρό καλοκαιριάτικο ουρανό
Το απαλό αεράκι στο πρόσωπο μου όταν βρίσκομαι κοντά στη θάλασσα
Το ότι έχω γεννηθεί με την πολιτισμική κι εθνική ταυτότητα με την οποία έχω γεννηθεί γιατί αυτή με καθοδηγεί να αγαπώ πολλά από τα πράγματα που αγαπώ
Το ότι πιστεύω στην ύπαρξη του Θεού
Το κελάιδισμα των πουλιών
40 πράγματα ν’ αγαπήσεις στη Ζωή που είναι Δωρεάν
© 2014 Magazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: