Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑ

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Στην εκπαιδευτική μου σταδιοδρομία στάθηκα πάρα πολύ τυχερός γιατί αξιοποίησα όλα αυτά που μου δόθηκαν απλόχερα:
Το 1976  πρωτοδιορίστηκα στην περιοχή μου,   και τριχοτομήθηκα διδάσκοντας παράλληλα στα 3 σχολεία Μελιγαλά, Μερόπη, και Ανδρούσα.  Την ίδια σχολική χρονιά εισάγεται η Εκπαιδευτική Τηλεόραση και τα Πολιτιστικά Σάββατα. Το 1992 εισάγεται η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και δημιουργείται το πρώτο ΚΠΕ στην Κλειτορία Καλαβρύτων.  Το  1992 γίνεται η εισαγωγή των μαθημάτων Τεχνολογίας - Πληροφορικής, Χρήση Η\Υ, και  το 1997 το  Πρόγραμμα Οδύσσεια, στα οποία συμμετείχα και συμμετέχω ενεργά μέχρι και σήμερα, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες στην διδακτική μου διαδικασία,  βιωματική μάθηση, και όχι μόνο.  
Δημιούργησα μια ιστοσελίδα με το όνομά μου σε συνεργασία με έναν από τους πρώτους μαθητές μου, έχει μεγάλη επισκεψιμότητα, και για μένα είναι μεγάλη ηθική αμοιβή να συνεχίζω τις πολυθεματικές μου αναρτήσεις ,  γνωρίζοντας αξιόλογους ανθρώπους, απ’  όλον τον κόσμο, και  έχοντας πάρει  4 βραβεία. Το ένα φέτος από την Ακαδημία Αθηνών σχετικά με τη Λαογραφία.














ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑ
 






 





ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


























 






Δεν υπάρχουν σχόλια: