Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑ. Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΓΙΑΤΡΩΝ

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΟΥ ΤΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ, ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑΤΡΟΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΟΥΝ
Πριν 3 χρόνια ήμουν στο ουρολογικό τμήμα του νοσοκομείου  Καλαμάτας. Η
επικοινωνία-συνεργασία-ενημέρωση με το ιατρικό-νοσηλευτικό προσωπικό, ήταν άψογη σε όλα τα επίπεδα., στη διάρκεια των 23 ημερών , που παρέμεινα διαχρονικά.
Τους ευχαρίστησα δημόσια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις 23\6\2012, και στην ιστοσελίδα μου. Η συνεργασία μας συνεχίζεται και θα συνεχίζεται, κάνοντας τις απαραίτητες προληπτικές εξετάσεις, που επιβάλλονται.

Φέτος τον Οκτώβρη, έπαθα έγκαυμα στο πόδι μου από απροσεξία. Οι πρώτες βοήθειες έγιναν στο κέντρο υγείας Μελιγαλά, από τον εφημερεύοντα αγροτικό ιατρό, , λεγοντάς μου την άλλη μέρα να πάω για αλλαγή. Την άλλη μέρα, μετά την αλλαγή ,την οποία  έκανε η  γιατρός κυρία Βουτσινά  μου ανέβηκε πυρετός και, μου πρότεινε να πάω στο νοσοκομείο Καλαμάτας, για ενδοφλέβια αντιβίωση. Πηγαίνοντας στα επείγοντα του νοσοκομείου Καλαμάτας , μετά τις απαραίτητες εξετάσεις, οδηγήθηκα στο χειρουργικό τμήμα του νοσοκομείου. Εκεί παρέμεινα συνολικά 8 ημέρες. Εκτός από την ενδοφλέβια αντιβίωση, με το έγκαυμα του ποδιού μου δεν ασχολήθηκε κανείς, από τους γιατρούς΄και κανένας γιατρός δεν καθάρισε την καμένη πληγή,παρότι επιμέναμε, στον καθαρισμό του, και να ιδούν την πορεία του. Μας έλεγαν ότι το είδαν. Η ενημέρωση-επικοινωνία-συνεργασία με το ιατρικό και εν μέρει με το νοσηλευτικό προσωπικό, ήταν απαράδεκτη. Την όγδοη ημέρα, πριν το εξιτήριο, άλλος γιατρός έλυσε το έγκαυμα, άλλος γιατρός έπλυνε το πόδι, και άλλος γιατρός έβαλε τα επιθέματα, χωρίς να μπούν στον κόπο να καθαρίσουν το έγκαυμα. Με δική μας προτροπή επιβάλλαμε να πάρουν ιστό για καλλιέργεια. Πήραμε το εξιτήριο και φύγαμε για το σπίτι, έχοντας πάθει η γυναίκα μου το μεγαλύτερο στρες της ζωής της, και  αντί για βελτίωση του ποδιού, είχε χειροτερεύσει, γιατί κανένας γιατρός δεν καθάρισε το καμένο πόδι, στη διάρκεια της παραμονής μου στο νοσοκομείο
Την άλλη μέρα μια αλλεργία με οδήγησε και πάλι στο κέντρο υγείας Μελιγαλά με εφημερεύουσα και πάλι τη γιατρό κυρία Ντέζη Βουτσινά. Εξέτασε το πόδι μου, που ήταν στα χάλια του  και επί 2 ώρες καθάρισε και έκοβε τα καμένα ,πράγμα που δεν έκαναν στο νοσοκομείο Καλαμάτας. Στάθηκα τυχερός μέσα στην ατυχία μου, γιατί η ίδια ανέλαβε προσωπικά την αναρρωσή μου. Είναι άνθρωπος, επιστήμονας, και σου εξηγεί το πώς και το γιατί, και τις αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Υπηρετεί αξίες, οράματα, ιδανικά, και με τη συμπεριφορά της κερδίζει τον ασθενή. Το νοσηλευτικό-διοικητικό προσωπικό του κέντρου υγείας Μελιγαλά, με το χαμόγελο στα χείλη, σε υποδέχονται, λες και είσαι δικός τους άνθρωπος. Μια φορά μου το καθάρισε και ο συγχωριανός μου Τάσος Μακρής, τον οποίο και ευχαριστώ.
Οι αλλαγές συνεχίζονται, η ανάρρωση είναι ικανοποιητική, και διαπιστώνεται εκ του αποτελέσματος, ότι το κέντρο υγείας Μελιγαλά, αντικατέστησε το νοσοκομείο Καλαμάτας,  όταν δεν υπάρχουν υπεύθυνοι γιατροί,  και δεν τιμούν τον όρκο του Ιπποκράτη.
Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω δημόσια, τους 2 γιατρούς του κέντρου υγείας Μελιγαλά, και ειδικά τη γιατρό Ντέζη Βουτσινά, που τιμά και σέβεται το όρκο του Ιπποκράτη, προσφέρει τις υπηρεσίες της στη φτωχολογιά και τα γερόντια με αισιοδοξία, χαμόγελο, θετική ενέργεια, κερδίζοντας έτσι τον οποιοδήποτε ασθενή, το  νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό του κέντρου υγείας Μελιγαλά, για την συμπαραστασή τους, και να καυτηριάσω την αδιαφορία, ανάρμοστη συμπεριφορά, έλλειψη συνεργασίας-επικοινωνίας-ενημέρωσης, όλου του ιατρικού και μέρος του νοσηλευτικού, του χειρουργικού τμήματος του νοσοκομείου Καλαμάτας.
Γιάννης Δ. Λύρας
Εκπαιδευτικός Βιολόγος

Βαλύρα 5-11-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: