Κυριακή 29 Απριλίου 2018

ΟΙ 4 ΛΙΣΤΕΣ ΣΤΑΘΜΟΙ,ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΜΝΗΜΕΣ-ΣΤΑΣΕΙΣ  ΖΩΗΣ, ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ: 
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΑΛΥΡΑΣ,
 ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ,
 ΔΕΗ, 
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ,
 ΟΝΟΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ-ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ. 
Η ζωή  κυλά γρήγορα, τα χρόνια φεύγουν και μένουν οι αναμνήσεις με ποιους έζησες ,γνώρισες, δημιούργησες φιλίες, σχέσεις,αρνητικές καταστάσεις στο διάβα της ζωής. Έτυχε να είμαι συλλεκτικός, δεν μου το έμαθε κανείς  και  έχω τις 4 λίστες με πρόσωπα που έζησα, βίωσα,στο δημοτικό σχολέιο Βαλύρας, οι γεννηθέντες το 1947, τους απόφοιτους του λυκείου Μελιγαλά, το 1965, τους εισαχθέντες με εξετάσεις στη ΔΕΗ με την ειδικότητα των Σταθμών -υποσταθμών ( την οποία και εγκατέλειψα) και τέλος  τους εισαχθέντες φοιτητές στο  τμήμα βιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών.
Στη ζωή μου ήμουν πολύ τυχερός και μου δόθηκε απλόχερα.  Γνώρισα, μελέτησα, σπούδασα και έμαθα το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον του χωριού μου και της  περιοχής μου.
Ορφανοπαίδι, μέλος πολύτεκνης οικογένειας πήγα τον εαυτό μου παραπέρα, χωρίς να αποχωριστώ το χωριό μου Βαλύρα, σε όλη τη διάρκεια της ζωής μου, μέχρι και σήμερα.
 Έχω στην κατοχή μου τις 4 λίστες με φωτογραφικό υλικό: 
1. Του Δημοτικού Βαλύρας που γεννηθήκαμε το 1947.
2. Των Απόφοιτων Λυκείου Μελιγαλά τη σχολική χρονιά 1964-5 .
3. Τους εισαγόμενους με εξετάσεις στη  ΔΕΗ με την ειδικότητα των Σταθμών -Υποσταθμών ΣΤ ειδικότητας και 
4.Τ ους εισαγόμενους συμφοιτητές μου στο βιολογικό τμήμα του  Πανεπιστημίου Πατρών, το 1970, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
Από μικρός ήμουν τζιτζικάκι, μελισσάκι, μυρμηγκάκι και σκουληκάκι, ζώντας το χωριό μου  απολαμβάνοντας , μαθαίνοντας , και γνωρίζοντας το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον του, τη φύση  του, και το  μεγαλείο του Θεού.
Σπούδασα την επιστήμη της ζωής, που λέγεται βιολογία, στο πρώτο βιολογικό τμήμα στην Ελλάδα, στο πανεπιστήμιο Πατρών, εγκαταλείποντας τη ΔΕΗ με τα πολλά προνόμια. Από την επιστήμη μου έμαθα πολλά, μου έδωσε πολλά, τα μετέδωσα στους μαθητές μου, και συνεχίζω να εφαρμόζω πράγματα τα οποία έμαθα στη βιολογία. Καταλήγω στο παρακάτω συμπέρασμα, το οποίο πρέπει να γνωρίζουμε όλοι. Δεν θα πρέπει να είμαστε του δήθεν και του φαίνεσθαι, αλλά του είναι και του γίγνεσθαι. Η ευτυχία δεν αγοράζεται ούτε πωλείται. Είναι μέσα μας, αρκεί να ψάξουμε να τη βρούμε, με το ερώτημα τι θέλουμε, τι ζητάμε, τι ελπίζουμε ,και τι θέλουμε από τη ζωή μας. Μόνο αυτό που είμαστε έχει την πραγματική του αξία.
Στην εκπαιδευτική μου σταδιοδρομία στάθηκα πάρα πολύ τυχερός γιατί αξιοποίησα όλα αυτά που μου δόθηκαν απλόχερα:
Το 1976  πρωτοδιορίστηκα στην περιοχή μου,   και τριχοτομήθηκα διδάσκοντας παράλληλα στα 3 σχολεία Μελιγαλά, Μερόπη, και Ανδρούσα.  Την ίδια σχολική χρονιά εισάγεται η Εκπαιδευτική Τηλεόραση και τα Πολιτιστικά Σάββατα. 
Το 1992 εισάγεται η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και δημιουργείται το πρώτο ΚΠΕ στην Κλειτορία Καλαβρύτων.  
Το  1993 γίνεται η εισαγωγή των μαθημάτων Τεχνολογίας - Πληροφορικής, Χρήση Η\Υ, και  το 1997 το  Πρόγραμμα Οδύσσεια, στα οποία συμμετείχα και συμμετέχω ενεργά μέχρι και σήμερα, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες στην διδακτική μου διαδικασία,  βιωματική μάθηση, και όχι μόνο.  Δημιούργησα την ιστοσελίδα αυτή  σε συνεργασία με έναν από τους πρώτους μαθητές μου, το Γιάννη Λινάρδο, έχει μεγάλη επισκεψιμότητα, και για μένα είναι μεγάλη ηθική αμοιβή να συνεχίζω τις πολυθεματικές μου αναρτήσεις ,  γνωρίζοντας αξιόλογους ανθρώπους, απ’  όλον τον κόσμο, και  έχοντας πάρει  4 βραβεία. Το ένα φέτος τα περασμένα Χριστούγεννα, από την Ακαδημία Αθηνών σχετικά με τη Λαογραφία,
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΛΥΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΡΦΑΝΕΨΑΝ ΝΩΡΙΣ

1. ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΓΕΝΝΗΘΕΝΤΕΣ ΣΤΗ ΒΑΛΥΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΤΟ 1947




ΓΡΙΒΑΣ ΤΑΚΗΣ
ΓΚΟΜΕΣΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΜΠΟΒΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΣΦΗΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΦΕΙΔΑΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΦΙΛΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΟΝΙΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ
ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΦΕΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΡΑΜΜΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΛΙΟΝΤΗΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΜΠΟΥΝΤΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΛΙΝΑΡΔΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΤΡΙΤΗ ΣΕΙΡΑ
ΓΕΩΡΓΟΥΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
 ΜΑΚΡΗ ΚΛΗΜΕΝΤΙΑ
ΛΑΓΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑ
ΦΕΦΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΩΤΗ ΗΛΕΚΤΡΑ
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΜΠΑΚΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΤΣΙΛΙΒΙΤΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ
ΛΥΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΕΙΡΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΤΣΑΜΗ ΘΕΟΔΩΡΑ
ΝΤΟΥΡΑΜΑΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΛΥΡΑ ΙΩΑΝΝΑ
ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑΥΓΗ
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΓΕΝΝΗΘΕΝΤΕΣ ΣΤΗ ΒΑΛΥΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΤΟ 1947
Από το μητρώο αρρένων, της κοινότητας Βαλύρας οι γεννηθέντες συμμαθητές μου, το έτος 1947 είναι;

  1.  Ανδριόπουλος Κωνσταντίνος του Γεωργίου   
  2.  .Βίγκος Δημήτριος του Μιχαήλ
  3.   Βίγκος Νικόλαος του Αθανασίου  
  4.   Γκομέσης Σπύρος του Γεωργίου 
  5.  Διαμαντόπουλος Γεώργιος του Σταματίου 
  6. Κοιλάκος Δημήτριος του Γεωργίου
  7. Κόνιαρης Παναγιώτης του Περικλή
  8.  Καρύδης Παναγιώτης του Θεμιστοκλή
  9.  Λιοντήρης Αλέξανδρος του Χαρίλαου
  10. Λιοντήρης Γεώργιος του Ιωάννη    
  11. Λύρας Ιωάννης του Δημητρίου  
  12.   Μπόβης Βασίλειος του Παντελή
  13.  Περιβολάρης Κωνσταντίνος του Γεωργίου 
  14.  Πολύδωρος Βασίλειος του Γεωργίου
  15.   Ραμμογιαννόπουλος Χαράλαμπος του Αθανασίου
  16.   Σταυριανόπουλος Παναγιώτης του Φωτίου 
  17.   Σταυριανόπουλος Γεώργιος του Βασιλείου
  18.  Σπηλιώτης Θεόδωρος του Αθανασίου
  19. Τσάμης Δημήτριος του Γεωργίου 
  20. Τζώρτζης Νικόλαος  του Γεωργίου
  21.  Φειδάς Δημήτριος του Αντωνίου και
  22.  Μπλέκος Στυλιανός του Κωνσταντίνου και της Καλλιρόης
   

 
 1957.ΤΡΙΤΗ- ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΔΑΣΚΑΛΟΙ. ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΒΑΡΑ,ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΤΕΡΟΛΙΩΤΗΣ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ
ΤΑΚΗΣ ΓΡΙΒΑΣ
ΛΑΚΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΦΗΚΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΒΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΕΙΔΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΚΑΣ
ΓΙΩΡΗΣ ΚΟΝΙΑΡΗΣ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΙΑΓΚΡΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ
ΣΠΥΡΟΣ ΦΕΙΔΑΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΟΥΝΤΟΣ
ΤΑΣΟΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΛΙΟΝΤΗΡΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΖΑΛΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ  ΣΦΗΚΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΟΣ
ΤΡΙΤΗ ΣΕΙΡΑ
ΜΗΤΣΟΣ ΦΕΙΔΑΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΓΚΟΜΕΣΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΗΤΣΟΣ ΜΠΟΒΗΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΡΑΜΜΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

 ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΟ1958
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΡΕΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟ 1954 ΣΤΙΣ ΡΑΧΕΣ,ΒΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΑΛΥΡΑΣ. ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΓΕΝΝΗΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 1947

2. Οι απόφοιτοι του 1965 και οι καθηγητές τους, με τη ...μηχανή του χρόνου.


























ΒΑΛΥΡΑΙΟΙ-ΣΚΑΛΑΙΟΙ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΣΤΕΝΥΚΛΑΡΟ
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ  Β ΛΥΚΕΙΟΥ 1964






ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 1964-65


Γ2 ΠΡΑΚΤΙΚΟ

ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟ 1947

ΓΚΟΝΟΣ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΤΩ ΜΕΛΠΕΙΑ 1947

ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΦΩΤΙΟΥ ΛΑΝΤΖΟΥΝΑΤΟ 1947

ΚΑΡΖΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947

ΛΥΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΒΑΛΥΡΑ 1947

ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947

ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947

ΜΠΟΥΡΚΟΥΛΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΙΡΡΟΗ 1947

ΝΙΚΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΛΑΤΥ 1947

ΠΑΠΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΛΙΡΡΟΗ 1946

ΠΕΡΔΙΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΤΣΑΡΟΥ 1947

ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΕΡΟΠΗ 1947

ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947

ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΝ 1947

Γ1 ΚΛΑΣΣΙΚΟ

Α.ΚΟΡΙΤΣΙΑ

ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ ΑΝΘΟΥΣΑ 1947

ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΑΕΤΟΣ 1943

ΔΡΑΜΠΑΛΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947

ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ ΝΕΟΧΩΡΙΟΝ 1947

ΚΑΠΟΓΛΗ ΜΑΓΓΑΛΗΝΗ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΕΙΟ 1947

ΚΑΣΤΑΝΑ ΝΙΚΗ ΜΙΜΗ ΝΕΟΧΩΡΙΟΝ 1947

ΚΟΣΙΩΡΗ ΜΑΡΙΑ ΗΛΙΑ ΗΛΕΚΤΡΑ 1947

ΚΟΥΤΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΛΙΡΡΟΗ 1947

ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΦΙΛΙΑ 1947

ΚΥΡΚΙΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947

ΚΥΡΚΙΛΗ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ 1947

ΛΕΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΙΧΑΗΛ ΑΣΠΡΟΚΚΛΗΣΙΑ 1947

ΜΑΚΡΗ ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947

ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΙΟΥΛΙΑ ΙΩΑΝΝΗ ΣΚΑΛΑ 1947

ΜΠΕΡΕΔΗΜΑ ΝΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ 1942

ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΝΤΖΑΡΙΟΝ 1947

ΝΤΟΥΡΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΗΛΙΑ ΑΝΘΟΥΣΑ 1945

ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΦΩΤΙΟΥ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ 1946

ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΡΗΓΑ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΦΙΛΙΑ 1947

ΣΤΑΘΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑ 1945

ΤΡΑΓΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΕΡΟΠΗ 1947

ΤΡΑΓΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗ ΗΛΙΑ ΜΕΡΟΠΗ 1947

ΧΑΡΙΤΟΥ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΙΩΑΝΝΟΥ ΟΙΧΑΛΙΑ 1947

Β. ΑΓΟΡΙΑ

ΔΕΔΟΥΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΡΕΥΜΑΤΙΑ 1947

ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥΡΚΟΛΕΚΑ 1947

ΖΕΡΒΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΣΚΑΛΑ 1946

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΔΗΜΟΥ ΖΕΡΜΠΙΣΙΑ 1947

ΚΟΜΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΚΑΛΑ 1947

ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΡΙΝΟΥ ΟΙΧΑΛΙΑ 1947

ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ 1947

ΜΟΥΡΙΚΗΣ ΗΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΖΕΡΜΠΙΣΙΑ 1947

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΒΙΚΤΟΡΟΥ ΣΙΑΜΟΥ 1947

ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΛΑΜΠΑΙΝΑ 1947

ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΟΙΧΑΛΙΑ 1947

ΣΙΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΑΒΡΑΜΙΟΥ 1945

ΣΙΝΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 1947

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΝ 1947

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ 1947

ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΛΑΤΥ 1947




3. ΣΤΗ ΔΕΗ ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ










4. ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ 1970-74

1 σχόλιο:

Ευανθία Λεγάκη είπε...

Ένα αυτοβιογραφικό είναι πάντα πολύ ανώτερο ενός βιογραφικού. Να είσαι πάντα γερός και ενεργός για να συνεχίσεις να προσθέτεις εμπειρίες, γνώση και αναγνώρηση και μετά τα εκατό.
ΣΥΓΧΑΤΗΤΗΡΙΑ