Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΛΥΡΑΣ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -Σ.Σ.ΒΑΛΥΡΑΣ


ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.


Από το προσωπικό μου αρχείο υπάρχουν έγγραφα και φωτογραφικό υλικό τα οποία έχουν άμεση σχέση με την εκπαίδευση, το δημοτικό σχολείο Βαλύρας, θυμίζοντας τις εκδηλώσεις στην πλατεία της Βαλύρας, το παρελθόν της με τα καλά του και τα κακά του, και την εκπαίδευση.
Στην πλατεία της Βαλύρας τελούνται όλα τα πολιτιστικά-πολιτικά δρώμενα κ.λ.π., τα οποία ενθυμούμαι από την παιδική μου ηλικία, έχοντας ντοκουμέντα, το φωτογραφικό υλικό
.
Ελπίζω κάποτε όλο αυτό το αρχειακό υλικό να βρεί την κούρνια του και να  θυμίζει στις νεώτερες γενιές όλες τις αλλαγές στο χρόνο, θυμίζοντας πρόσωπα, γεγονότα και καταστάσεις.
 ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΝ 1892
 ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΣ 1965
 Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΛΥΡΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ.
 Ο ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ
 ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΑΛΥΡΑΣ ΤΟ 1958
 ΑΠΟΚΡΗΕΣ ΣΤΗ ΒΑΛΥΡΑ, ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ '55
 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ

 ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ 1917-8
 ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΛΥΡΑΣ
 ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
  ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΛΥΡΑΣ


  ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΛΥΡΑΣ
 ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΒΑΛΥΡΑΣ 1931 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ
 ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΒΑΛΥΡΑΣ
 ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΒΑΛΥΡΑΣ
Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΛΥΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ ΤΗΣ.


 ΟΘΕΙΟΣ ΜΟΥ ΠΑΠΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ


ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΔΑΣΜΟ 
ΠΡΙΝ ΓΚΡΕΜΙΣΤΟΥΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΛΥΡΑΣ. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΤΣΙΛΙΚΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: