Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019

ΓΙΑΡΟΣ -ΧΟΥΝΤΑ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ . ΑΡΧΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 10 ΕΓΓΡΑΦΑ .ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η αγάπη μας,  για τη γενέθλια  πρέπει να μεγαλώνει  και να την μεταλαμπαδεύουμε  στους απογόνους μας, για να αγαπούν και αυτοί την πατρώα γη. Να μην ξεχαστούν πρόσωπα, γεγονότα, καταστάσεις και πράγματα που έχουν σχέση με την υπαρξή μας, στον τόπο που γεννηθήκαμε.

Η πορεία της εξέλιξης του καθενός μας , ακολουθεί το  δρόμο της,  και ωφέλησε  τους καλούς που είχαν αξίες, οράματα και ιδανικά  και έβλαψε αυτούς  που είχαν στο μυαλό τους, στις σκέψεις, ιδέες  και πράξεις τους την καταστροφή και αδικία.

Το παρελθόν ενός τόπου έχει μεγάλη  ιστορική σημασία για το παρόν και το μέλλον του. Λαός που δεν γνωρίζει την ιστορία του τόπου του, του χωριού του, της οικογενείας  του, που διακόπτει  τη συνέχεια  με το χθες είναι καταδικασμένος.
Ευχαριστώ τον εξαδελφό μου  Κώστα Παπαγεωργίου από καρδιάς και ψυχής , μαθαίνοντας και μελετώντας το παρελθόν του χωριού μου,  το σπάνιο συλλεκτικό υλικό που έχει στην κατοχή του.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΦΥΛΛΟ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΛΟΥΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ
ΑΝΑΦΟΡΑ 64 ΣΥΚΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΒΑΛΥΡΑΣ
ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΕ ΔΕΝΔΡΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ.
Ο ΓΑΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΜΟΥ ΠΑΜΝΑΓΙΩΤΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ  ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΚΡΟΣ  ΜΕ ΤΗ ΔΥΔΙΜΗ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΑΝΝΑ




ΤΟ ΣΥΚΟΣΠΙΤΟ ΚΑΛΥΒΟΣΠΙΤΟ ΣΤΟ ΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΕΖΑΓΑ (ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ)
Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑΤΗΣ, ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΓΑΝΙΑ ΤΙΝΑΖΟΝΤΑΣ ΕΛΙΕΣ


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕ 3 ΕΓΓΡΑΦΑ.
 ΓΥΑΡΟΣ,       ΧΟΥΝΤΑ,         ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ 


ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
 ΣΤΗΝ ΕΞΟΡΙΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΠΑΛΑ

 ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΔΕΣ ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ
 ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ  ΜΕ ΝΤΑΛΑΡΑ



 ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ 5 ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
 ΤΑ ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ.
OI 2 ΝΥΦΕΣ ΚΑΙ Η ΚΟΥΝΙΑΔΑ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ
 ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΕΖΑΓΑ
ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ  ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ.

Ο ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
Ο ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΑ ΛΟΥΤΡΑ ΚΑΓΙΑΦΑ, ΜΕΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΕΚΤΑΣΗ, ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια: