Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΖΩΗΣ. ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ


ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.


ΡΑΔΙΟ ΑΕΤΟΣ,
 ΜΑΡΜΑΡΑΔΙΚΟ
ΣΤΡΑΤΟΣ
ΣΧΟΛΗ ΙΤΕ
ΔΕΗ 

Τα χρόνια περνούν και η μνήμη αναμοχλεύει το παρελθόν. Μετά  τις  6 αναρτήσεις των συμμαθητών μου  το 1953-59, από την πρώτη μέχρι την έκτη δημοτικού και τους  αποφοιτήσαντες από το λύκειο Μελιγαλά 1964-5, στην ιστοσελίδα μου,συνεχίζεται η πορεία της ζωής με στάσεις και στιγμές, αναζητώντας καλλίτερη τύχη στην Αθήνα,όπως και πολλοί νέοι της εποχής μου ,κάνοντας όνειρα και ελπίδες, έχοντας ο καθένας μας διαφορετικούς στόχους. Άλλοι τους πραγμάτωσαν άλλοι όχι. Πολλοί πήγαν τον εαυτό τους παραπέρα,άλλοι επέστρεψαν στο χωριό και πολλοί ξενιτεύτηκαν σε άλλα μέρη.
 Εμένα η ζωή μου χαμογέλασε με τις υπάρχουσες τότε δυνατότητες , προσπάθειες και δυσκολίες, τελικά  κατάφερα να ξεπεράσω τα εμπόδια που είχα μπροστά μου, αρχίζοντας δειλά-δειλά να πραγματώνω τα ονειρά μου, χωρίς καμιά βοήθεια, πιστεύοντας στον εαυτό μου ,μιας και η οικογενειά μου είχε μεταναστεύσει στην Ελβετία.

Βοηθός στις τοποθετήσεις κεραιών τηλεόρασης, Σοφοκλέους 1, στην επιχείρηση  Ράδιο Αετός, απέναντι από το χρηματιστήριο,  και στο Μαρούσι στα μαρμαράδικο των  Κουνάδη-Μανικόπουλου.
Διαμονή σε ένα δωμάτιο για όλες τις χρήσεις Διστομίτου 23 στο Γκύζη και η Πριγκηπονήσων χωματόδρομος.Κλείσαμε 2 χρόνια και ήλθε το πλήρωμα του χρόνου για τις στρατιωτικές υποχρεώσεις.
Εκτός από το Ράδιο Αετός, στις άλλες 3 στάσεις ζωής υπάρχει άφθονο φωτογραφικό υλικό, κάνοντας προσεκτικά επιλογή των φωτογραφιών που αναρτώ.
Στρατιώτης ΥΕΑ στο 9ο Σύνταγμα Πεζικού, στην Καλαμάτα, χαρακτηρισμένος Χ, επιλέγομαι κρυπτογράφος και υπηρετώ τη θητεία μου σε διάφορες επίκαιρες θέσεις λόγο ειδικότητας, και απολύομαι από τη Νέα Πέραμο.
Λοχαγός στο 9ο Σ.Π. υπηρετούσε τότε από του Κατσαρού ο Παναγιώτης Μαργαρίτης και είχε αδελφό το συχωρεμένο συμμαθητή  Κώστα και μου είπε το μαντάτο.
Στη στρατιωτική μου θητεία έζησα τη χούντα στις 21-4-1967 την Ε.Η.Δ . κάθε Τρίτη , Πέμπτη Σάββατο, ΕΣΔΑΣ, ΕΞΔΑΣ, 6 κατηγορίες πολιτών,το αντιπραξηκόπημα του βασιλιά στις 13-12-1967, και πολλά που δεν λέγονται και γράφονται.
Τότε  όλη η οικογενειά μου,  η μάννα μου και τα 4 αδέλφια μου είναι Ελβετία, προσπαθώντας να πείσω μάννα και μικρότερη αδελφή να μην φύγουν  προτού δώσει απολυτήριες εξετάσεις, γιατί πλησίαζε το τέλος της σχολικής χρονιάς, αλλά μάταια.
Παράλληλα με τη στρατιωτική μου θητεία έπαιρνα άδεια και φοιτούσα στο ΙΤΕ, παίρνοντας πτυχίο λογιστικής, και ότι ήθελε προκύψει, με τη λήξη της στρατιωτικής μου θητείας.
Απολυόμενος μου πρότειναν να μεταναστεύσω και εγώ, αλλά,  άλλες οι βουλές του Θεού και εμένα.
Εισάγομαι με εξετάσεις στη ΔΕΗ, με την ειδικότητα Σταθμών-Υποσταθμών, έχοντας κατά νου το πανεπιστήμιο και παράλληλα με τη ΔΕΗ έκανα φροντιστήριο στο ΑΤΤΙΚΟ, στην Πλατεία Ομονοίας.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟ ΜΑΡΜΑΡΑΔΙΚΟ, ΣΤΡΑΤΟ,ΚΑΙ  ΔΕΗ

ΣΤΟ ΕΝΑΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΕΖΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ.ΤΡΙΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΣΕΙΡΑ, ΑΓΗΝΟΝΤΑΣ ΚΕΝΟ ΤΟΥΣ 2 ΑΛΛΟΥΣ..
 ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ  ΚΑΤΩ.

 ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΣΥΝΧΩΡΙΑΝΟ ΚΩΣΤΑ ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗ ΣΤΟ ΕΝΑΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΕΖΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΤΟ ΓΛΕΝΤΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟ ΣΤΗ ΒΑΛΥΡΑ ,ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΑΜΕ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ Η ΣΚΕΠΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΖΑΚΙ
ΟΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΘΗΤΕΙΑ.
ΚΑΛΑΜΑΤΑ, ΘΗΒΑ ΞΑΝΘΗ, ΚΑΒΑΛΑ, ΞΑΝΘΗ, ΑΘΗΝΑ ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ.


 ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ 1968
ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΡΑΦΙ.









 Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ
 ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ

 




 ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΞΑΝΘΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟ

Η ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ 
 
ΠΑΣΧΑ  ΣΤΗΝ 133Μ.Π.Π.  ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΛΟΓΟ ΕΣΔΑΣ

 Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΩΣ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΟΣ
 ΑΙΜΟΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΤΙΚΗ  ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ
 ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΒΑΝΑ
 ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ
 ΣΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ  ΣΤΑ ΑΒΔΗΡΑ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ.

 ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ

 ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ
 ΞΑΝΘΙΩΤΙΚΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ

ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ
ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

 ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ ΣΤΗ Λ. ΣΥΓΓΚΡΟΥ, ΣΤΟΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΛΑΙΜΟ


 ΤΟ ΧΑΡΜΟΣΥΝΟ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΧΙΟ ΓΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗ
 ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΕΗ. ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΑΜΕ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΣΑΒΒΑΣ ΠΟΥΛΗΣ
 ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΣ.
 ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΠΤΥΧΙΑ ΜΟΥ
 ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

 ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΔΕΗ

ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΤΗΣ ΔΕΗ 
 Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ  ΤΟΥ ΟΑΕΔ

Δεν υπάρχουν σχόλια: