Ο Οδυσσέας στην Ιθάκη
Α στερόσκονη του τ’ουρανού,
στο μονοπάτι του πηγαιμού,
για την Ιθάκη…
Οδυσσέας Ιθάκη1. Κίκονες, Κεφάλι, Κριός ,Άρης
2. Λωτοφάγοι, Λαιμός , Ταύρος , Δήμητρα- Περσεφόνη-Γη
3. Αίολος, ,  Πνεύμονες Δίδυμοι , Ερμής
4. Κύκλωπες , Στομάχι,  Καρκίνος , Ήρα
5. Νησί του ήλιου,  Καρδιά , Λέων ,Απόλλων
6. Λαιστρυγόνες , Έντερα,  Παρθένος , Εστία
7. Σκύλα Χάρυβδη,  Νεφρά, , Ζυγός , Αφροδίτη
8. Κίρκη- Άδης, Γεννητικά όργανα , Σκορπιός, Ήφαιστος- Πλούτων
9. Σειρήνες , Μηροί,  Τοξότης , Αθηνά-Κρόνος
10. Καλυψώ , Γόνατα, Αιγόκερως , Ζεύς
11. Φαίακες , Αστράγαλοι, κνήμες , Υδροχόος , Άρτεμις-Ουρανός
12. Μνηστήρες , Πέλματα,  Ιχθείς , Ποσειδών
O κύκλος του “εγώ”, η ανάδυση της συνείδησης.

Διαχωρισμός.
Ο Κριός λέει «Εγώ» η αρχή της ύπαρξης , της ζωής και της συνείδησης,
“όμως ο αμνός σφάζεται”.
Κανένα “Εγώ” δεν επιβιώνει στη σκοτεινή θάλασσα της υπερσυνείδησης, επειδή είναι ασθενές και ευάλωτο ,παρ’ολο που είναι πάντα πολύ λαμπερό.
Κριός, εγώ είμαι
Ταυρος, εγω έχω
Διδυμοι, εγω ομιλώ
Καρκίνος, εγώ μορφοποιούμαι και νιώθω.
Λέων, εγώ υπάρχω και γνωρίζω , θέλω
Παρθένος, εγώ βοηθώ, είμαι χρήσιμος.
Ο κύκλος του “εμείς”, η συνείδηση που αυτοπαρατηρείται.
Ενοποίησηση.

Οδυσσέας ΙθάκηΟ Zυγός λέει , Εμείς, η εξέλιξη της ύπαρξης και της συνείδησης σε συνειδητοποίηση.
Εμείς είμαστε, υπάρχουμε.
Από εκεί ξεκινάει η συνύπαρξη με τους άλλους . Εδώ απαιτούνται λεπτές ισορροπίες και χειρισμοί. Αυτό ισοδυναμεί με περπάτημα πάνω σε τεντωμένο σχοινί.
Σκορπιός, εμείς δημιουργούμε και καταστρέφουμε.
Τοξοτης ,εμείς στοχαζόμαστε, κατανοούμε.
Αιγοκερως ,εμείς εξουσιάζουμε ,διοικούμε, οργανώνουμε
Ο Yδροχόος λέει , εμείς Όλοι, εμείς όλοι είμαστε μια ομάδα, εμείς όλοι είμαστε αδέρφια ενός θεού. Είμαστε φίλοι.
Εδώ έχουμε τη συνολική συνείδηση της ανθρωπότητας,τον παγκόσμιο Άνθρωπο.
Οι Ιχθείς, καταλήγουν, εμείς όλοι και όλα τα πλάσματα αυτού του κόσμου, είμαστε πολίτες αυτού του σύμπαντος. Η υπερσυνείδηση.
 Αφιερωμένο σε αυτούς που ξενυχτούν για το ερώτημα....
Ο Οδυσσέας, από το Α έως το Μ, 12 γράμματα, κάθε γράμμα και μια πύλη, φτιάχνει το Σώμα του Ανθρώπου, ενεργοποιώντας τα 12 βασικά κέντρα.
Αν η Πηνελόπη είναι το πρωτόνιο στον πυρήνα μαζί με το νετρόνιο κοντά της , τον Τηλέμαχο, ο Οδυσσέας είναι το ηλεκτρόνιο που γυρίζει συνέχεια και ταξιδεύει και δομεί την ύλη.
Ο Οδυσσέας είναι στο μέτρο του ανθρώπου , γιατί δουλεύει με την ύλη στον κάτω κόσμο.
Ο Ηρακλής ,από το Μ έως το Ω δουλεύει με το πνεύμα του ανθρώπου και είναι στο μέτρο του θεού, γιατί, είναι ημίθεος.
Παρ’όλα αυτά ο Οδυσσέας είναι σε πιο πλεονεκτική θέση παρ’όλο που είναι δύσκολη πολλές φορές , ακριβώς γιατί είναι στο μέτρο του ΑΝΘΡΩΠΟΥ .
Ο  Ηρακλής είναι ημίθεος, μπορεί τα πάντα
Ο Οδυσσέας όμως μαθαίνει τα πάντα, μέσα από μια βασανιστική πορεία αυτογνωσίας .
Ο βασιλιάς της Ιθάκης αγωνίζεται γι’αυτό.
Εξερευνά το Άγνωστο,  το ενώνει με το Γνωστό,συνδέει τις έννοιες, διερευνά τον εαυτό του, τον κόσμο.
Κατακτά την ύλη, την γνώση, μέσα από λάθη κόπους, παγίδες, ερωτεύεται, αγαπάει, υποφέρει, παλεύει ,ρισκάρει ,προδίδεται,αλλά συνεχίζει και ολοκληρώνεται στο τέλος, γιατί δεν παραδίνεται ποτέ........
Αχιλλέας, το θάρρος, η ανδρεία, η πολεμική αρετή ΒΟΡΡΑΣ
Μενέλαος, η μελέτη , η νηφαλιότητα, η φιλοσοφία ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέστωρ, η επιστήμη , η έρευνα, η σοφία, η εμπειρία, η μέθοδος ΔΥΣΗ
Οδυσσέας, η πολύχρωμη πολυμήχανη σκέψη, η στρατηγική ΝΟΤΟΣ